HELP mij alsjeblieft | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

HELP mij alsjeblieft

• 4 reactie(s)
  • 621 x bekeken
  • 4 reactie(s)
  • 621 x bekeken
*

Kiza

HELP mij alsjeblieft
« Gepost op: 05 oktober 2017, 11:01 »
Lieve allemaal.

Ik probeer in het kort uit te leggen wat er met mij is gebeurd.
Ik was 18 jaar en leerde een Surinaamse man kenne, hij was diep in cultuur dingen en ik als Nederlandse wist er niets vanaf.
Hij is ingi/creool en had achteraf gezien de meest gekke dingen in huis hangen die ik als Hollander niet kon plaatsen maar wel een raar gevoel van kreeg.

De man heeft mij 7 jaar in de tang het lijkt of alles fout gaat in mijn leven en alsof hij overal mee weg komt wat hij mij flikt zelfs bij justitie, na aangifte en de hele mikmak na mishandelingen enzovoorts kon hij erna gewoon zijn gang gaan.

Ik merk dat elke manier om van hem af te komen weer terug naar hem leid. Zo heb ik eens een date gehad in een andere stad, out of all people bleek het zijn neefje te zijn. Ik zal alle details verder besparen, er zijn zo heel veel dingen gebeurd.

Het voelt alsof hij de baas is over mij ik droom met hem ik heb geen energie. Sinds ik hem ken gaat alles fout. Ik weet van contacten dat zijn familie bezig is met soort praktijken als kroi. Nu 7 jaar later en veel verdieping in de Surinaamse cultuur besef ik pas wat er gaande is al die tijd.

Ik wil er vanaf. Maat weet niet hoe. Ik durf niet naar een bonuman te gaan want dalijk zit ik bij de verkeerde en roep ik nog meer dingen op mezelf af. Ik bid iedere avond met een kaars en iedere keer als ik het doe belt hij me of staat hij aan de deur of stuurt hij berichten waar ik mee bezig ben op zijn naam en dat hij het heus wel voelt. Ik ben bang en wil dat dit stopt. Alsjeblieft iemand help mij weer gelukkig te worden en het vuur in mezelf weer te krijgen zodat het breekt tussen ons .

Please help me out.
Kiza

Advertentie
Advertentie

*

Dress

Re: HELP mij alsjeblieft
« Reactie #1 Gepost op: 09 oktober 2017, 12:03 »
Hoi Kiza,
Probeer alle moed te verzamelen en toch iemand te vertrouwen die je kan helpen
als je naar een duman ga, zal je toch iemand moeten vertrouwen om je te kunnen helpen, zoniet ga naar je huisarts. je bent geen vuil dat iemand jou mishandelt.

Je zal toch naar een duman of duvrouw moeten gaan voor hulp als ik je verhaal zo leest.
succes en hoop dat je gauw gelukkig mag zijn
« Reactie #2 Gepost op: 30 november 2017, 18:35 »
Je moet ten 1e je gaan wassen en ook naar en doe man of vrouw om je te helpen
*

Mixprincess

« Reactie #3 Gepost op: 31 maart 2018, 15:25 »
Mevrouw bent u al geholpen?
*

Margina

« Reactie #4 Gepost op: 01 april 2018, 12:51 »
wat erg mevrouw, gaat u hulp zoeken hoor,
ik heb eens ook veel van een man gepikt omdat ik ontzettend veel van hem hield. nog steeds denk ik aan hem maar ik ben geen stukje poep ofzo.

nee dan maar alleen verder. eens zal een man ook van mij houden en ik van hem en kan ik deze helemaal vergeten.
Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
HELP mij alsjeblieft

Gestart door Kiza

2 reactie(s)
477 x bekeken
Laatste bericht
08 oktober 2017, 16:38
door Gods Gift
xx
wat God mij gund kan niemand mij ontnemen

Gestart door boyke

0 reactie(s)
1215 x bekeken
Laatste bericht
05 augustus 2008, 11:29
door boyke
xx
grote zwarte hond omhelst mij en stelt mij gerust, indaanse delegatie komt binne

Gestart door DoThy

2 reactie(s)
2320 x bekeken
Laatste bericht
22 januari 2010, 21:16
door DoThy
xx
Kwaad om mij heen. Wie helpt mij?

Gestart door IngiD

22 reactie(s)
4060 x bekeken
Laatste bericht
14 februari 2011, 21:49
door Boya
xx
zus van vriendin krijgt wintie met boodschappen voor mij maar praat niet tot mij

Gestart door friendly

3 reactie(s)
1237 x bekeken
Laatste bericht
28 juli 2010, 19:53
door claudia