zwanger worden | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

zwanger worden

• 11 reactie(s)
  • 4478 x bekeken
  • 11 reactie(s)
  • 4478 x bekeken
*

rosi

zwanger worden
« Gepost op: 02 mei 2009, 13:39 »
Ik ben bijna radeloos aan het worden.
Ik probeer al een tijdje zwanger te worden. Ik ben onderzocht door de dokter, gynacoloog en alles is oke en functioneert naar behoren volgens hun.
Nu het volgende. Moment dat ik vruchtbaar moet zijn en ik gemeenschap heb gehad, dan komt er de volgende dag spontaan een bloeding. Die houd dan 3 dagen in stand( de meest vruchtbare dagen) en houd dan op.
Ik word voor de rest wel om elke maand ongesteld. Alleen mijn vruchtbare dagen krijgt ik altijd erge pijn in mijn onderbuik en dan is het over na die dagen.
Ik heb vaak dromen over dat ik een baby heb. Maar word radeloos want het lijkt of mijn eigen lichaam me tegen werkt.
Ik droomde laatst dat een man in javaanse kleding mij aanviel net alsof hij mijn zwangerschap weg wilde halen.
Wat betekent dit?

Advertentie
Advertentie

*

Offline Obiaman

• 1132
    • Bekijk profiel
Re: zwanger worden
« Reactie #1 Gepost op: 02 mei 2009, 14:25 »
beste rosi,

het kan zijn dat iets je vrucht op eet.

het komt vaker voor. je had zeker al wat gedaan op curtureel gebied? hoe oud ben je.

als ik je droom zo hoor dan lijkt het op een pa winti.

je hebt vaak buikpijn, heb je nooit gedroomd met een slang in de buik.

dit is niet de apuku, maar de pawinti.

laat even kijken bij een duman als er een pa winti in de buik zit.

want als je aangevallen wordt door een man in javaanse dracht, heeft het alles wat wijst in de richting van de pa winti in de buik.

laat dit even controleren, en indien nodig een ander plek toewijzen.

Odi nanga brasa,Obiaman.
*

rosi

« Reactie #2 Gepost op: 02 mei 2009, 15:24 »
beste Obiaman,

Ik ben heb altijd last gehad van buikpijn en de laatste jaren sinds ik zwanger probeer te worden is het erger geworden.
Vorig jaar ben ik gebaad en toen zij die doeman van als dat het is het mij geen pijn meer moest doen.
Ik had even geen pijn meer maar na enkele maanden begon het van vooraf aan weer.
Ik heb nooit gedroomd over een slang in mijn buik. Wel over javanen die bij of rondom me zijn.
Ik ben 29 en vind wel dat ik nu toe ben aan kids.
Maar die pawinti is zover ik weet een berewinti, wat kan ik dan doen?
*

Offline Obiaman

• 1132
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 02 mei 2009, 18:01 »
odi Rosi,

je bent behandeld op Ampuku schat ik in,

heb je eerder winti gehad, en ben je wild als je in trance gaat.
is er een rede waarom je in trance gaat? dus zeg je iets als je in trance bent?

kan best dat de duman de ampuku gunstig moest stemmen.
en dat hij dat dan ook gedaan heeft.

maar als ik zo naar de droom kijk kan het een pa winti zijn.
als de dokter aangeeft dat alles oke is met jou en je man,
dan lijkt het me goed dat er naar de pa winti wordt gekeken, de moeroe. geen verzakking. kan op zijn plaats gezet worden door een techniek. en de bekende moeroe dresie.

als je deze handelingen kan ondergaan, en de apuku is gunstig gestemd, dan is de kans heel groot dat het allemaal slaagt.

dus de baarmoeder, geen verzakking, de bekende moeroe dresie,  en de pa winti  bekijken.

hoelang geleden ben je behandeld, want bij de 1 kan er na een maand feest zijn de ander een paar mnd. dus wanneer was de laatse behandeling, niet de eerste maar de laatste handeling.

ik vind wel dat een vrouw geen pijn mag hebben. ook niet tijdens het vloeien voor of na.

Ben je ooit gecurateerd?

Probeer deze stappen,  laat de du man kijken naar de pa winti verzaking baarmoeder en moeroe dresie.
voor de pijn in de buik kennen we de bekende oso dresi,s

hopelijk kan de duman je verder helpen zodat je gauw geniet van je kindje, je droom geeft wel aan dat het zou moeten kunnen. hopelijk gebeurt het ook gauw. succes.

Odi nanga brasa,Obiaman.

*

rosi

« Reactie #4 Gepost op: 02 mei 2009, 23:15 »
Dankje voor je reactie obia man.

Ik ben maar een enkele keer in trance getreden. Want ik raak niet makkelijk in trance.
Ik heb wel een keer gecurateerd, maar dat was al zo,n 8 jaar geleden. Maar daarvoor had ik ook last van mijn menstruatie.
Ik was vorige keer in su gebaad. Hier ken ik geen doeman. En ik denk voorlopig ook niet naar su te gaan.
waar kan ik moeroe dresie en iemand vinden in Nederland die je moeroe goed zet?
Want dan lijkt het wel een plaats om te gaan.
Mijn vriend is trouwens ook onderzocht en daar was alles ook oke mee.
En welke oso dresie zijn er voor buikpijn, want ik ken er zelf geen een en denk ook niet dat mijn fam. dat weet.

Dank je wel en soso lobie!
Advertentie
Advertentie

*

rosi

« Reactie #5 Gepost op: 16 mei 2009, 15:45 »
Ik heb gebeden en gesproken tot mijn winti's. Ik droomde daarna dat een man tegen mij zei dat het die vodu is en als ik naar om om kijk ik zelf zal zien wat er gaat gebeuren. En dat het daarna goed komt.
Ik ben benieuwd, want als ik mijn droom goed heb geinterpreteerd dan moet ik die vodu baden en een plekje geven.
Ik weet niet of dat juist is maar ik hoor graag van anderen als ze andere gedachtes hebben of ervaringen willen uitwisselen!

Odi,
*

draaibaka

« Reactie #6 Gepost op: 16 mei 2009, 16:16 »
odi,je ziet al dat je bij het bidden ook die droom hebt gekregen,dat het die vodu winti is,wacht  niet langer vrouw en ga aan de slag en geef die vodu zijn watra en je zal zelfs zien dat je zwanger kan raken en dat alles goed gaat.

succes,draaibaka
*

een vriend

« Reactie #7 Gepost op: 16 mei 2009, 17:28 »
odi,

klopt, zoals obiaman aangeeft, die vodu. je droom bevestigd het. kijk naar de pa winti. (vodu)
en je zal zien.

succes met je zwangerschap straks. :great:

een vriend
*

sensi

« Reactie #8 Gepost op: 11 september 2012, 13:41 »
ben benieuwd als dit je gelukt is grietjebie.zit ook in het zelfde schuitje :arf:
*

Vali

« Reactie #9 Gepost op: 05 april 2018, 12:12 »
Hoi Goedemorgen mevrouw en meneer. Ik ben een vrouw van 32 jaar ik heb een vraag ik ben sinds 2 jaar al aan het proberen zwanger te worden maar het lukt me niet
En ik heb heel veel last van me onderbuik vooral als ik ongesteld moet worden ik ben sinds me 8 jaar begonnen aan me menstruatie ik heb van alles geprobeerd om zwanger te worden ik heb me laten onderzoeken alles is goed en ook met me man ik ben echt radeloos wand ik weet niet wat mis is met me denken u dat u me kan helpen
Advertentie
Advertentie

*

Een vriend

« Reactie #10 Gepost op: 08 april 2018, 07:55 »
Hoi Goedemorgen mevrouw en meneer. Ik ben een vrouw van 32 jaar ik heb een vraag ik ben sinds 2 jaar al aan het proberen zwanger te worden maar het lukt me niet
En ik heb heel veel last van me onderbuik vooral als ik ongesteld moet worden ik ben sinds me 8 jaar begonnen aan me menstruatie ik heb van alles geprobeerd om zwanger te worden ik heb me laten onderzoeken alles is goed en ook met me man ik ben echt radeloos wand ik weet niet wat mis is met me denken u dat u me kan helpen
droom je dat je lastig gevallen word in je bed. Ben je soms schijnzwanger.dikke buik  misselijk. Enz.  Vaak kan de geest zich verschuilen in de baarmoeder waardoor het niet lukt. Als je alle dokters al bent geweest dan lijkt het mij ... een winti dokter te bezoeken. Misschien moet je de apuku regelen.  Of een moet je dresi wat heel veel vrouwen hebben gebruikt vroeger. Of de bekende Javaanse moet je masage als de baarmoeder niet goed zit.   Maar laat je eerst goed informeren bij de winti man of winti vrouw.  Luku.
*

Vali

« Reactie #11 Gepost op: 10 april 2018, 22:49 »
Dank u wel en weet u misschien waar ik naar toe kan gaan alvast bedankt voor u tijd

Gerelateerde onderwerpen

xx
droom over niet zwanger worden

Gestart door shelle

1 reactie(s)
422 x bekeken
Laatste bericht
07 september 2016, 13:29
door Lovely D
a04
wil graag zwanger worden

Gestart door sensi

9 reactie(s)
5099 x bekeken
Laatste bericht
12 september 2012, 14:30
door NielsHolgersson
xx
Zwanger worden lukt maar niet.

Gestart door chelle2509

1 reactie(s)
1365 x bekeken
Laatste bericht
27 oktober 2012, 19:57
door meljo
xx
wil graag zwanger worden, advies alstublieft!

Gestart door GoodLife

6 reactie(s)
2261 x bekeken
Laatste bericht
21 maart 2014, 17:28
door JAKLIEN
xx
Zwanger worden, moeroe dresi, droom over eierdooier

Gestart door Wansabie

0 reactie(s)
942 x bekeken
Laatste bericht