wordt maar niet zwanger | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

wordt maar niet zwanger

• 8 reactie(s)
  • 7712 x bekeken
  • 8 reactie(s)
  • 7712 x bekeken
*

Para_Uma

wordt maar niet zwanger
« Gepost op: 17 augustus 2008, 13:30 »
od odi
ik ben een half jaar bezig om zwanger te worden zonder succes (ben gestopt met anticonceptie in december)
ik heb 3 maanden geleden moeroe dresie gedronken ook heb ik een wasie gehad ivm relatie problemen waarin m'n partner zijn verontschuldigingen moest doen aan m'n obia
wat voor middelen kan ik nog meer gebruiken of doen en moet ik ook denken aan "bere tay"

Advertentie
Advertentie

*

africanqueen

Re: wordt maar niet zwanger
« Reactie #1 Gepost op: 18 augustus 2008, 01:09 »

Odi para uma

Als ik in je schoenen stond, zou ik tijdens de sex niet in mijn achter hoofd hebben dat ik zwanger wil worden.
Op dat moment ben ik aan het genieten en nogmaals aan het genieten. Als het komt, dan komt het. Als ik mij te veel er mee bezig houdt(zwanger worden) geloof mij maar, het gaat niet lukken (door de spanning...... ben ik nou wel of niet zwanger, zal het dit keer wel  lukken).
 Ik merk dat je heel graag een kind wil. probeer  je gewoon  er niet mee bezig te houden, dan zal het wel lukken. Het hoeft niet altijd zo te zijn, dat het aan jouw ligt(heeft je partner zijn sperma laten onderzoeken). sterkte

groetjes afri :smile:
*

Para_Uma

« Reactie #2 Gepost op: 18 augustus 2008, 11:52 »
dag africanqueen,
bedankt voor je reactie :great:
tijdens de sex geniet ik en heb ik niet in m'n achterhoofd "ik hoop dat het nu raak is" meestal de volgende dag denk ik eraan,  m'n partner heeft al voor-kinderen dus daar ligt het niet aan.
ik ben er nu echt aan toe wordt ook een dagje ouder en heb nog geen kids :ouch:
*

africanqueen

« Reactie #3 Gepost op: 18 augustus 2008, 12:33 »

odi Para-uma,

geen dank. Heb je dit trouwens ook aangekaard bij je huisarts. Ik zou het op Culturu fasi doen (muroe dresie drinken etc etc, maar dat heb je al gedaan lees ik) en bij de huisarst. Nah bij mijn 1e kind ging het vrij snel.  wou heel graag nog een 2e maar het lukte niet, ik ben bij mijn huisarst geweest foto's laten maken, er werd toen gezegt, dat ik poliepen heb. moest geopereerd worden anders zou ik geen kids meer krijgen. 1 dag voor de operatie droom ik dat ik niet moet gaan, ga ik toch zal ik sterven tijden de operatie . goed, ben niet meer geweest. 
ik ben toen muru dresie gaan drinken en het was meteen kassa( de reden waarom het niet lukte is, omdat het met skieng sani te maken heeft heb het 1 en ander gedaan op culturu fasi) . niet een ieder kan muru dresi maken hoor.

ik heb 3 maanden geleden moeroe dresie gedronken ook heb ik een wasie gehad ivm relatie problemen waarin m'n partner zijn verontschuldigingen moest doen aan m'n obia heb je een teken gekregen, dat je obia je partner zijn excuses heeft aanvaard?

groetjes afri :smile:
*

Para_Uma

« Reactie #4 Gepost op: 19 augustus 2008, 14:28 »
hoi african queen,

even reageren op je vraag "heb je een teken gekregen, dat je obia je partner zijn excuses heeft aanvaard?"

ik kan j niet zeggen hoor, wat voor teken moet ik denken?

Advertentie
Advertentie

*

Offline Obiaman

• 1135
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 23 augustus 2008, 06:51 »
Odi,

als een vrouw niet zwanger raakt en volgens de doker alles in orde is, (ook met de partner natuurlijk),dan kan een obiaman helpen. Als je mij verteld dat je gewassen bent en oso dresi gedronken hebt maar het toch niet wilt lukken, dan zal er ergens toch iets niet goed zijn verlopen.

een consult moet uitwijzen waarom een persoon niet zwanger raakt. en voor de duidelijkheid. het is niet altijd de apuku of de fodu waarom een vrouw niet zwanger raakt.  kan iets zijn die de vrucht opeet, maar dat zal een luku uit moeten wijzen.

dus de juiste diagnose moet er gesteld worden, waardoor je zeker rusultaat zal hebben.

Odi nanga Brasa, Obiaman.
*

Para_Uma

« Reactie #6 Gepost op: 23 augustus 2008, 21:49 »
waar kan ik een GOEDE moeroe dresie halen? liefst omgeving amsterdam
« Reactie #7 Gepost op: 05 mei 2010, 01:08 »
waar kan ik een GOEDE moeroe dresie halen? liefst omgeving amsterdam

Klinkt gemeen, maar ik meen het goed, niet alle bomen zullen vruchten dragen, maar zij zullen voor schaduw zorgen.

heb je gekeken of je man zijn zaadcellen levensvatbaar zijn.
*

Given

« Reactie #8 Gepost op: 29 september 2018, 15:49 »
 :-[
Odi,

als een vrouw niet zwanger raakt en volgens de doker alles in orde is, (ook met de partner natuurlijk),dan kan een obiaman helpen. Als je mij verteld dat je gewassen bent en oso dresi gedronken hebt maar het toch niet wilt lukken, dan zal er ergens toch iets niet goed zijn verlopen.

een consult moet uitwijzen waarom een persoon niet zwanger raakt. en voor de duidelijkheid. het is niet altijd de apuku of de fodu waarom een vrouw niet zwanger raakt.  kan iets zijn die de vrucht opeet, maar dat zal een luku uit moeten wijzen.

dus de juiste diagnose moet er gesteld worden, waardoor je zeker rusultaat zal hebben.

Odi nanga Brasa, Obiaman.

Hoii obiaman.. kan het ook zijn dat wamneer iemand j buik gebonden heeft om geen kinderen te krijgen je dan ook moeite krijgt met menstrueren?

Gerelateerde onderwerpen

xx

Gestart door Givin

7 reactie(s)
261 x bekeken
Laatste bericht
08 december 2018, 15:28
door Given
xx
Zwanger worden lukt maar niet.

Gestart door chelle2509