Suriname ALTIJD Dichtbij

Suriname

KLM zet boeiing in om passagiers in Suriname over te vliegen

Geplaatst

op

KLM gestrande reizigers

Een KLM vlucht is vandaag dinsdag 17 maart 2020 naar Suriname gevlogen om gestrande passagiers over te vliegen. Er zullen twee extra vluchten worden uitgevoerd; namelijk op dinsdag 17 en woensdag 18 maart 2020.

De gestrande passagiers zullen vervoerd worden naar Amsterdam samen met gestrande passagiers van KL714 die eerder deze maand gestrand waren. Het bedrijf maakt verder bekend dat voor de periode na 22 maart 2020 de vliegmaatschappij alle terugkerende passagiers terug te vliegen naar Amsterdam.

Het vliegschema ziet er als volgt uit:

Dinsdag 17 maart – KL714 Check in 14:15 – 17:00, geplande vertrektijd 19:15
Woensdag 18 maart – KL714 Check in 14:15 – 17:00, geplande vertrektijd 19:15
Donderdag 19 maart – KL714 Check in 14:15 – 17:00, geplande vertrektijd 19:15
Vrijdag 20 maart – KL714 Check in 14:15 – 17:00, geplande vertrektijd 19:15
Zaterdag 21 maart – KL714 Check in 14:15 – 17:00, geplande vertrektijd 19:15
Zondag 22 maart- KL714 Check in 14:15 – 17:00, geplande vertrektijd 19:15

13 Reacties
13 Reacties
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Carolijn
dinsdag 17 maart 2020 21:16

KLM je bent goed. Jr bent geweldig.dank je wel want ik wil naar huis naar mevkinderen. Ik hou van Suriname. Maar nu wil ik wel naar me huis in Nederland.

Phiph
dinsdag 17 maart 2020 21:47

Moet SLM geen mensen ophalen dan? Tui of helpt KLM zijn broeders in deze moeilijke tijden.

Mike
woensdag 18 maart 2020 09:40

Hoe zit het met passagiers uit Nederland die met Suriname Airways naar Suriname zijn gevlogen ?

Tahira
woensdag 18 maart 2020 14:42

Blijf in Suriname. Daar is geen Corona virus. Blijf daar. Hier zitten we opgesloten om het niet te krijgen. Mensen gaan dood. Als ik nu in Suriname was zou ik daar blijven. virussen ze maken de koude landen kapot en ze weten het niet. Wat de oplossing is. Blijf lekker in Suriname.

Riek
donderdag 19 maart 2020 14:31

Graag meer informatie na 22maart wordt het normaal gevlogen klm ? Er wordt meerdere nieuws verspreidt door Surinamse media dat het 22maart de laatste vlucht is .aub graag meer ware informatie van klm.

Claudia
donderdag 19 maart 2020 15:38

Zou de media KLM aan de tand kunnen voelen wat er na 22 gebeurd. ?

Roseval e v van Eyk
donderdag 19 maart 2020 16:26

Degene die 3 mei terug moeten hoe gaat dat.

Sharita
donderdag 19 maart 2020 17:42

Zijn er mensen hier die ook terug moeten naar Nederland. Hoe hebben jullie het geregeld. Krijg er de zenuwen van. Het strest me. Ben benieuwd wat jullie doen?

Jeffrey
donderdag 19 maart 2020 20:08

Bedankt KLM, dat ik ook als staff personeel gisteren mee mocht vliegen. HET WAS EEN GEWELDIGE VIRUS VRIJVLUCHT.

A.Pello
donderdag 19 maart 2020 22:26

Wat gebeurt er met ons die in juni moeten vertrekken

A.Pello
donderdag 19 maart 2020 22:27

Ik heb ticket voor juni,wat nu?

Marianne
donderdag 19 maart 2020 22:46

Weet iemand als je geld terug kan krijgen. Ticket geld.me gezin bestaat uit 4. We hebben geen vakantie genoten. 3200 waren de 4 tickets. Huis gehuurd 600 euro. 3800 euro ben ik kwijt. Heeft iemand zijn geld terug gekregen?

Raya
zaterdag 21 maart 2020 23:40

Hoe zit het met de geplande vluchten die na 22 maart t/m 28 maart zouden vertrekken vanuit Su naar Nederland? Daar hoor en lees ik niks over in het nieuws?? Klm word er nog gevlogen na morgen?!!



Advertentie

Suriname

Surinaamse parlementsvoorzitter Brunswijk ontslagen uit ziekenhuis na COVID-19-besmetting

Geplaatst

op

Ronnie Brunswijk

Assembleevoorzitter Ronnie Brunswijk is maandag ontslagen uit het ziekenhuis. Op 1 juli werd bekend dat de voorzitter van De Nationale Assemblee (DNA) besmet was geraakt met het COVID-19-virus. De DNA-voorzitter heeft in een video op Facebook getoond dat hij thuis is. “Mi doro oso en bedank ala sma gi den geschenk nanga gelukwensen. Mi de boen,” schrijft hij op zijn page.

Op 29 juni werd hij tijdens de Buitengewone Openbare Vergadering gekozen tot voorzitter van het hoogste orgaan van staat. De volgende dag werd bekend dat PL-voorzitter Paul Somohardjo besmet was met het coronavirus. Er ontstond enigszins paniek onder sommige personen die in DNA aanwezig waren. Ook de voorzitters van de NPS en VHP, respectievelijk Gregory Rusland en Chan Santokhi zijn getest op het virus. Alleen Santokhi is negatief getest. Er is direct ook actie ondernomen om het gebouw te ontsmetten.

Intussen circuleren hardnekkige geruchten dat Brunswijk toch liever vicepresident wordt van de Republiek Suriname. Als hij toch voor de functie gaat, zal mogelijk de ondervoorzitter van de ABOP, Marinus Bee, parlementsvoorzitter worden. Na een huishoudelijke vergadering die maandag in het parlement is gehouden is bekendgemaakt dat de verkiezingen voor president en vicepresident op 13 juli worden gehouden. Kandidaten voor deze functies mogen tot uiterlijk 8 juli worden ingediend.

Culturu.com

Lees verder

Suriname

Hoe is het leven nu op straat in Suriname ?

Geplaatst

op

Img 9fb6502b1867 1

Covid19 is nog steeds razende in Suriname, maar toch de scholen gaan weer open, onlangs is reeds bekend dat er een aantal regeringsleiders besmet zijn, bussen gaan weer rijden,.en toch……. De meningen zijn verdeeld, de straat praat……….

Culturu.com

Lees verder
Advertentie