Pijn aan linkerborst | Culturu.com
Culturu.com | Suriname Nieuws Magazine

Pijn aan linkerborst

• 1 reactie(s)
  • 113 x bekeken
*

Moentje

Pijn aan linkerborst
« Gepost op: 19 mei 2018, 19:38 »
Goedeavond,
Gisteren heb ik gebeden en tot mijn wintis gesproken. Vlak nadat ik klaar was kreeg ik een pijn aan mijn linker borst en een kramp tot vandaag voel ik deze pijn nog steeds. Iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen. Heb ik iets verkeerds gedaan ??? Help me aub.

NIEUWS
  • Data loading...

*

Een vriend

Re: Pijn aan linkerborst
« Reactie #1 Gepost op: 20 mei 2018, 08:29 »
Goedeavond,
Gisteren heb ik gebeden en tot mijn wintis gesproken. Vlak nadat ik klaar was kreeg ik een pijn aan mijn linker borst en een kramp tot vandaag voel ik deze pijn nog steeds. Iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen. Heb ik iets verkeerds gedaan ??? Help me aub.
bij pijn op de borst  altijd je huisarts bezoeken. is het erg bel je 112. vertel je wat je voelt en kunnen ze verder onderzoek doen. pijn na het bidden denk ik niet dat het iets daarmee te maken heeft. wij allemaal leren juist te bidden dat het goed is. Ik wil aannemen dat als je zegt dat je gebeden hebt je normaal gebeden hebt zoals wij allemaal bidden kennen. nee dan verwacht ik niet dat bidden je zal straffen.  laat het bij de dokter onderzoeken en indien nodig ook de duman om zeker te zijn ... heel veel beterschap.