Suriname ALTIJD Dichtbij

Suriname

President Bouterse vormt nieuw Kabinet

Geplaatst

op

President Desi Bouterse is begonnen met de vorming van een nieuw Kabinet. Het Kabinet van de President heeft via een persbericht bekend gemaakt dat de President, binnen de Raad van Ministers, begonnen is met de gesprekken.

Het streven is om met ingang van 1 februari 2017 het nieuwe kabinet compleet te hebben.

Vanuit het Kabinet van de President zal de samenleving tijdig geïnformeerd worden over het verloop van deze ontwikkeling.

 

13 Reacties

13 Reacties

  1. Bouta

    donderdag 12 januari 2017 at 11:38

    Een slimme ezel stoot zich niet keer op keer aan dezelfde paal.
    Maar bouterse is een korruptieve ezel die zich zaal blijven stoten want dat is zijn geaardheid beter zal hij nooit weten en vooruit streven.zo heeft de boze geesten hem geschapen daarom blijft hij naar bron Obama gaan.
    Laat hij blijven resuffen met zijn kabinet tot aan zijn dood.

  2. Bouta

    donderdag 12 januari 2017 at 11:41

    Een slimme ezel stoot zich niet keer op keer aan dezelfde paal.
    Maar bouterse is een korruptieve ezel die zich zaal blijven stoten want dat is zijn geaardheid beter zal hij nooit weten en vooruit streven.zo heeft de boze geesten hem geschapen daarom blijft hij naar brokabaka gaan.
    Laat hij blijven resuffen met zijn kabinet tot aan zijn dood.

  3. Ramon

    donderdag 12 januari 2017 at 12:32

    welke regering deed het beter dan Bouta. de jeugd kent geen armoede . onze coorouders onze ouders hadden het vele malen slechter dan de mensen nu. vroeger zelf toilet papier had je niet geen suiker soms. nu vind je alles toch. het is nog niet goed nee ontwikkeling moet komen. maar beter dan de andere presidenten doet Bouta het wel

  4. Lijpe

    donderdag 12 januari 2017 at 13:08

    Nou zegt…reschuffelen?alweer?zou het niet eens beter zijn dat bouta zelf als persoon eerst gereschuffelt wordt!!Die man heeft goeie bedoelingen voor al zijn minister om ze allemaal een jaar te laten zitten zodat al hun priveleges geregeld zijn en z dan t reschuffelen ..zo doet hij nu weer?Moet bouta niet zelf naar de klote zelf gereschuffelt wordn met mapangpang!!A fuck a heri mapanpang kondre kaba…wat een griezelige gedierte is die man

  5. Lijpe

    donderdag 12 januari 2017 at 13:14

    @ramon
    Volgens mij ben jij nauwkeurig op de hoogte hoe ht land reilt en zeilt afgelopen jaren @reg bouta/amrali-bouta/adhin..
    Vandaar j onwagelijke uitsprkn doet koe…
    Wat doet bouwta??heeft hij je loon aangepast met al di verhoginge??ging j wel eerder 5.75 betalen voor benzin?was de koers 7 zoveel???????????
    Eyy punk wat praaaat j..
    Je bnt zo dom als bouta..
    Of ben j nog afhankelijk van j ouders???
    Get a real life ..

  6. Siki

    donderdag 12 januari 2017 at 13:14

    laat Bouta zijn karwei afmaken. geef die man de kans om zijn tijd uit te zitten en laat het volk bepalen. het volk eet drinkt en zolang het goed gaat gaan ze hem steunen. zoniet moeten ze de straat op als ze iets anders willen. maar laat Bouterse zijn werk doen en hij bedoeld het goed.

  7. Douwe

    donderdag 12 januari 2017 at 14:33

    Bouta krijgt de schuld voor de verdere liberalisering van de Westerse wereld en haar invloedssferen. Jammer dat de gemiddelde Surinamer hier niet van weet.

  8. Royke

    donderdag 12 januari 2017 at 15:51

    overal ter wereld valt een kaninet als er veel fouten worden gemaakt. NL BIJVOORBEELD in Suriname stuurt Bouta iedereen naar huis en probeert het opnieuw met veesbloed.ik ben van mening ….of de hele regering gaat naar huis man en muis… dis nieuwe verkiezingen. ipv steeds poppetjes de schuld te geven.de opositie horen we niet. juist nu zouden de volks vertegenwoordigers moeten praten. maar volgens mij zijn ze een beetje bang

  9. bla

    donderdag 12 januari 2017 at 16:29

    We konden wijdenbosh wel masaal weghalen. Weet jij waarom? Omdat hij een democraat was maar deze man is een dictator dus gaat hij niet zomaar eruit stappen. Hij wil precies als de afrikaanse president zitten en zijn straf ontlopen.

  10. bla

    donderdag 12 januari 2017 at 16:36

    Obama heeft 8 jaren gezeten en nooit gerishuffel deze man zit 6 jaren en bijna 20 mensen gereshuffeld dwz dat ju no bung lek president. Soso kaw a pot drape nanga ing srefi. Iedereen moet een jaar zitten en alle privelegens hebben nadat ze eruit fewipt zijn. Wanneer geld spreekt zwijgt het kabinet. Duivels allemaal.

  11. Criss

    donderdag 12 januari 2017 at 17:19

    Bouterse doet veel voor het Land.
    ik weet zeker dat een ander president het niet veel beter dan hem zou doen.
    Lang leve Bouta

  12. @kcawora

    vrijdag 13 januari 2017 at 00:40

    Nee bouta Moet weg hij is de slechtste president die Suriname ooit heeft gehad , vanaf de coup heeft hij Suriname Na het kolonialisme in een diep dal gestort, de moordpartijen o.a. in 80,82,en 86 zijn het bewijs mensen die dat niet vinden maken deel uit van z’n sekte, Santhokhi laat als enige tegengeluid horen, alles wat het front heeft bereikt is tenietgedaan door hem en z’n volgelingen. Geen goedezaak voor t land

  13. django

    vrijdag 13 januari 2017 at 12:34

    alle mensen die gaan zitten doen hun best maar ze hebben te weinig kaas van gegeten hoe een land te leiden. Shantokie alias sherff wat heeft hij gedaan . ze beschildigen elkaar. niemand weet het mëer. iedereen die dichtbij de staatskast zit stop wat in zijn zak. eigrnbelang eerst. er is nu geen betere dan Bouterse die is opgestaan dus laat hij het doen totdat het volk een ander aanwijst die opstaat. ik heb geen betere dan bouta gezien.