Culturu.com | Suriname Nieuws Magazine

Auteur Topic: Zwanger maar geen baby te zien  (gelezen 2900 keer)

Radeloos

• Gast
Zwanger maar geen baby te zien
« Gepost op: 30 september 2012, 22:18 »
Beste lezers,

Ik zit met een probleem. Ik ben als ik goed heb geteld nu bijna 7 maanden zwanger. Maar deze zwangerschap is heel vreemd. Mijn menstruatie is weggebleven en heb toen een zwangerschaps plas en bloedtest gedaan. Beiden negatief. Maar ik heb vanaf het begin het gevoel gehad dat ik wel zwanger ben,omdat ik me misselijk,moe voelde, veel moest plassen,rare trek had,zere borsten.Echt alle symptomen van een zwangerschap. Sterker nog, rond de 13e week voelde ik rare bewegingen net als trillingen en zo een plopjes of popgevoel in me onderbuik. Ik bn nogal aan de mollige kant, me buik was wel niet groot of dik,maar door de maanden heen is het gaan zwellen maar gek genoeg niet erg hard geworden. Wel zien mensen dt er wat in groeit want ze vragen meteen als ik zwanger ben. Ik heb intussen 2 echo's gemaakt en er is geen vruchtzakje noch kind te zien. Een schone baarmoeder dus.

Vanwege mijn cultuur zijn nu die bigi sma's van ons bezig met me en ze hebben die wintie gevraagd als ik echt zwanger ben, die wintie zegt elke keer dat ik in de verwachting ben,maar dat er iemand in me buik zit die terug komt. Reïncarnatie om het maar zo te omschrijven. Ik had rond me 7e week ook gedroomd dat het kind van me neefje mijn kind was en precies een week daarna weer een soortgelijke droom gehad,maar dan was de baby van me nichtje mijn kind. Toen heb ik naar de betekenis gevraagd van die droom en die vrouw zei dat ik een lowé mang pikien ga krijgen, een koeltoeroe kind. Die wintie zegt precies t zelfde en sterker, die wintie zegt dat die opa van me moeders kant die een pientere man was , terug komt. Anyways, die hele situatie frustreerd me, ik weet bij God niet wie of wat ik moet geloven.

Ik praat veel tot me buik, ik bid veel, ik ben ook al meerdere keren 'gebaad' maar ik zie nog steeds geen kind. T rare is dat ik niet menstrueer en ik voel nu harde trappen en plopjes in me buik. Me tepels zijn ook donkerder geworden,me rug doet pijn enz.

Heeft iemand dit al meegemaakt?
Wat kan t zijn?
Wie of wat moet ik geloven?
Ik ben Radeloos.
Help!!
En ik heb vanaf de zwangerschap alleen maar problemen met de vader van de baby,en sinds kort zijn we met ruzie uitelkaar gegaan.

:(

denyo

• Gast
Re: Zwanger maar geen baby te zien
« Reactie #1 Gepost op: 11 november 2012, 23:42 »
Hallo dame mijn vrouw had ook dit probleem, na dat ik uit suriname kwaam, hebt ik haar ge holpen . ik vertelde dt aan een bigisma n su en toen ver telde die per soon me wat ik moest doen. ik moest een kliene hieneken bier kopen aodbruin/ kalebaas / zwaart witte pannie geruette/ een zilver ring met zwaarte steen, moet hij voor je kopen en alles in die kalle baas zetten en aan jouw geven, daarna moet hij movotakie zeggen teggen jou om het goed te makken. die kalle baas moet je nemen van zijn hand en die pannie om je lichgaam zetten en die ring aantreken  en die bier er in die kalle baas zetten en je gezicht er mee wassen en een betje er van drinkken, ik zet ook mijn dromen op cultoroe  ik ben denyo , dit heeft mijn vrouw ook geholpen en daarna moet je een hebbie watra badden bij een doemang of zelfmaken,  :great: oke ik hoor het wel van je als het heeft ge werkt oke doei     

Simone

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 19 april 2018, 18:23 »
ik hb namelijk ook het zelfde Probleem. ben momenteel bevalln maar ieder keer gt dt kind in mijn rug schuilen als er wat is, de dokter zag ook niets bij mij .maar ben nr 6 plaatsen een lukoe gn doen en kreeg t horen dt ik zwanger ben , de laaste plaats waar ik ben gn kijkn zei dt hij gedroomt heeft ik een drieling gekregn hb ,omdat die heer in het begin niet geloofde dt ik in verwachting was en zei dt het mischien die fodu winti is toen droomde hij dit ,en de volgende dag kwam hij toevallig lang ( hij is van de buurt) en vertelde ons dit goed nieuws , niets wat ik doe helpt .
ben echt radeloos nu
ben al 11 keren gebaad en nog steeds niets te zien,  als mijn man en ik ruzie krijgen dan krijg ik pijn in de rug en stuit dan wordt mij buik plat want dan gn de kleine nr achteren, als we een kalebas water nemen en die mofo's weghalen dan komt de kleine weer nr voren, maar het is nu echt tijd om t bevalln en nu dit ...
ben echt radeloos

Simone

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 19 april 2018, 18:25 »
ik hb namelijk ook het zelfde Probleem. ik moet momenteel bevalln maar ieder keer gt dt kind in mijn rug schuilen als er wat is, de dokter zag ook niets bij mij .maar ben nr 6 plaatsen een lukoe gn doen en kreeg t horen dt ik zwanger ben , de laaste plaats waar ik ben gn kijkn zei dt hij gedroomt heeft ik een drieling gekregn hb ,omdat die heer in het begin niet geloofde dt ik in verwachting was en zei dt het mischien die fodu winti is toen droomde hij dit ,en de volgende dag kwam hij toevallig lang ( hij is van de buurt) en vertelde ons dit goed nieuws , niets wat ik doe helpt .
ben echt radeloos nu
ben al 11 keren gebaad en nog steeds niets te zien,  als mijn man en ik ruzie krijgen dan krijg ik pijn in de rug en stuit dan wordt mij buik plat want dan gn de kleine nr achteren, als we een kalebas water nemen en die mofo's weghalen dan komt de kleine weer nr voren, maar het is nu echt tijd om t bevalln en nu dit ...
ben echt radeloos

© 2018 - Culturu.com | Niets van deze site mag worden gekopieerd, gereproduceerd, openbaar gemaakt, gebruikt of verspreid worden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming