Wie is weleens bezeten geweest? | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Wie is weleens bezeten geweest?

• 22 reactie(s)
  • 11723 x bekeken
  • 22 reactie(s)
  • 11723 x bekeken
*

konni

Wie is weleens bezeten geweest?
« Gepost op: 01 mei 2011, 10:04 »
Wie is weleens of is bezeten door kwade geesten?

1Hoe ben je erachter gekomen
2Hoelang heb je ermee gelopen?
3Wat zijn de kenmerken van iemand die bezeten is?
4Hoe ben je ervan af gekomen.

Hoe gaat het in je verdere leven.

Veel mensen zijn er niet van bewust dat er iets bestaat als bezeten zijn door een kwade geest mischien voelt men weleens iets dat niet klopt maar je kunt het zelf niet zien. Wat zijn jou ervangen met bezeten zijn door een kwade geest.

Advertentie
Advertentie

*

doro

Re: Wie is weleens bezeten geweest?
« Reactie #1 Gepost op: 01 mei 2011, 10:47 »
heb je weer een andere vraag gevonden,geen wonder dat je genegeert wordt want op deze site kom je ook heel gestoord over.

*

Konni

« Reactie #2 Gepost op: 01 mei 2011, 11:35 »
heb je weer een andere vraag gevonden,geen wonder dat je genegeert wordt want op deze site kom je ook heel gestoord over.
Ach, blijf met je onzin verhaal uit dit topic. Rechts bovenaan zie je een rode kruisje waar je op kan klikken
*

konnis

« Reactie #3 Gepost op: 01 mei 2011, 13:11 »
Ach, blijf met je onzin verhaal uit dit topic. Rechts bovenaan zie je een rode kruisje waar je op kan klikken

als jij dat doet zou dat heel fijn voor ons zijn,idioot.
*

bezeten

« Reactie #4 Gepost op: 01 mei 2011, 13:20 »

dit is nou een vb van iemand(jijzelf)die bezeten is door kwade geesten.
fijne zondag.
Advertentie
Advertentie

*

willowvrouw

« Reactie #5 Gepost op: 23 juni 2011, 18:37 »
ik kan daar op antwoorden...
ik ben niet vertrouwd met jullie gewoontes en gebruiken maar ik ben hier per toeval op terecht gekomen omdat ik hier al veel antwoorden gevonden heb .
ik kan zeggen dat ik bijna bezeten was !
niet door een demon of hoe jullie dat noemen.
maar door een geest of spirit of entiteit .
de eerste tekenen waren dat ik maanden ervoor die geest in ons huis voelde .
ik had mijn huis gezuiverd .... dacht ik want hij ging niet weg.
stilletjes kwam hij terug en in het begin ging dat ongemerkt en voelde ik hem alleen 's nachts.
na een paar maanden begon ik te merken dat ik al een tijd neerslachtig was en mezelf niet meer in de spiegel kon kijken.
ik ben een vrolijk persoon maar af en toe kwamen er kanten  in mij naar boven die ik niet kende.
als ik uiteindelijk in de spiegel kon kijken , en dat was soms een marteling omdat ik mijn ogen ontweek en voelde dat er telkens iemand achter mij stond als ik in die spiegel wou kijken.
maar als ik het dus uitendelijk deed zag ik dat ik mezelf niet meer zag ik veranderde echt .
ik steld mij 100x de vraag "ben ik dat nu?"
na 5j was ik zover veranderd dat heel het gezin er onder leed.
ik ben dan bij een regressie therapeut beland omdat ik dacht dat ik dingen van een vorig leven meesleurde.
maar na 5min zei die man in eens " jij hebt een hoop geesten mee gebracht , weet jij  dat ?"
hij begon alle symtomen op te noemen die ik maar had en hij zei " dat betekend dat jij bijna overgenomen bent!"
ik was ontzettend verrast dat dit mij kon overkomen en dat betekende dat ik niet gek werd maar dat ik alles wat ik al jaren zie en voel dat ik dat niet droomde.
die man heeft mij in een soort rust stadium gebracht en mij geholpen om van al die geesten af te geraken.
dat was zeer heftig maar fantastisch om te zien en te doen.
de laatste geest die ik over hielp naar het "licht" was de geest die zich in mij had vast gezet.
het was zwaar maar zeer leerrijk voor mij en sindsdien ben ik terug "ik".
das een jaar en half geleden en alles verloopt prima met mij .

groetjes   
« Reactie #6 Gepost op: 23 juni 2011, 19:16 »
ai sisa,was het niet een bakru?zie maar dat bij jullie in holland uit de blanken een geest of bakru kunnen
weghalen en je hoeft niet eens een hebi bad te nemen zoals bij de creool.tof tori sisa :yes:
*

willowvrouw

« Reactie #7 Gepost op: 23 juni 2011, 19:59 »
hé stonka,
ik begrijp er niet zoveel van maar das waarschijnlijk omdat ik nog een beetje verder woon dan Holland!
namelijk in België .
maar ik zal (niet vandaag) eens allemaal opzoeken wat je bedoeld.
zo leer ik nog meer bij  :biggrin:
*

Offline Sunder

• 616
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 23 juni 2011, 20:18 »
Hoikes Willow,

Klinkt als een auralifter die bij je was.
Goed en mooi dat je hem/haar naar het licht hebt kunnen helpen!

Gr.,
Sunder
Het is niet zo dat we niet durven omdat de dingen moeilijk zijn,
de dingen zijn moeilijk omdat we niet durven. (Seneca)
*

atiwi

« Reactie #9 Gepost op: 23 juni 2011, 21:28 »
ai sisa,was het niet een bakru?zie maar dat bij jullie in holland uit de blanken een geest of bakru kunnen
weghalen en je hoeft niet eens een hebi bad te nemen zoals bij de creool.tof tori sisa :yes:

Odi CC leden,

Odi odi waswasgodo,

Dus nooit gezien dat bunumangs mensen zonder te baden een wisi weghalen?

Gr.Atiwi
Advertentie
Advertentie

*

lorenso

« Reactie #10 Gepost op: 23 juni 2011, 21:51 »
ODIODI
ik dat hier iets anders mee bedoeld wordt een sorot in trance gaan maar dan van iets ''kwaads'' maar ik het wel meegemaakt dat iemand door een demoon bezeten werd maar ik ging er niet te diep op in omdat het was niet men familiee ben wel weggelopen en heb er gelukkig geen last van gehad beter toch maarja wie zo'n ervaring heeft ik zou het ook wel graag willen lezen

Odi
*

willowvrouw

« Reactie #11 Gepost op: 24 juni 2011, 06:59 »
hoi sunder,
ik heb het even opgezocht en een auralifter .... ja en nee ... naar mijn gevoel.
neen omdat ik zeer zeker weet dat die entiteit zeer bewust was van zijn sterven .
al die geesten hier besefte dat heel goed (rond de 50 geesten + een hond) heb ik die dag naar het licht gebracht en vooral heeeeeel veeeeel kinderen .

ik lees in mijn opgezochte tekst  dat we iets gemeen moeten hebben !
en dat was ook zo (wist ik pas veel later)en ik was blijkbaar toen toegankelijk voor die dingen.
dus op dit antwoord ik ja.
en inderdaad als ik dan verder lees in mijn opgezochte verklaring , dan krijg ik wel kippenvel met de overeenkomsten daarvan .
wat een geluk dat ik dat nu pas weet en lees .

atiwi,waswasgodo
bedoel je misschien dat mensen die "bezeten" zijn (al is het een goede of kwade geest/bakru)niet zonder een reinigingsritueel er van af geraken?

groetjes
*

Offline love-ly

• so so lobi
  • 8296
  • Just me
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 24 juni 2011, 09:02 »
odi ala sma,

Ik ben 2x bezeten geweest en allebei de keren had het met de l(liefde te maken)
hoe herken je het? nou ik was mezelf niet meer en deed alles wat inprincipie tegen mijn principe was, ik vervreemde van mijn familie, had elke keer een smoes als ze wilde opzoeken of als er iemand jarig was...

je wordt gesloten en communiceer alleen met diegene die jou in zn macht heeft .. mijn nek, polsen, enkels waren gebonden en de bedoeling was ook om mijn ogen mond en oren te sluiten, ik ben een gevoelspersoon en komfo tjieng, dit speelde een jaar lang en ik werd uiteindelijk geholpen door mijn oom omdat ik zelf aanvoelde dat er iets niet klopte.

2 de keer was met een ander vriend en deze stuurde het 1 en ander naar mijn huis of als ik bij hem vandaan kwam dan liep er iets met me mee... ik ben ook erg gelovig, dus op een dag was ik op het werk en ik moest alleenmaar huilen ik kan niet stoppen, ik ging weer naar huis thuis aangekomen viel ik op de grond en kon niet meer opstaan .. ik bleef huilen en ik begon te bidden tot de heer en te praten tot mijn komfo's enz.. om me te helpen want ik had het gevoel dat ik mezelf kwijt was ... ik vroeg god wat er was en wie het deed dat ik graag deze info in een droom wou krijgen en ja hoor ik begon te liggen en droomde alles en de dood zat letterlijk en figuurlijk achter me aan met zn zijs

Ik werd wakker en begon een kalebas te pakken met water en begon deze woorden uit te spreken"heer dit water is zuiver en komt van u, zo zuiver en krachtig dit water is, laat het zn werk doen en alle tai die aan me zit te verwijderen daar ik uw kind ben" jullie mogen het geloven of niet... ik had nergens last meer van .. ik had een week erna wel een blauw water en swietwatra gebaad maar ik was weer mezelf.

Achteraf zag ik hoe hij het deed en met wat hij het deed enz..
Ja sannie dé hoor.

Love-ly
It's a Love-ly thing
« Reactie #13 Gepost op: 24 juni 2011, 11:41 »

Ik werd wakker en begon een kalebas te pakken met water en begon deze woorden uit te spreken"heer dit water is zuiver en komt van u, zo zuiver en krachtig dit water is, laat het zn werk doen en alle tai die aan me zit te verwijderen daar ik uw kind ben" jullie mogen het geloven of niet... ik had nergens last meer van .. ik had een week erna wel een blauw water en swietwatra gebaad maar ik was weer mezelf.

Achteraf zag ik hoe hij het deed en met wat hij het deed enz..
Ja sannie dé hoor.

Love-ly

Volledige artikel: http://www.culturu.com/index.php/topic,7452.0.html#ixzz1QBWaxNiP
Bron: Culturu.com

ai lovely daar zeg je wat en als het zo is wat je beweerd dan hoeven velen niet meer naar de bonu voor een wasi,dus gewoon een cale bas met zuiverwater en weg zijn de klachten enz.heel mooi hoor

*

Offline love-ly

• so so lobi
  • 8296
  • Just me
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 24 juni 2011, 11:54 »
Odi waswasgodo,

Dit hielp mij, maar wilt niet zeggen dat het een ieder helpt..
Ik sta dicht bij god en doe ook veel dmv hem en natuurlijk ook met mijn komfo's die mag ik niet vergeten.

Maar ja het heeft mij geholpen, zo ook toen ik nog in die desbetreffende relatie zat en voelde dat hij me ook voor de gek hield, ik pakte weer een kalebas met water en waste mijn gezicht ermee en ik zei "heer open mijn ogen want ik heb het idee dat er iets vlak onder mijn neus gebeurd maar niet mag zien" ik ging daarna in de woonkamer zitten en ik zag alles wat hij deed hij ging dus ook vreemd en ik zag met wie enz...

Daarom zeg ik leef rein en oprecht, dan zal je altijd achter hetgeen komen wat jou betreft en een helpende hand is er dan ook altijd in de buurt.

love-ly

Gerelateerde onderwerpen

xx
wie heeft dit ook weleens meegemaakt, westerse wereld noemt dit slaap verlamming

Gestart door culturukind

9 reactie(s)
2232 x bekeken
Laatste bericht
15 oktober 2011, 13:27
door culturukind
xx
bezeten grootmoeder

Gestart door Lucy

2 reactie(s)
1314 x bekeken
Laatste bericht