vergeten | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

vergeten

• 1 reactie(s)
  • 88 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 88 x bekeken
*

melien

vergeten
« Gepost op: 14 september 2018, 15:01 »
beste lezers.

ik ben opzoek. naar iemand die me kan helpen er voor te zorgen dat me ex me volledig vergeet. het is niet meer gezond en de Polietie kan pas wat doen tot er echt iets ergs gebeurd is. dit is al zo lang bezig wil me leven terug. ik wens en wil dat hem niets ergs overkomt maar enkel dat hij mij vergeet.  ander ben ik bang dat dit mijn dood wordt

alvast bedankt

Advertentie
Advertentie

*

Hans

Re: vergeten
« Reactie #1 Gepost op: 14 september 2018, 18:44 »
beste lezers.

ik ben opzoek. naar iemand die me kan helpen er voor te zorgen dat me ex me volledig vergeet. het is niet meer gezond en de Polietie kan pas wat doen tot er echt iets ergs gebeurd is. dit is al zo lang bezig wil me leven terug. ik wens en wil dat hem niets ergs overkomt maar enkel dat hij mij vergeet.  ander ben ik bang dat dit mijn dood wordt

alvast bedankt
je ex spoort niet. je wilt niet meer. de politie doet niets. en een advocaat die hem een straat verbod geeft. als niets helpt huur je THE-A TEAM.  heb je geen broers ooms neven om hem duidelijk te maken dat hij moet stoppen. je wilt niet meer. ze willen je toch niet kwijt. blijf maar aangifte doen.. al bel je de politie 100 keer  totdat ze moe van je worden. je zoek hulp. en als je het uit wilt maken dan moet hij het accepteren.

Gerelateerde onderwerpen

xx
vergeten

Gestart door BK

2 reactie(s)
250 x bekeken
Laatste bericht
19 juni 2018, 12:08
door Luangupikin
xx
Dromen vergeten

Gestart door Oom Felix