Soulmate of winti die van elkaar houden | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Soulmate of winti die van elkaar houden

• 1 reactie(s)
  • 47 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 47 x bekeken
Soulmate of winti die van elkaar houden
« Gepost op: 10 september 2018, 02:35 »
Ik wil graag meer weten
Is zo dat ik jaren geleden verliefd werd op een heer en na jaren weer bij elkaar zijn,ik houd het kort we voelen elkaar aan moment als ik sterk aan hem denkt maakt hij altijd contact,is ook een paar keren voorgekomen  tijdens en het sex en  dat ik in trance gaat
En temeer als ik me rode broek aan hebt wat heel erg raar is ben heel erg gek op hem
Wil weten wat jeje  lob is

Advertentie
Advertentie

*

Mark

Re: Soulmate of winti die van elkaar houden
« Reactie #1 Gepost op: 10 september 2018, 07:04 »
Ik wil graag meer weten
Is zo dat ik jaren geleden verliefd werd op een heer en na jaren weer bij elkaar zijn,ik houd het kort we voelen elkaar aan moment als ik sterk aan hem denkt maakt hij altijd contact,is ook een paar keren voorgekomen  tijdens en het sex en  dat ik in trance gaat
En temeer als ik me rode broek aan hebt wat heel erg raar is ben heel erg gek op hem
Wil weten wat jeje  lob is
geniet van de mooie momenten dat jullie samen zijn. als je gelukkig met die heer bent en het voelt goed aan.,dan is het jou gelukt hem weer te hebben . winti kan ervoor zorgen dat 2 mensen koste wat kost bij elkaar zijn... dus al zijn anderen tegen deze liefde.... tenzij 1 van jullie ongelukkig zou zijn binnen jullie relatie. het is mooi dat naast jullie mooie liefde er dan meer is wat dan ook van elkaar houd. winti lobi is dat er meer is wat van elkaar houd.. dus jou apuku en die van hem.  enz. maar als mens mogen jullie er niet onder lijden. als jullie maar gelukkig zijn.

Gerelateerde onderwerpen

xx
als 2 mensen van elkaar houden, no bemoei

Gestart door Tanta

1 reactie(s)
1054 x bekeken
Laatste bericht
21 december 2016, 14:35
door Tanta
xx
vrouwen houden niet van MANNEN die SKEER zijn

Gestart door kamakong

8 reactie(s)
4150 x bekeken
Laatste bericht
04 april 2014, 22:39
door love-ly
xx
is het mogelijk dat winti's last ondervinden van elkaar?

Gestart door klimop

3 reactie(s)
1198 x bekeken
Laatste bericht
06 mei 2014, 16:32
door love-ly
xx
Mensen die elkaar breken

Gestart door Man trek zich af

2 reactie(s)
327 x bekeken
Laatste bericht