Wat geef je je dochter als voor het eerst menstrueert? | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Wat geef je je dochter als voor het eerst menstrueert?

• 4 reactie(s)
  • 1967 x bekeken
  • 4 reactie(s)
  • 1967 x bekeken
*

Suzy

Wat geef je je dochter als voor het eerst menstrueert?
« Gepost op: 07 maart 2014, 10:32 »
Odi Odi,

Ik heb een vraag ik weet uit ervaring dat ins ons cultuur meestal een cadeau wordt gegeven aan je dochter als ze voor het eerst menstrueert.

Wat is goed om te geven of maakt het niet uit?

Ik dacht zelf aan een slavenarmband geen ketting daar houd ze niet van.
Ik wil wel iets moderns dus iets van deze tijd zeg maar.

Wie kan me meer vertellen?

Suzy

Advertentie
Advertentie

Re: Wat geef je je dochter als voor het eerst menstrueert?
« Reactie #1 Gepost op: 07 maart 2014, 11:05 »
Odi Odi,

Ik heb een vraag ik weet uit ervaring dat ins ons cultuur meestal een cadeau wordt gegeven aan je dochter als ze voor het eerst menstrueert.

Ik heb mijn oudste dochter (nu 18 jaar) een gouden vriendschapsring en gouden oorknopjes gegeven. Eén van de oorknopjes was ze al gauw kwijt maar de ring draagt ze nog steeds trouw. Als ze het af heeft mis ze het zoals ze zegt. Ze is met 9 jaar ongesteld geworden. Mijn 2e (nu 11 jaar en nog niet ongesteld) zal ik hetzelfde geven.

Ik had zelf een paar zilveren armbanden met rozenknopjes gehad en heb ze nog steeds.  :wink2:
Suzy
Odi Odi,

Suzy
Odi Odi,

Suzy
*

Suzy

« Reactie #2 Gepost op: 07 maart 2014, 11:09 »

ik snap hem niet hoor

maar de eerste Suzy ben ik niet is vast iemand anders. Ik heb zelf maar een dochter en ze is nog niet ongesteld dus ik snap die citaten niet zo
« Reactie #3 Gepost op: 07 maart 2014, 11:18 »
ik snap hem niet hoor

maar de eerste Suzy ben ik niet is vast iemand anders. Ik heb zelf maar een dochter en ze is nog niet ongesteld dus ik snap die citaten niet zo

Beste Suzy,
Ligt misschien aan mij - ik wilde antwoord geven maar er staat zoveel op de pagina dat je niet weet waarop je moet klikken. De pagina is mij te druk. Ik klikte daardoor 2 keer op citaat waardoor hij vanzelf kopieert denk ik. Maar geeft niet. Wel raar als jij niet die Suzy bent (ingelogd) die de topic heeft geplaatst. Misschien heeft een ander er wat aan.
Groetjes en fijn weekend.
*

Suzy

« Reactie #4 Gepost op: 07 maart 2014, 11:26 »
Beste Suzy,
Ligt misschien aan mij - ik wilde antwoord geven maar er staat zoveel op de pagina dat je niet weet waarop je moet klikken. De pagina is mij te druk. Ik klikte daardoor 2 keer op citaat waardoor hij vanzelf kopieert denk ik. Maar geeft niet. Wel raar als jij niet die Suzy bent (ingelogd) die de topic heeft geplaatst. Misschien heeft een ander er wat aan.
Groetjes en fijn weekend.

oh oke geeft niet.

Nee die eerste Suzy ben ik echt niet.

Misschien is er nog een Suzy hier  :biggrin:
Advertentie
Advertentie