sroto fu a bere met ups and downs | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

sroto fu a bere met ups and downs

• 0 reactie(s)
  • 2048 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 2048 x bekeken
*

Offline stef

• **
  • 28
    • Bekijk profiel
sroto fu a bere met ups and downs
« Gepost op: 13 november 2010, 22:04 »
odi odi alla bigisma's

een tijdje geleden heb ik een luku gedaan bij iemand en ik vond het wel interessant wat ik allemaal te horen kreeg.

en waarom ik in de situatie zit zo als ik zit (misschien ingewikkeld voor de lezer  ik geef een korte beschrijving)

ik weet dat er bepaalde dingen spelen in mijn familie en ik zie /zag eigenlijk van kleins af aan al dingen in en rondom het huis.maar er werd altijd gezegd dat ik het verzon of dat het er niet was als ik iets zag.
wat ik regelmatig zag in huis toen ik een jaar of 5 of 6 was een opgerolde slang aan me voeteneind als ik ging slapen. die beschermde mij denk ik voor alles wat er snachts gebeurde.

ook werd ik snachts wel eens wakker om te plassen en als ik mijn kamer deur open deed zag ik een heleboel mensen rennen. indianen met stokken enzovoorts tot de dag van vandaag ontkennen mijn beide ouders dat ik vroeger dingen zag.

uiteindelijk bij die luku werd het me een beetje duidelijk beide ouders hebben vroeger iets gedaan of de voorouders maar vinden het een schande om over te praten maar ik ben juist diegene die het tot de bodem wilt uitzoeken zodat er geen vervelende dingen gebeuren in de familie die er al is en nog moet komen.

zo weet ik dat mijn bigisma verstoten was door haar ouders  of haar vader omdat ze een man had die niet hetzelfde was zoals ze dat zeiden. dit is ook met mij gebeurd ik werd eruit gegooid door mijn moeder omdat ik niet met iemand ou zijn die zij voor me had uitgekozen.  (zien jullie de gelijkenis een beetje).
sindsdien komt het 1 en ander op me af  wel eens meegemaakt dat je eigen bere je niets gunt en naar een duman gaat om je leven inde war te schoppen. of je zo gek probeerd te maken dat je jezelf van het leven wilt beroven.

wat ik dus allemaal te weten ben gekomen is dat ik waarschijnlijk de sroto van de bere ben. ( onbewust zei ik toen ik ongeveer 7 jaar oud was) tegen mijn moeder als jij er niet meer bent komt iedereen bij mij voor hulp dat is iets wat ik zeker weet. ik ben namelijk de jongste van mijn moeder die 2 jongens en 2 meisjes heeft.  waarvan ik totaal geen contact heb met 1 broer en een zus die alleen maar gebruik van mij wilt maken om er zelf beter van te worden. vind ik echt jammer maarja wat kan je daaraan doen he!!

Is er iemand die een soort gelijk iets meemaakt en wat zijn jou gevoelens daarbijof hoe ga je ermee om.

wat ik wel weet is dat je sterk in je schoenen moet staan.

Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
Sroto fu a bere

Gestart door miss curiousity

7 reactie(s)
1591 x bekeken
Laatste bericht
03 november 2010, 12:02
door willy1968
xx