Wanneer weet je dat je met de kantasi te maken hebt? | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Wanneer weet je dat je met de kantasi te maken hebt?

• 1 reactie(s)
  • 89 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 89 x bekeken
*

Kongfoeleri

« Gepost op: 16 november 2018, 21:09 »
Odi odi !

Ik zal met de deur in huis vallen.
De laatste maanden zijn van mijn kant zeer agressieve maanden en ik kan de reden niet verklaren. Op gegeven moment vertelde mijn vrouw mij dat ik er heel eng uitzag en dat er schuim in mn mondhoeken tevoorschijn kwam.
Ik geloofde niet meteen dat dit het geval was totdat ik een keer tijdens een ruzie een helder moment kreeg of ik stond toevallig voor een spiegel waarin ik werkelijk schuim in mn mondhoeken zag.

Verder ben ik zelf voorheen niet zo geweest! Ik ben fel! Kom op voor mezelf, maar ik ben mezelf nu soms helemaal kwijt.

Ik vroeg aan iemand die hier verstand van had en die gaf aan de het voortekenen kunnen zijn van aanwezigheid van de kantasi.

Komt dit iemand bekend voor?

Grantangi!

Kongfoeleri

Advertentie
Advertentie

*

een vriemd

Re: Wanneer weet je dat je met de kantasi te maken hebt?
« Reactie #1 Gepost op: 16 november 2018, 21:23 »
Odi odi !

Ik zal met de deur in huis vallen.
De laatste maanden zijn van mijn kant zeer agressieve maanden en ik kan de reden niet verklaren. Op gegeven moment vertelde mijn vrouw mij dat ik er heel eng uitzag en dat er schuim in mn mondhoeken tevoorschijn kwam.
Ik geloofde niet meteen dat dit het geval was totdat ik een keer tijdens een ruzie een helder moment kreeg of ik stond toevallig voor een spiegel waarin ik werkelijk schuim in mn mondhoeken zag.

Verder ben ik zelf voorheen niet zo geweest! Ik ben fel! Kom op voor mezelf, maar ik ben mezelf nu soms helemaal kwijt.

Ik vroeg aan iemand die hier verstand van had en die gaf aan de het voortekenen kunnen zijn van aanwezigheid van de kantasi.

Komt dit iemand bekend voor?

Grantangi!

Kongfoeleri
klopt. de akantasi is zeer agressief.. als hij niet geregeld is. dus als er iets is voorgevallen kan hij met ati brong komen. dan moet het geregeld worden. a moe seti. blaka biri.. vind hij lekker... schuim is een teken van de akantasi.  en zijn drank is.. skoema oedoe..oud bruin.

Gerelateerde onderwerpen

xx

Gestart door Kongfoeleri

0 reactie(s)
54 x bekeken
Laatste bericht
16 november 2018, 21:07
door Kongfoeleri
xx
Ik weet wat jij vandaag gegeten hebt.

Gestart door Loverboy

2 reactie(s)
1252 x bekeken
Laatste bericht
17 augustus 2011, 14:48
door laga
xx
odi odi idereen,ik droomde dat ik een portemennee hebt ge vonden met geld,

Gestart door denyo

0 reactie(s)
871 x bekeken
Laatste bericht
23 oktober 2011, 23:10
door denyo
xx
Hoe weet je dat je met de juiste winti of obia te...

Gestart door waswasgodo

0 reactie(s)
866 x bekeken
Laatste bericht
28 juni 2011, 16:50
door waswasgodo
xx
WIE WEET MEER OVER DE KANTASI OFWEL KANTAMASI...

Gestart door amar

7 reactie(s)
9029 x bekeken
Laatste bericht
10 maart 2009, 19:13
door abeniba