Culturu.com | Suriname Nieuws Magazine

Auteur Topic: Seri wang ongeboren ptjieng!!  (gelezen 298 keer)

OfflineMaraiah

• *
    • Bekijk profiel
Seri wang ongeboren ptjieng!!
« Gepost op: 14 februari 2018, 00:37 »
Hallo iedereen,

Ik ben even radenloos, Ik heb te horen gekregen dat mi moes serie mi ongeboren baby, anders is er kans dat ik me kind misschien kan verliezen of een hele zware bevalling kan krijgen!! Wie weet er misschien hoe een serie word gedaan en wat je ervoor nodig hebt. Ik heb wel een bere tee aan om die bere vast te houden tot dat die serie heeft plaatsgevonden

En is t zo dat je alvorens je weet wie dat kind is je hem/haar gewoon kunt verkopen en pas na de geboorte onderzoek gaat doen??? Voor mij niet zo logisch allemaal ik heb iemand die zegt kapabel genoeg te zijn om alles in orde te maken maar ik twijfel t gaat ten slote wel om mijn eerste kind

Help help help

OfflineSabi

• Sramacca Bubu
    • Bekijk profiel
Re: Seri wang ongeboren ptjieng!!
« Reactie #1 Gepost op: 15 februari 2018, 13:52 »
Odi mevrouw,

Werk minder met uw hoofd en volg jezelf dat betekend doe wat u moet doen voor het kind die u draagt.

Kalebas en bidden en u krijgt meer helderheid zo dat de twijfel wordt weggenomen. 

Odi Sabi‎

OfflineMaraiah

• *
    • Bekijk profiel
Re: Seri wang ongeboren ptjieng!!
« Reactie #2 Gepost op: 20 februari 2018, 22:35 »
Odi odi

Hartelijk dank ik zal zeker dit advies opvolgen!!

© 2018 - Culturu.com | Niets van deze site mag worden gekopieerd, gereproduceerd, openbaar gemaakt, gebruikt of verspreid worden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming