Wormen | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Wormen

• 0 reactie(s)
  • 157 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 157 x bekeken
Wormen
« Gepost op: 03 juni 2018, 20:09 »
Hallo iedereen dit is niet echt een droom maar wist niet waar dit te plaatsen . 3 weken terug heb k een nieuwe baan gevonden was super blij, een week terug kom ik aan het werk en is het balkon vol met wurmen/maden niemand wilde het opruimen dus vroeg de baas mij het te doen boeng atie fmie mie dwing ik had zo iets van ga niet met wurmen in me buurt werken en terwijl ik het balkon aan het schoonmaken was kreeg ik het koud en erge kippenvel if yu shie worong! Ik heb alles opgeruimd en voelde me daarna vervelend mi tak nanga mi srefie en heb door gewerkt. Zaterdag droom ik dat men overleden oma me komt halen op het werk en me zegt om van daar te gaan ik zei nee oma k ben blij met me baan. Maandag krijg ik uit het niets ontslag (wat ik nog steeds niet kan verwerken omdat ik men werk gewoon goed deed) Enige wat die dame zei dat het niets persoonlijks is.en daar begon het ik droom al een hele week met wormen en een zwarte pauw die dood neervalt als hy tegen me aankomt en in as veranderd ik voel me vrezelijk zwak en leeg ik weet niet wat te doen.ik ben een student van 24 jaar en bijna niets gaat goed in mijn leven.

Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
maden of wormen

Gestart door Shellebelle

7 reactie(s)
5200 x bekeken
Laatste bericht
09 oktober 2008, 14:02
door Shellebelle
xx