WINTI-BERE ZONDER ZWANGESCHAP DOOR AMPUKU OF PAPA WINTI ? | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

WINTI-BERE ZONDER ZWANGESCHAP DOOR AMPUKU OF PAPA WINTI ?

• 2 reactie(s)
  • 1103 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 1103 x bekeken
WINTI-BERE ZONDER ZWANGESCHAP DOOR AMPUKU OF PAPA WINTI ?
« Gepost op: 21 november 2017, 02:34 »
Odi Odi,

IK heb uw hulp hard nodig! Ik ben 30 jaar en ik heb nooit uit mezelf een menstruele cyclus gehad. ik heb een opgezette buik (niet al te groot )en het voelt alsof ik zwanger ben ( een schijnzwangerschapsgevoel)
Ik dacht dat het de hormonen waren die ik innam die voor een soort zwangershapsgevoel zorgde , maar ook maanden zonder hormonen heb ik dit gevoel.
Ik heb een luku gedaan , 3 maanden geleden. Er werd me verteld dat het de Ampuku is en dat ik mbv mofo taki en een blaka biri mijn "Ampuku op zn plaats kon zetten". Geen verschil gemerkt! ook nog geen cyclus en winti-bere ( schijnzwanger gevoel)!
Van een andere bonu kreeg ik te horen dat het de Papa winti kan zijn ( geen officiele  luku, telefonisch benaderd)

Mijn vraag: past mijn verhaal eerder bij de Ampuku of Pa winti? heeft iemand een idee hoe ik mijn cyclus kan krijgen, want ik heb een kinderwens

alle antwoorden zijn welkom!

Advertentie
Advertentie

*

sabi diri

Re: WINTI-BERE ZONDER ZWANGESCHAP DOOR AMPUKU OF PAPA WINTI ?
« Reactie #1 Gepost op: 21 november 2017, 12:14 »
Odi Odi,

IK heb uw hulp hard nodig! Ik ben 30 jaar en ik heb nooit uit mezelf een menstruele cyclus gehad. ik heb een opgezette buik (niet al te groot )en het voelt alsof ik zwanger ben ( een schijnzwangerschapsgevoel)
Ik dacht dat het de hormonen waren die ik innam die voor een soort zwangershapsgevoel zorgde , maar ook maanden zonder hormonen heb ik dit gevoel.
Ik heb een luku gedaan , 3 maanden geleden. Er werd me verteld dat het de Ampuku is en dat ik mbv mofo taki en een blaka biri mijn "Ampuku op zn plaats kon zetten". Geen verschil gemerkt! ook nog geen cyclus en winti-bere ( schijnzwanger gevoel)!
Van een andere bonu kreeg ik te horen dat het de Papa winti kan zijn ( geen officiele  luku, telefonisch benaderd)

Mijn vraag: past mijn verhaal eerder bij de Ampuku of Pa winti? heeft iemand een idee hoe ik mijn cyclus kan krijgen, want ik heb een kinderwens

alle antwoorden zijn welkom!

Hoi 

droom je wel over een man in je dromen die bij je op bezoek komt als je slaapt?
droom je over een slang in de buik?

1 van de 2 daar zal je antwoord in zitten. een luku kan je beter persoonlijk doen ipv door een telefoon.

succes en laat het goed bekijken bij een derde lukuman/vrouw als je echt twijffelt
Re: WINTI-BERE ZONDER ZWANGESCHAP DOOR AMPUKU OF PAPA WINTI ?
« Reactie #2 Gepost op: 21 november 2017, 12:50 »
Hoi 

droom je wel over een man in je dromen die bij je op bezoek komt als je slaapt?
droom je over een slang in de buik?

1 van de 2 daar zal je antwoord in zitten. een luku kan je beter persoonlijk doen ipv door een telefoon.

succes en laat het goed bekijken bij een derde lukuman/vrouw als je echt twijffelt

Beste Sabi Diri,

Ik droom niet over een man die me bezoekt in mijn slaap . Wel had ik voor mijn "mofo taki" seksueel getinte dromen. Die zijn  na mijn mofo taki meteen gestopt.
Nooit over een slang gedroomd in de buik, wel gedroomd dat  ik zwanger was met een grote buik.

Heeft iemand nog een mening hierover? ik hoor het graag!