Culturu.com | Suriname Nieuws Magazine

Auteur Topic: Vloek  (gelezen 241 keer)

OfflineDushi

• *
    • Bekijk profiel
Vloek
« Gepost op: 20 januari 2018, 18:36 »
Onze familie heeft de laatste 10 jaar enorme tegenslagen ,  het ene achter het andere...
Ik heb een vermoeden van een jaloers persoon  die in Suriname deze praktijken op ons heeft losgelaten.

Hoe kan ik mezelf zuiveren  om al het negatieve om te buigen naar positieviteit voor de toekomst ?

een vriend

• Gast
Re: Vloek
« Reactie #1 Gepost op: 21 januari 2018, 10:37 »
alles heeft een zwakke plek,of een moment van zwakte. zelf metaal kent metaal moeheid.. ook de negatieve die op je familie is losgelaten. alleen moet je een goede persoon vinden die de tijd neemt om de zwakte te vinden en die weg te werken. soms neemt iets tijd. zelf God heeft jaren gedaan om zijn volk van Farao te bevrijden. maar iedereen die een monster op een ander afvuurt is te verslaan. dus ook jij en je fam kunnen baad bij hebben om de juiste weg te bewandelen en op zn surinaams gezegd, a no te a blad fadun na watra na sem dey e pori. geduld is een schone zaak. maar Gods molen maalt langzaam maar zeker. zoek hulp en je zal het vinden.

Dushhi

• Gast
Re: Vloek
« Reactie #2 Gepost op: 22 januari 2018, 10:26 »
Hulp kan ik dit in Belgie vinden ?

© 2018 - Culturu.com | Niets van deze site mag worden gekopieerd, gereproduceerd, openbaar gemaakt, gebruikt of verspreid worden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming