verwaarloosde pawintie/dagwe sneki/voorouders wat te doen? | Culturu.com
|
NIEUWS
  • Data loading...

verwaarloosde pawintie/dagwe sneki/voorouders wat te doen?

• 4 reactie(s)
  • 4946 x bekeken
*

hinduboy31

verwaarloosde pawintie/dagwe sneki/voorouders wat te doen?
« Gepost op: 18 februari 2009, 16:11 »
odi beste lezers van cc,

graag zou ik wat meer willen weten over de pawintie ook wel dagwe sneki genoemd

wat je zou moeten doen als deze is verwaarloosd en deze boos is ?

op wie gaat dit over en wie zou dat voort moeten zetten?

wat offer je en hoe?

wat als je in nederland woont of dit ook van afhier kan ?

hoe krijg je deze rustig zodat alles weer ok word?

kan je praten met hem of hoe gaat dit?

hoe onderhoud je dit?

de gevaren?

voor(ouders) die fouten hebben gemaakt hoe trek je dat recht?

als de famillie uitelkaar valt en geen 1heid is wat te doen bijv iedereen weet alles beter en denkt dat deze vodu rustig is terwijl dit niet het geval ....met andere woorden iedereen slaapt en ziet of wilt niet inzien wat er gebeurd ?

gevecht om deze vodu of als andere fam bang zijn dat je slechte dingen gaat willen doen en de vodu jou heeft uitgekozen om offers te doen (als deze pendelt van en n aar elk fammillie en telkens bij jou weer terugkomt) dus als de andere famillie leden totaal verkeerd denken en je wilt alleen de vodu gerust stellen en niks meer of minder maar dit word belemmerd door fammillie?omdat zij denken dat je rare dingen zou kunnen doen (dit terwijl je ziet wat er kapot gaat in fammillie en dat er levens worden wegevaagd (ziekte,overlijden)met onduidelijke redens.

als een fammillielid vind dat dit in het bijzijn van een pandit/prietser moet gebeuren naar mijn idee kan een pandit dit werk niet doen of meehelpen maar een obiaman maargoed wat als dit niet word aangenomen en men vind aales wel ok zoals het is niemand staat op om dan ook maar wat te doen en als je zelf wat wilt doen en ondernemen word alles tegengewerkt.....zodat je uiteindelijk een beetje moedeloos word vraag me dan ook af wat je hieraan kan doen als er geen gesprek mogelij kis want word wel eens depressief van dat er niks word gezien an aangenomen? dit terwijl ik al zeker 8 a 10 jaar vertel dat alles komt doordar deze vodu boos is maar goed is een lang verhaal ..je loopt staak met je fam zodat er geen oplossing is  dit terwijl je alles voor over heb om dit recht te willen zetten zodat je fam weer voorspoed en eenheid krijgt (maar zeg er wel bij dat een fammillie beraad geen optie is want betweters genoeg die alles beter menen te weten en te denken zonder maar enig info over deze verschijnsel te weten laat staan dat ze achtergronden weten van hetgeen maar baseren alles op broodje aap verhalen en hun eigen gevoel....is machteloosheid een beetje maar ben een beetje ten einde raad hoe of wat te doen en wat kan ik eraan doen ?

hoop dat iemand die hier begaan mee is en ervaring mee heeft mij meer kan vertellen danwel uit te leggen over deze fenomeen zodat het leven weer goed kan gaan zoals het hoort en iedereen weer blij is .

ook zou het leuk zijn voor de andere lezers om jullie ervaringen te schrijven hierover of meer info zodat de andere lezers die met vragen zitten over dit onderwerp ook duidelijkheid hebben van hoe dat nou daadwerkelijk gaat of zit .
en zo helpen we elkaar en de medemens weer stukje bij beetje.

alvast hartelijk dank aan een ieder die zijn bijdrage aan deze onderwerp wil/kan geven

groetjes hinduboy.

*

atiwi

Re: verwaarloosde pawintie/dagwe sneki/voorouders wat te doen?
« Reactie #1 Gepost op: 20 februari 2009, 19:32 »
Hallo iedereen,

Beste Hinduboy, wat zeker moet doen is een begi zitten en veel bidden met de biegisma┬┤s van jou en je fam.
en vooral niet vergeten je oBeste Hinduboy, wat zeker moet doen is een begi zitten en veel bidden met de biegisma┬┤s van jou en je fam.
en vooral niet vergeten je overleden mensen.

Toon heel veel respec en bidt voor de familie. trowi watra, tang mofi.
Dat zijn al verzachtende dingen die je moet beginnen.
verleden mensen.

Toon heel veel respect naar de pawinti toe en bidt voor de familie. trowe watra, taki  mofi.
Dat zijn al verzachtende dingen die je moet beginnen.
Ik kan je een ding vertellen, pawinti is geen gemakkelijke winti.

Wat er ook wordt gezegd, gewoon proberen te negeren.
Hoe meer  geruzied wordt, hoe erger het het kan worden.

warme groet Atiwi

*

Offline Loverboy

• 6342
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 02 december 2013, 19:03 »
odi beste lezers van cc,

graag zou ik wat meer willen weten over de pawintie ook wel dagwe sneki genoemd

wat je zou moeten doen als deze is verwaarloosd en deze boos is ?

op wie gaat dit over en wie zou dat voort moeten zetten?

wat offer je en hoe?

wat als je in nederland woont of dit ook van afhier kan ?

hoe krijg je deze rustig zodat alles weer ok word?

kan je praten met hem of hoe gaat dit?

hoe onderhoud je dit?

de gevaren?

voor(ouders) die fouten hebben gemaakt hoe trek je dat recht?

als de famillie uitelkaar valt en geen 1heid is wat te doen bijv iedereen weet alles beter en denkt dat deze vodu rustig is terwijl dit niet het geval ....met andere woorden iedereen slaapt en ziet of wilt niet inzien wat er gebeurd ?

gevecht om deze vodu of als andere fam bang zijn dat je slechte dingen gaat willen doen en de vodu jou heeft uitgekozen om offers te doen (als deze pendelt van en n aar elk fammillie en telkens bij jou weer terugkomt) dus als de andere famillie leden totaal verkeerd denken en je wilt alleen de vodu gerust stellen en niks meer of minder maar dit word belemmerd door fammillie?omdat zij denken dat je rare dingen zou kunnen doen (dit terwijl je ziet wat er kapot gaat in fammillie en dat er levens worden wegevaagd (ziekte,overlijden)met onduidelijke redens.

als een fammillielid vind dat dit in het bijzijn van een pandit/prietser moet gebeuren naar mijn idee kan een pandit dit werk niet doen of meehelpen maar een obiaman maargoed wat als dit niet word aangenomen en men vind aales wel ok zoals het is niemand staat op om dan ook maar wat te doen en als je zelf wat wilt doen en ondernemen word alles tegengewerkt.....zodat je uiteindelijk een beetje moedeloos word vraag me dan ook af wat je hieraan kan doen als er geen gesprek mogelij kis want word wel eens depressief van dat er niks word gezien an aangenomen? dit terwijl ik al zeker 8 a 10 jaar vertel dat alles komt doordar deze vodu boos is maar goed is een lang verhaal ..je loopt staak met je fam zodat er geen oplossing is  dit terwijl je alles voor over heb om dit recht te willen zetten zodat je fam weer voorspoed en eenheid krijgt (maar zeg er wel bij dat een fammillie beraad geen optie is want betweters genoeg die alles beter menen te weten en te denken zonder maar enig info over deze verschijnsel te weten laat staan dat ze achtergronden weten van hetgeen maar baseren alles op broodje aap verhalen en hun eigen gevoel....is machteloosheid een beetje maar ben een beetje ten einde raad hoe of wat te doen en wat kan ik eraan doen ?

hoop dat iemand die hier begaan mee is en ervaring mee heeft mij meer kan vertellen danwel uit te leggen over deze fenomeen zodat het leven weer goed kan gaan zoals het hoort en iedereen weer blij is .

ook zou het leuk zijn voor de andere lezers om jullie ervaringen te schrijven hierover of meer info zodat de andere lezers die met vragen zitten over dit onderwerp ook duidelijkheid hebben van hoe dat nou daadwerkelijk gaat of zit .
en zo helpen we elkaar en de medemens weer stukje bij beetje.

alvast hartelijk dank aan een ieder die zijn bijdrage aan deze onderwerp wil/kan geven

groetjes hinduboy.

Odi,

Hoe is het met die pa winti gegaan,,,, a teki na begi?
maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst.mijn naam is Loverboy

« Reactie #3 Gepost op: 17 november 2014, 15:20 »
Odi,

maak geen slapende honden wakker.

als de pa winti boos is en verwaarloosd i
je weet niet wat te doen, dan moet jij naar een bonuman.

hier kan ik je niet zeggen, vraag pardon.want hoe je pardon moet vragen is verschillend.
de 1 moet dit doen en de ander weer anders.

ga een luku doen, en de duman zal je wel antwoord geven als hij de pawinti gesproken heeft.

odi
*

Naomi bell

Re: verwaarloosdeF pawintie/dagwe sneki/voorouders wat te doen?
« Reactie #4 Gepost op: 29 maart 2018, 15:01 »
Pa winti

xx
wat is een apuku, leba en een pawintie?

Gestart door diaantje Gepost op Winti | Algemene vragen

1 reactie(s)
1251 x bekeken
Laatste bericht 21 september 2011, 06:02
door Emile55
xx
wat is een watra sneki precies

Gestart door Dya-Dya Gepost op Winti | Algemene vragen

3 reactie(s)
1484 x bekeken
Laatste bericht 22 januari 2009, 00:30
door Dya-Dya
xx
Sneki siki wie weet wat het is

Gestart door Gor Gepost op Roddels | Konkru sma tori

0 reactie(s)
3034 x bekeken
Laatste bericht 29 juli 2013, 15:18
door Gor
xx
Pawintie vraag

Gestart door love-ly Gepost op Winti | Algemene vragen

2 reactie(s)
2160 x bekeken
Laatste bericht 29 december 2009, 07:41
door love-ly
xx
Dagwe op mijn erf na een bad.Wat kan het betekenen?

Gestart door Beata Gepost op Winti | Algemene vragen

29 reactie(s)
9869 x bekeken
Laatste bericht 14 maart 2012, 16:50
door Beata