De slechte bakru. | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

De slechte bakru.

• 35 reactie(s)
  • 21104 x bekeken
  • 35 reactie(s)
  • 21104 x bekeken
*

Offline Beata

• 3723
  • Je kan de rivier niet duwen
    • Bekijk profiel
Re: De slechte bakru.
« Reactie #30 Gepost op: 16 april 2010, 20:49 »
Beste Heru,

Bedankt voor jouw reacties.Ik moet idd in de leer.Ik krijg veel dromen die eindigen met mij in een leslokaal.Ik ben ook bezig met het verzamelen van info over boeddhisme en de Dalai Lama.In 1997 of 1998 had ik al met hem gedroomd.Hij was samen met een jonge van 17/18 jr en zei dat hij die jongen weg moest brengen en kon niet lang blijven,maar dat hij me weer zou komen bezoeken.Hij kwam inderdaad terug.

Over die bakru:kan een mannelijke bakru als een vrouwelijke in een droom verschijnen en omgekeerd?

Toen ik wakker werd dacht ik ook dat dat meisje dat terugviel ook bij de wandelaars hoorde en dat zij mij kwamen omhelsen uit blijdschap,omdat ze dachten dat ik dat meisje niet door had.IK ben toen weer aan mezelf gaan twijfelen.

Van nature ben ik heel lief,ook al zeg ik het zelf.Ik ben eerlijk,behulpzaam,begripvol,ik deel graag met anderen,ik roddel en oordeel niet makkelijk over anderen.Ik kom zelfs als naief over.Maar meerdere keren is mij gezegd dat deze eigenschappen die ik bezit,mij ook hebben geholpen om te overleven tot nu toe.

Ik kn wel flink van me afbijten als iemand te veel zeurt of mij onnodig lastig valt.Dan vergeet ik wel hoe lief ik ben.Maar van mij zal een ander nooit last hebben.Nu je aangeeft waar de Dalai Lama voorstaat,begrijp ik dat ik middels dialoog de oplossing moet proberen te vinden.Ik was echter iets heel anders van plan,maar goed.

Groetjes.

Advertentie
Advertentie

*

Offline Beata

• 3723
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 18 maart 2013, 18:53 »
Je zoekt buiten jezelf.

Odi Getyours,

Ik ontdek steeds meer over mezelf en moest vooral afgelopen weekend weer hieraan denken.
Deze reactie van jou heb ik altijd onthouden.

Ik besloot die topic weer op te zoeken om je nogmaals te bedanken.
Je had me in een pm meer uitleg hierover gegeven en ook dat klopt.

A million thanks!! Winti pasi no makkelijk en a no sjatoe.

Beata :love:
*

Offline Beata

• 3723
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 18 maart 2013, 19:55 »
Odi,

Ik heb die hele topic weer over zitten lezen en de verschillende reacties opnieuw tot me genomen....en ja...ik moest diep zuchten.Ik kan eindelijk plaatsen wat mij hier allemaal werd geadviseerd.
We zijn drie jaren verder,ik ben nog steeds bezig,zit nog steeds in dat familiegevecht om winti,maar ik sta nu echt anders in het leven.

De angst en onzekerheid die mij blokkeerden zijn verdwenen.
Mijn taak/taken en verantwoordelijkhe(i)d(en) heb ik eindelijk weten te accepteren(daar had ik veel moeite mee).

Dit alles heb ik deels aan vele CC-leden(de positieven)te danken.
De steun die ik kreeg,de antwoorden op mijn vragen en adviezen hebben me erg geholpen om te staan waar ik nu ben.

Lang leve CULTURU.COM en alle leden die een menselijke en positieve bijdrage hier leveren.
Winti pasi langa,want ik ben er nog lang niet,ma nanga pasensi,lespeki,saka fasi,bribi nanga lobi wi sa doro pe wi moesoe doro.

Voor jullie allen als dank voor jullie steun en hulp,maar ook voor zij die even de weg kwijt zijn zoals ik ben geweest in het verleden,het volgend nummer.

Een lied met een bemoedigende inhoud en een paar inspirerende teksten tussendoor:

Enjoy!!

Beata :love: :love: :love:
« Reactie #33 Gepost op: 12 augustus 2019, 00:13 »
Ik heb een vraag?
Ik had een vriend die zich voor deed als bunuman.en hij heeft mij voor gesteld aan  een vrouw in surinaame die soort gelijk doet.
Kunnen ze iets met foto's doen want , ik was bij een lukuvrouw en  zij zei dat ze me een bakru  kleine meisje met uitpuilende  grote ogen hébben  bestuurt en dat ze me hébben vast gebonden aan handen en voeten.
En kunnen ze het weer op nieuw  naar mij sturen? Want ik heb me pas laten baden.
*

Ron

« Reactie #34 Gepost op: 12 augustus 2019, 10:13 »
Ik heb een vraag?
Ik had een vriend die zich voor deed als bunuman.en hij heeft mij voor gesteld aan  een vrouw in surinaame die soort gelijk doet.
Kunnen ze iets met foto's doen want , ik was bij een lukuvrouw en  zij zei dat ze me een bakru  kleine meisje met uitpuilende  grote ogen hébben  bestuurt en dat ze me hébben vast gebonden aan handen en voeten.
En kunnen ze het weer op nieuw  naar mij sturen? Want ik heb me pas laten baden.
waarom zouden ze een bakru naar je sturen, ben je zo byzonder? nee , men kan elkaar wat aandoen alleen als iemand je echt haat. maar zomaar? leef en laat leven,
Advertentie
Advertentie

« Reactie #35 Gepost op: 12 augustus 2019, 12:08 »
Hoe bedoel bijzonder  ze weten  veel over mij zoals mijn toekomst en dat willen ze vertragen.   ik ben geboren  met bepaalde gave en ik zelf wist dat niet, ze hebben mij wat verteld maar niet alles . Mijn geluk en gave kunnen ze mij niet afnemen . . En dat is wat ze doen . Er is zoveel jaloerse mensen die je leven het zuur maken omdat  wij zijn wie we zijn .