Ruzie | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Ruzie

• 1 reactie(s)
  • 118 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 118 x bekeken
*

Omega

Ruzie
« Gepost op: 02 oktober 2018, 05:17 »
Goedemorgen

Ik wilde weten waarom me vriendin en ik vaak ruzie met mekaar hebben. vanavond was het weer zo een geval waarbij ik een aantal dingen heb opgemerk. ten eerste kreeg ik kippenvel over me hele lichaam. 2e ik hoorde en zag op een gegeven moment niets meer en ten 3e me vriendin werd super agressief en deed alsof ze met me wilde vechten.

waaraan kan het liggen

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: Ruzie
« Reactie #1 Gepost op: 02 oktober 2018, 07:35 »
Goedemorgen

Ik wilde weten waarom me vriendin en ik vaak ruzie met mekaar hebben. vanavond was het weer zo een geval waarbij ik een aantal dingen heb opgemerk. ten eerste kreeg ik kippenvel over me hele lichaam. 2e ik hoorde en zag op een gegeven moment niets meer en ten 3e me vriendin werd super agressief en deed alsof ze met me wilde vechten.

waaraan kan het liggen
het kan aan zoveel dingen liggen. is ze van huis uit zo ? of is het alleen naar jou dat ze zo is of ook met anderen dat ze een kort lontje heeft. want als jullie vaak ruzie hebben om niets begin je het bij jezelf te zoeken. wat doe ik fout. wat doet ze fout.. kan ze niet als je haar corrigerende op iets. al bedoel je het goed en voorzichtig  toch komt er vuur uit haar oren van woede... kan een psychische oorzaak zijn... maar kan ook een winti zijn.dat ze vond dat jij haar niet goed hebt aangesproken.  . achtergrond . soms is het complex.. maar als de man apuku tussen jullie in zit dan moeten jullie kijken naar de dromen die jij zowel je vriendin krijgen om toch de ruzies te doen stoppen.  nu wilt ze vechten.. dat kan nooit gezond en gezellig zijn. dus nu beide kanten bekijken... psychische gedeelte als wel de winti kant? soms kan het heel eenvoudig zijn met ring enz... maar kijk waar het aan ligt. doe jij iets wat haar triggert... ?  onderzoek .. en kunnen jullie genieten van jullie leven ipv op je tenen te moeten leven want bij elk misstap ruzie? onderzoek.

Gerelateerde onderwerpen

xx
Ruzie

Gestart door Water

8 reactie(s)
2181 x bekeken
Laatste bericht
04 januari 2015, 01:51
door mamsy
a01
ruzie

Gestart door Papsje