mijn leven staat stil | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

mijn leven staat stil

• 7 reactie(s)
  • 3183 x bekeken
  • 7 reactie(s)
  • 3183 x bekeken
*

Marv

mijn leven staat stil
« Gepost op: 21 maart 2011, 10:20 »
het is al enkele jaren dat er plotseling een ommekeer is gekomen in mijn leven. Toen het mij voorspoedig ging heb ik mensen geholpen waar ik maar kon. Probeer een mens waardig bestaan te leiden en vergeld geen kwaad met kwaad, laat zaken die mij over komen in Gods handen over dat is altijd mijn stelling geweest.

Ik ben heel wat kwijt geraakt, heb nu ook geen werk en kan mijn verplichtingen niet nakomen. Weet iemand wat ik zou kunnen doen om mijn leven weer op de rails te krijgen.

Alleen positieve reactie's graag, ik wens dit niemand toe

Advertentie
Advertentie

*

Papa

Re: mijn leven staat stil
« Reactie #1 Gepost op: 21 maart 2011, 10:31 »
het is al enkele jaren dat er plotseling een ommekeer is gekomen in mijn leven. Toen het mij voorspoedig ging heb ik mensen geholpen waar ik maar kon. Probeer een mens waardig bestaan te leiden en vergeld geen kwaad met kwaad, laat zaken die mij over komen in Gods handen over dat is altijd mijn stelling geweest.

Ik ben heel wat kwijt geraakt, heb nu ook geen werk en kan mijn verplichtingen niet nakomen. Weet iemand wat ik zou kunnen doen om mijn leven weer op de rails te krijgen.

Alleen positieve reactie's graag, ik wens dit niemand toe

Odi,

Ja ook vroeger kenden ze 7 magere tijden en 7 vette tijden.
Het kan zijn dat het jou tijd nu even niet is.
men zegt dan als het weer goed gaat, na mi ting. mi ting auw kong baka. en als het er is mi ting doro.

Geef niet op. je hebt handen voeten je bent gezond hoop ik, dan is het bidden, zoek je baan, bliijf niet zitten....
maak een begi bid vraag om begeleid te worden. en als je echt echt denkt dat iets je tegen houd kan je altijd hulp van een een yepi uma of man inroepen.

ma geef de moed niet op.
bid en werk.
en je tijd zal komen.

wie weet ontmoet je iemand, of je wint een lotto of je vind een geweldige baan.
de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus, niet bij de pakken neer blijven zitten

wan gado de.

Papa
*

Marv

« Reactie #2 Gepost op: 24 maart 2011, 08:38 »
dank je voor die bemoedigende woorden, maar helaas zijn dit geen 7 jaren meer, het duurt nu al zo', 20 jaar. ik blijf niet stil zitten maar kijk waar ik wat kan ondernemen. Maar helaas lijkt het als of alle deuren voor mij gesloten zijn.

Vroeger had ik veel geluk, was voorspoedig, zaken liepen goed. Ik heb reeds hulp gezocht daar buiten helaas zonder resultaat , maar ik geef de moed niet op, ik ben gezond eet en drink iedere dag.

Er is een God die alles ziet, Hij alleen weet waar ik dit te danken heb of niet
« Reactie #3 Gepost op: 24 maart 2011, 09:44 »
Odi Brada Marv,....uit jou posting maak ik op dat jij gelovig bent en waarschijnlijk het cristendom beleidt.

Jou verhaal laat mij denken aan het verhaal van Job uit het oude testament van de bijbel.....zou geen slecht idee zijn dit verhaal even door te nemen....je zou er voor mijn gevoel wat voldoening uit kunnen scoren.
Veel sterkte.
SF
*

marves

« Reactie #4 Gepost op: 24 maart 2011, 11:11 »
dank je voor die bemoedigende woorden, maar helaas zijn dit geen 7 jaren meer, het duurt nu al zo', 20 jaar. ik blijf niet stil zitten maar kijk waar ik wat kan ondernemen. Maar helaas lijkt het als of alle deuren voor mij gesloten zijn.

Vroeger had ik veel geluk, was voorspoedig, zaken liepen goed. Ik heb reeds hulp gezocht daar buiten helaas zonder resultaat , maar ik geef de moed niet op, ik ben gezond eet en drink iedere dag.

Er is een God die alles ziet, Hij alleen weet waar ik dit te danken heb of niet

dit duurt geen 20 jr jij bent nu 20 jaar oud.
Advertentie
Advertentie

*

atiwi

« Reactie #5 Gepost op: 24 maart 2011, 13:38 »
Odi Meneer Marv,

Maar als hulp je aangeboden zou worden, zou je dat willen.
Zou je in staat zijn als iemand voor je werk, je eigen spullen kunnen kopen?

Gr.Atiwi

p.s. stuur een PM als je hier geen antwoord wilt geven.
*

Marv

« Reactie #6 Gepost op: 24 maart 2011, 19:04 »
Goedendag,

elke hulp is welkom, u kunt uw mail sturen naar **
Alvast bedankt voor de moeite

Marv
« Laatst bewerkt op: 24 maart 2011, 21:22 door CC Moderator »
*

atiwi

« Reactie #7 Gepost op: 27 maart 2011, 15:29 »
Odi Marv,

Naar waar moet ik het sturen, dan moet je eerst lid worden.

Gr.Atiwi

:love: