wie weet een goede lukumang? pm me | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

wie weet een goede lukumang? pm me

• 5 reactie(s)
  • 649 x bekeken
  • 5 reactie(s)
  • 649 x bekeken
wie weet een goede lukumang? pm me
« Gepost op: 15 april 2018, 12:24 »
Ik heb zoveel problemen en ik zoek al jaren naar hulp! wie kent een goede lukuman in NL ?

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: wie weet een goede lukumang? pm me
« Reactie #1 Gepost op: 16 april 2018, 12:27 »
er zijn veel goede mannen en vrouwen... zoek en gij zult vinden

« Reactie #2 Gepost op: 03 mei 2018, 04:24 »
Waarom doet men in deze zaken altijd alsof ze vrezen voor hun leven? Mensen vragen hier om hulp en niet om centen. Ik wenste wel dat ik je verder kon helpen, maar helaas ken ik niemand in NL. Ik weet wat het is gudu, succes en ik hoop dat er snel beterschap voor je komt.
*

Een vriend

« Reactie #3 Gepost op: 04 mei 2018, 04:08 »
Waarom doet men in deze zaken altijd alsof ze vrezen voor hun leven? Mensen vragen hier om hulp en niet om centen. Ik wenste wel dat ik je verder kon helpen, maar helaas ken ik niemand in NL. Ik weet wat het is gudu, succes en ik hoop dat er snel beterschap voor je komt.
waar God een deur sluit..zal hij zeker een raam open zetten. En zo zal ook God een ieder helpen . Als iemand al jaren opzoek is naar hulp .. waarom is er nog steeds geen raam dan gevonden.. denk goed na alvorens jij tjee potie roept. Soms is het dragen van een kruis zwaar. En God zal voor een ieder zorgen. De juiste pad zal gevonden worden. Soms is jou weg lang maar zeker.. Soms snel. Maar een ieder op deze wereld zal dragen naar zijn kracht en leed. Maar jaren zoeken betaald zijn tol want waarom zoekt de 1 en vind binnen een maand hulp.. en de ander geen hulp. Wij allemaal betalen hier op aarde en wat voor de 1 simpel is kan voor de ander heel zwaar zijn. Schreeuw niet zomaar tjee potie.. want niemand weet waarom de ander al jaren naar hulp zoekt terwijl er hulp is waar God een raam zal open zetten voor ons allemaal.. alleen duurt het soms wat langer voor de 1 en niet voor de ander.  Zoek en gij zult vinden
*

Clifton

« Reactie #4 Gepost op: 04 juni 2018, 15:57 »
Me broer
Advertentie
Advertentie

*

Pieko

« Reactie #5 Gepost op: 19 juni 2018, 15:07 »
Het is moeilijk om te zeggen wie goed is ja of nee. Een ieder heeft zelf ervaring zowel positief als negatief met bonumans.

Een bonuman kan zijn werk goed doen maar na zijn werk dan ligt het vaak aan jezelf en je eigen winti's hoe alles verder gaat. Soms gaat het niet zoals je wilt. Dit lig dan niet aan de bonuman zelf. Het kan zijn dat je verwachtingen groter zijn dan wat werkelijk mogelijk is. En dat is menselijk.

Daarom is het lastig om iemand aan te wijzen als goede bonuman. Wat ik goed vind hoef niet te zeggen dat jij dat goed vind. Elke verhaal is anders.

Maar ik geeft toe. Sommige maken er een potje van. Ik hoop dat je iemand vind.

Succes ermee!

Gerelateerde onderwerpen

xx
wie weet wat een kadda is?

Gestart door meljo

8 reactie(s)
1598 x bekeken
Laatste bericht
10 december 2010, 16:59
door meljo
xx
Wie kan mij een goede lukuman aanbevelen

Gestart door Leeuw

1 reactie(s)
1027 x bekeken
Laatste bericht
15 juni 2013, 11:19
door lovely
xx
wie o wie weet wat deze droom wilt zeggen ?!?

Gestart door pimbadotie

4 reactie(s)
1592 x bekeken
Laatste bericht
22 december 2009, 20:18
door pimbadotie
xx
BARMASQUE: Wie o wie kan me op weg helpen, Wat weet jij er van????

Gestart door sterretje

4 reactie(s)
2134 x bekeken
Laatste bericht
08 mei 2014, 11:24
door Gebri-el
xx
Wie weet wie dit nummer zingt????

Gestart door Patrixia

3 reactie(s)
2245 x bekeken
Laatste bericht