Zwarte en witte gedaante | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Zwarte en witte gedaante

• 7 reactie(s)
  • 94 x bekeken
  • 7 reactie(s)
  • 94 x bekeken
Zwarte en witte gedaante
« Gepost op: 09 september 2018, 18:02 »
Beste allen hoop dat het goed gaat met jullie allen. Ik heb een vraag voor de kenners ik merk vaak op dat ik zwarte gedaantes zie ze hebben rode ogen ook sommige witte gedaantes met rode ogen meestal gaat het gepaart met hongerige gevoel en of paniekaanval? Ik weet niet waar het vandaan komt of het er bij hoort en of ze iets willen? Het is altijd de zelfde mensen die ik zie. Ik heb ook wel eens gehoord dat als ze roden ogen hebben dat ze boos zijn om een reden omdat ze iets willen maar ik geef geen gehoor? Dit heb ik van kleins af al.

Ik hoor graag jullie meeningen.
Mvg

Advertentie
Advertentie

*

Mark

Re: Zwarte en witte gedaante
« Reactie #1 Gepost op: 10 september 2018, 06:55 »
Beste allen hoop dat het goed gaat met jullie allen. Ik heb een vraag voor de kenners ik merk vaak op dat ik zwarte gedaantes zie ze hebben rode ogen ook sommige witte gedaantes met rode ogen meestal gaat het gepaart met hongerige gevoel en of paniekaanval? Ik weet niet waar het vandaan komt of het er bij hoort en of ze iets willen? Het is altijd de zelfde mensen die ik zie. Ik heb ook wel eens gehoord dat als ze roden ogen hebben dat ze boos zijn om een reden omdat ze iets willen maar ik geef geen gehoor? Dit heb ik van kleins af al.

Ik hoor graag jullie meeningen.
Mvg
je reageert heftig. sterk emotioneel op alles om je heen dat ik vrees dat je dat wat je meemaakt moet leren mee om te gaan. er gebeurt veel o. je heen wat jou in een soort shock toestaan brengt waar je hart dus sneller van gaat kloppen   je ademhaling ontregeld word.  ik denk dat je ermee moet leren omgaan.. winti laat zich niet zien .. winti overkomt beschermd en begeleid. maar als je merk dat je nu al ontregeld raakt ... dan moet je proberen alles onder controle te houden... rust te vinden in jezelf. ermee weten om te gaan..
« Reactie #2 Gepost op: 10 september 2018, 09:58 »
je reageert heftig. sterk emotioneel op alles om je heen dat ik vrees dat je dat wat je meemaakt moet leren mee om te gaan. er gebeurt veel o. je heen wat jou in een soort shock toestaan brengt waar je hart dus sneller van gaat kloppen   je ademhaling ontregeld word.  ik denk dat je ermee moet leren omgaan.. winti laat zich niet zien .. winti overkomt beschermd en begeleid. maar als je merk dat je nu al ontregeld raakt ... dan moet je proberen alles onder controle te houden... rust te vinden in jezelf. ermee weten om te gaan..

Beste mark, heel erg bedankt voor uw reactie!
« Reactie #3 Gepost op: 10 september 2018, 09:59 »

« Reactie #4 Gepost op: 10 september 2018, 10:02 »
Advertentie
Advertentie

« Reactie #5 Gepost op: 10 september 2018, 11:17 »
Beste Mark, bedankt voor uw reactie nogmaals
*

C.

« Reactie #6 Gepost op: 14 september 2018, 00:59 »
Hi Bonwaku,

Dat klinkt niet ok als je er dusdanig last van hebt dat je paniekaanvallen krijgt. Ben je al in gebed te gaan voor antwoorden op je vragen?

Blessings,
C.
« Reactie #7 Gepost op: 14 september 2018, 11:11 »
Hi Bonwaku,

Dat klinkt niet ok als je er dusdanig last van hebt dat je paniekaanvallen krijgt. Ben je al in gebed te gaan voor antwoorden op je vragen?

Beste C, bedankt voor uw antwoord en klopt helemaal wat u zegt het voelt echt niet goed aan maar, ik ben in gebed gegaan ik krijg dromen lijkt meer op puzzel zo droomde ik met een spiraal dat was getekend op de vloer en ik wert daar gebracht om die spiraal te verwijderen? Weet echt niet wat dat betekend maar ik heb me pas verdiept in de winti geloof en heerst ook heel veel geheim dus wat ik ervaar met veel symbolen en dromen is

Heel erg bedankt C
Groetjes

Gerelateerde onderwerpen

xx
Zwarte gedaante uit de lucht

Gestart door valisa

4 reactie(s)
1330 x bekeken
Laatste bericht
28 augustus 2011, 05:36
door vishnu
xx
Aanval in de geest, zwarte gedaante met vleugels

Gestart door valisa

7 reactie(s)
2040 x bekeken
Laatste bericht
08 december 2011, 14:28
door Prodo misie
xx
Zwarte slang met witte kroonachtige kop

Gestart door Bbl

2 reactie(s)
1136 x bekeken
Laatste bericht
28 april 2014, 21:37
door Bbl
xx
Moest een witte en zwarte parasol ophalen!

Gestart door fajalobi

6 reactie(s)
2147 x bekeken
Laatste bericht
28 juni 2009, 14:21
door fajalobi
xx
droom over een zwarte en bruin met witte kat.

Gestart door diaantje

8 reactie(s)
3924 x bekeken
Laatste bericht
05 september 2011, 18:12
door vishnu