mijn ringen | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

mijn ringen

• 3 reactie(s)
  • 146 x bekeken
  • 3 reactie(s)
  • 146 x bekeken
mijn ringen
« Gepost op: 30 augustus 2018, 18:54 »
Hallo , heb een vraagje.
Ik heb 10 jaren terug gedroomd dat ik een zilveren ring met een zwarte steen, een zilveren ring met een witte steen en een zilveren ketting moest laten maken. Dat heb ik dus ook gedaan.
2 jaren later heb ik die sieraden weggezet.
2 jaren terug heb ik ze opnieuw laten maken en sinds een jaar terug worden die ringen krom aan me vingers. raar maar ze vouwen automatisch, als ik ze weer rond probeer te maken gaat het niet,want zijn stevige ringen. en me ketiing die valt gewoon van me hals.
Soms als ik wakker wordt zijn me ringen naast me op dat bed, terwijl ik ze niet zelf heb weggehaald.
Ben al 2 keer naar de juwelier geweest om ze weer rond te maken en ook gewaasen voor ik ze weer heb aangedaan. dat was een paar maanden terug
maar sinds kort gebeurt weer hetzelfde!
Enig idee wat het kan zijn?
Thank you!

Advertentie
Advertentie

*

Mi tata

Re: mijn ringen
« Reactie #1 Gepost op: 31 augustus 2018, 12:17 »
Hallo , heb een vraagje.
Ik heb 10 jaren terug gedroomd dat ik een zilveren ring met een zwarte steen, een zilveren ring met een witte steen en een zilveren ketting moest laten maken. Dat heb ik dus ook gedaan.
2 jaren later heb ik die sieraden weggezet.
2 jaren terug heb ik ze opnieuw laten maken en sinds een jaar terug worden die ringen krom aan me vingers. raar maar ze vouwen automatisch, als ik ze weer rond probeer te maken gaat het niet,want zijn stevige ringen. en me ketiing die valt gewoon van me hals.
Soms als ik wakker wordt zijn me ringen naast me op dat bed, terwijl ik ze niet zelf heb weggehaald.
Ben al 2 keer naar de juwelier geweest om ze weer rond te maken en ook gewaasen voor ik ze weer heb aangedaan. dat was een paar maanden terug
maar sinds kort gebeurt weer hetzelfde!
Enig idee wat het kan zijn?
Thank you!
Wat een hokus pokus... is er iets dat je nog voor je lichaam moest doen.
heb je dromen genegeerd. de ringen ketting worden niet door je lichaam geaccepteerd. waar het precies aan ligt zou onderzocht moeten worden.   lijkt als er iets niet wilt dat je ze aan hebt.
droom  je niet hierover?  laat dit verder onderzoeken waarom je lichaam geen zilver wenst....

Odi odi

*

A

« Reactie #2 Gepost op: 31 augustus 2018, 13:51 »
Ik krijg wel "kring dring" maar heb nooit over me sieraden gedroomd.
Misschien moet ik inderdaad nog iets voor mijn lichaam doen.

Thank you
« Reactie #3 Gepost op: 31 augustus 2018, 15:26 »
Odi Odi Mlespeki,

Dromen en boodschappen en hun betekenissen veranderen met elke nieuwe beslissing die naar voren komt.
Mijn advies is om weer bij jezelf ten rade te gaan om te kijken of dit wel nog de juiste sieraden zijn zoja hoe komt het dat ze vouwen.

Indien het zo moet zijn tak na den yeye musu kisi wan watra dat ze dat ook aangeven.

Me bar wan odi

Luangupikin

Gerelateerde onderwerpen

xx
Iets raar dat ik nu mee maak vanaf ik mijn ringen heb gekocht

Gestart door Lady M

4 reactie(s)
535 x bekeken
Laatste bericht
07 augustus 2018, 08:44
door een vriend
xx