Suriname ALTIJD Dichtbij

Buitenland

Vanaf 1 juli vliegt TUI weer naar zonbestemmingen

Geplaatst

op

Tui 787 Arkefly Nieuwe Livery Daan Heijden 2 780x405

Vanaf 1 juli hoopt TUI weer te vliegen naar zonbestemmingen. De reisorganisatie is de grootste touroperator van Nederland. Toeristen kunnen weer op zonbestemmingen rekenen. Er zal door reisorganisaties geprobeerd worden om in de zomerseizoen te redden wat er te redden valt.

Of de reisadviezen voor het buitenland worden versoepeld zal dinsdag meer verduidelijkt worden. Tui geeft aan met twee vluchten per week te starten.

Tot op dit moment staan de negen vliegtuigen van TUI nog aan de grond. Na de reisadviezen zullen alle vluchten officieel op 1 juli 2020 weer starten. – culturu.com

30 Reacties
30 Reacties
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Esje
zondag 31 mei 2020 22:20

Wanneer vliegen jullie weer naar Suriname?

Lubertus
zondag 31 mei 2020 22:50

We horen alleen maar zaken over Europese vakanties, wanneer gaat Gambia weer open

brigitte
zondag 31 mei 2020 22:54

Ga jullie ook weer in juli/augustus op Mexico vliegen

Dagolal
zondag 31 mei 2020 23:00

Gaan jullie al naar Jamaica. Heb me vriendin al zo lang moeten missen

René
zondag 31 mei 2020 23:11

Ben benieuwd hoeveel procent ze de tickets en pakketreizen duurder zullen maken.

Tony
zondag 31 mei 2020 23:41

Mexico heeft geen reis resticties, helaas hoor je daar niks van.

Yordi
maandag 1 juni 2020 00:31

Als de tickets goedkoper worden word het aantrekkelijk. Nu hoef ik niet te vliegen tenzij het aantrekkelijk word met goedkope tickets

Leeuwerden
maandag 1 juni 2020 03:51

Waneer vliegen jullie weer naar cuba vliegtickets van cuba naar Nederland en van Nederland naar cuba voor 3 maanden

Troist
maandag 1 juni 2020 09:05

Alleen nog Griekenland moet je 7ndgn in quarantine en dat doen denk ik veel mensen niet. Dus geen zomer vakantie naar Griekenland

Elevelt
maandag 1 juni 2020 09:44

Wanner weer naar curaqau

Elevelt
maandag 1 juni 2020 09:45

Wanneerweer naar curaqau

Johan Roos
maandag 1 juni 2020 09:46

Wanneer gaan jullie weer op Mexico vliegen

Raily
maandag 1 juni 2020 11:33

Curaçao wanneer ?

Jos Wessendorp
maandag 1 juni 2020 12:22

Wil graag weer naar Cuba wanneer??

Yvonne du Bois
maandag 1 juni 2020 13:10

Vliegt tui ook weer naar Curaçao?

Karin
maandag 1 juni 2020 14:05

Denk dat Suriname even dicht blijft nu de besmettingen daar oplopen.ik wil zo graag naar Suriname

Shurendell martina
maandag 1 juni 2020 14:38

Waarom pas 1 july en vlieg 21 juny wordt moe hier op curacao
Ik wil zo snel mogelijk terug naar Nederland en medicijnen raakt ook op
De eerste vlucht wil ik terug zo snel mogelijk
Wil niet langer meer blijven op curacao.

Mel
maandag 1 juni 2020 17:27

Vroeg mij ook af of er naar Tunesië gevlogen wordt. Ook geen Europa. Hebben vorig jaar een reis geboekt naar Tunesië.

Mel
maandag 1 juni 2020 17:28

Wanneer vliegen jullie weer naar Tunesië? Hebben vorig jaar geboekt in December. Gaan op 7 juli a.s.

Rosary Pietersz
maandag 1 juni 2020 19:05

Wanneer naar Curacao en is t zonder quarantaine?

Karima
maandag 1 juni 2020 19:54

Wanneer wordt er weer naar Marokko gevlogen .heb geboekt voor 4_7_2020

Ilse Pikeri
maandag 1 juni 2020 21:25

Wanneer wil je weer gaan vliegen naar Bonaire en jullie moeten mensen bellen en niet maar annuleren en een voucher geven zo als we hebben betaald online moet jullie geld terug storten ik wil geen voucher mijn geld terug want hard voor gewerkt

Gerry
maandag 1 juni 2020 22:35

Wanneer naar rhodos

Willem veenstra
maandag 1 juni 2020 22:56

Wanneer krijgen wij bericht dat onze vakantie is geannuleerd

Ring ring ting
maandag 1 juni 2020 23:11

Ik hoef geen vouchers ik wil of nu weg of me geld terug. Curaçao

Anne
dinsdag 2 juni 2020 07:20

Waarom hoor ik van de luchtvaartmaatschappijen niets over meer ruimte voor passagiers.theaters,horeca,voetbalstadion etc. moeten zich aanpassen .We kunnen niet doorgaan met volgepakte vliegtuigen. Het is bekend dat de luchtstromen in een drukcabine zorgen voor verspreiding van virussen etc. Ondanks dat KLM zegt dat dat niet klopt.Daar helpen geen mondkapjes tegen.Ik vlieg niet eerder dan dat er meer afstand is tussen passagiers en ben bereid daar meer voor te betalen.Vliegen is te goedkoop en dat heeft consequenties.

Kiki
dinsdag 2 juni 2020 17:07

Wanneer wordt er gevlogen van Aruba naar Nederland? Komt het nog in deze maand “Juni”??

Marie
maandag 8 juni 2020 23:04

Ut

Marie
maandag 8 juni 2020 23:06

Wanneer komt tui de gestrande passagiers ophalen uit Suriname. Ik ben de wanhoop nabij

Leendert
maandag 8 juni 2020 23:12

Koop een nieuwe ticket.



Advertentie

Buitenland

WHO meldt wereldwijde recordgroei van coronavirus

Geplaatst

op

Who 4984801 340

Het coronavirus kent een wereldwijde recordgroei. Dit heeft de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) gemeld. Er zijn 230.370 infecties gemeld binnen 24 uur. Uit medisch onderzoek is gebleken dat de grootste stijgingen uit de Verenigde Staten komen, gevolg door India, Brazilië en Zuid- Afrika.

In de VS alleen zijn er meer dan 135.000 doden gemeld, en een aantal van 3,3 miljoen geïnfecteerden. In Brazilië meer dan 72.000 doden en 1,9 miljoen geïnfecteerd. Eerder heeft de WHO een record aantal van 228.102 gevallen gemald op 10 juli in de maand juli. – Culturu.com

Lees verder

Buitenland

Amitabh Bachchan, zoon en schoondochter Aishwarya Rai besmet met coronavirus

Geplaatst

op

Amitabh En Abhishek Bachchan. Foto Indian Express

De 77-jarige Bollywoodacteur Amitabh Bachchan is besmet met het coronavirus. Abhishek Bachchan, de 44-jarige zoon van de acteur, meldde zaterdag via Twitter dat hij net als zijn vader positief getest heeft op het coronavirus. Zowel vader als zoon zouden met milde symptomen zijn opgenomen in een ziekenhuis.

Ook de vrouw van Abhishek, de actrice en voormalig Miss World Aishwarya Rai (44), en haar negenjarige dochter zijn positief getest op het virus. Verschillende media hebben dit zondag gemeld. Het is niet duidelijk of moeder en dochter in het ziekenhuis zijn opgenomen.

De 77-jarige acteur roept iedereen die zich de afgelopen tien dagen in zijn nabijheid heeft bevonden op om zich te laten testen op het virus.

De 46-jarige Rai werd in 1994 uitgeroepen tot Miss World en is sindsdien te zien geweest in verschillende films.

Culturu.com

Lees verder
Advertentie