Suriname ALTIJD Dichtbij

Suriname

Meer coronabesmettingen in Suriname

Geplaatst

op

Breaking News

In Suriname zijn er nog meerdere personen positief getest op het COVID-19-virus. Dit is zojuist bekendgemaakt tijdens de dagelijkse persconferentie van de regering. De teller zou nu op drie staan.

Het eerste geval is vorige week bekendgemaakt. De gezondheidstoestand van deze patiënt is stabiel. De persconferentie is nog gaande.

Later meer.

15 Reacties
15 Reacties
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Dayna
donderdag 19 maart 2020 21:26

Migado mi Jezus nemen jullie je kalebas gooi water op de grond en bid. Bidden jullie massaal voor iedereen. En vooral voor de doktoren dat het helpt. In Nederland nemen ze TBC injectie. Kleine kinderen krijgen geen corona. Omdat ze ingeënt zijn. Ze denken dat de TBC injectie helpt. Malaria medicijn bidden jullie. Suriname . Mensen wees voorzichtig.

Susanne
donderdag 19 maart 2020 21:35

Kwasi bita hoor ik.

Gaytri Badri
donderdag 19 maart 2020 22:56

Is de persconferentie te volgen?

Mar
vrijdag 20 maart 2020 00:36

Even voor de duidelijkheid.In Nederland wordt geen tbc injectie ingediend.Er is sprake van onderzoek door laboratoranten om te onderzoeken of dit wellicht beschermende bestanddelen zou bevatten.Verder dan onderzoek is men nog niet.Geen geruchten verspreiden hoor!

sukru
vrijdag 20 maart 2020 01:48

Maar de kalebas werkt toch wel hoop ik

Volverbazing
vrijdag 20 maart 2020 02:01

Ik zie het al een discussie van zeer hoog niveau

Dayna
vrijdag 20 maart 2020 04:54

@mar ik zei ze denken. Ze denken
Ze denken dat TBC een oplossing kan bieden omdat kinderen niet ziek worden van corona.iets helpt de kinderen. En de kinderen zijn ook tegen TBC beschermd door middel van een injectie .ze denken dat TBC kan helpen dus krijgen het verzorgend personeel die TBC injectie. Ze denken .

Riet
vrijdag 20 maart 2020 07:35

Dayra waarom een kalebas? Jezus en kalebas hoeven niet samen te gaan . God heeft genoeg aan je hartgesteldheid

Nance
vrijdag 20 maart 2020 08:10

@Dayna dat ze dat denken dat zei je niet. Wat je zei was die leugen dat ze In Nederland ze TBC injectie nemen. Ben je niet goed?? waarom schrijf je dat!!? Voordat je corona expert gaat spelen en dit soort leugens verpreid zeg dan niks! Laat je goed informeren over de huidige feiten en volg het nieuws elk uur van dag tot dag!!!

Olijf
vrijdag 20 maart 2020 09:26

🇸🇷God bles

Dayna
vrijdag 20 maart 2020 09:34

Lees goed wai ik zei.ik citeer.Migado mi Jezus nemen jullie je kalebas gooi water op de grond en bid. Bidden jullie massaal voor iedereen. En vooral voor de doktoren dat het helpt. In Nederland nemen ze TBC injectie. Kleine kinderen krijgen geen corona. Omdat ze ingeënt zijn. Ze denken dat de TBC injectie helpt. Malaria medicijn bidden jullie. Suriname . Mensen wees voorzichtig.

Duidelijk staat er geschreven.ze denken dat het helpt. Ze weten het niet zeker. Ze denken.lees goed.Kijk nieuws maar begrijp je ook wat ze zeggen.???

Maritha
vrijdag 20 maart 2020 09:57

Laten we elke avond om 18 uur het Surinaams volkslied zingen. In Nederland klappen ze in de handen om zo de mensen een hart onder de riem te steken. Misschien is dit een idee dat wij elke avond ons volkslied zingen. Klokslag 18 uur.

Horty
donderdag 26 maart 2020 19:44

Je kunt liever naar de psalmen kijken.Gods woord is ons medicijn en kracht.psalm 121.23 en vooral psalm 91.Verder vergeving vragen an de Vader voor vaak onze rebellie,ongezegelijkheid,hoogmoed,jaloezie enz.Als we zeggen dat we van Hem houden, dan moeten we ook leven naar Zijn wil.Hij houd van ons en is een Helper groot van kracht.Gado de nanga oenoe.

Fdv
donderdag 26 maart 2020 21:02

Als ex corona patiënt kan ik u het volgende vertellen . Ben zelf 58 jaar oud en ben in mijn leven nog nooit zo ziek geweest en dat was nog maar de milde variant. Ik heb niet op de ic gelegen of aan de beademingsapparatuur maar toch dacht ik dat ik het niet zal overleven zo heftig was het . kunt u nagaan wat de mensen die op de ic liggen moeten meemaken ik dank de lieve heer dat ik mag doorgaan met mijn leven voor velen grotendeels ouderen sterven hieraan . Er zijn op dit moment geen medicijnen voor… Lees verder »

Xander
donderdag 26 maart 2020 21:16

Fdv dank voor je verhaal. Je bent nu dus beschermd. Jij kan het niet meer krijgen. Was je wel in het ziekenhuis of kon je thuis uitzieken. Krijg je ook diaree of alleen geiepklachten? Zelf werk ik in een supermarkt als chef. Mijn personeel levert ook aan huis en bij mij werken veel Surinaamse jongens. Ik praat veel was je hand hou afstand. Maar doet me wat als ze ziek worden. Gelukkig heeft de jeugd meer weerstand. Zelf denk ik dat veel mensen angstig zijn als ik zie wat ze allemaal kopen. Dank voor je verhaal en blijf gezond.



Advertentie

Suriname

Surinaamse parlementsvoorzitter Brunswijk ontslagen uit ziekenhuis na COVID-19-besmetting

Geplaatst

op

Ronnie Brunswijk

Assembleevoorzitter Ronnie Brunswijk is maandag ontslagen uit het ziekenhuis. Op 1 juli werd bekend dat de voorzitter van De Nationale Assemblee (DNA) besmet was geraakt met het COVID-19-virus. De DNA-voorzitter heeft in een video op Facebook getoond dat hij thuis is. “Mi doro oso en bedank ala sma gi den geschenk nanga gelukwensen. Mi de boen,” schrijft hij op zijn page.

Op 29 juni werd hij tijdens de Buitengewone Openbare Vergadering gekozen tot voorzitter van het hoogste orgaan van staat. De volgende dag werd bekend dat PL-voorzitter Paul Somohardjo besmet was met het coronavirus. Er ontstond enigszins paniek onder sommige personen die in DNA aanwezig waren. Ook de voorzitters van de NPS en VHP, respectievelijk Gregory Rusland en Chan Santokhi zijn getest op het virus. Alleen Santokhi is negatief getest. Er is direct ook actie ondernomen om het gebouw te ontsmetten.

Intussen circuleren hardnekkige geruchten dat Brunswijk toch liever vicepresident wordt van de Republiek Suriname. Als hij toch voor de functie gaat, zal mogelijk de ondervoorzitter van de ABOP, Marinus Bee, parlementsvoorzitter worden. Na een huishoudelijke vergadering die maandag in het parlement is gehouden is bekendgemaakt dat de verkiezingen voor president en vicepresident op 13 juli worden gehouden. Kandidaten voor deze functies mogen tot uiterlijk 8 juli worden ingediend.

Culturu.com

Lees verder

Suriname

Hoe is het leven nu op straat in Suriname ?

Geplaatst

op

Img 9fb6502b1867 1

Covid19 is nog steeds razende in Suriname, maar toch de scholen gaan weer open, onlangs is reeds bekend dat er een aantal regeringsleiders besmet zijn, bussen gaan weer rijden,.en toch……. De meningen zijn verdeeld, de straat praat……….

Culturu.com

Lees verder
Advertentie