Mijn dochter heeft hulp nodig | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Mijn dochter heeft hulp nodig

• 4 reactie(s)
  • 291 x bekeken
  • 4 reactie(s)
  • 291 x bekeken
Mijn dochter heeft hulp nodig
« Gepost op: 20 juni 2018, 16:47 »
Goede middag
Allereerst wat fijn dat ik hier vrijuit te kunnen praten zonder voor gek verklaard te worden.
Ik heb advies nodig om mijn dochtertje zo goed mogelijk bij te kunnen staan.
Ik heb geen Surinaamse roots ik ben half Nederlands half Antilliaans. De vader van mijn dochter is wel Surinaams. Het lijkt soms of mijn dochter een ander persoon wordt. Ze is vaak boos, wraakzuchtig houd van vechten kan donker uit haar ogen kijken en gromt soms. Aan de andere kant is ze zo lief zorgzaam verlegen. Nu is mijn vraag Zou zij zo een slechte bakru kunnen hebben want haar vader was precies zo.
Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen.
Liefs Ramona

« Laatst bewerkt op: 20 juni 2018, 16:49 door Ramona »
Advertentie
Advertentie

Re: Mijn dochter heeft hulp nodig
« Reactie #1 Gepost op: 20 juni 2018, 16:58 »
Haar vader is wel van Surinaamse afkomst.
*

vissersman

« Reactie #2 Gepost op: 20 juni 2018, 18:25 »
Haar vader is wel van Surinaamse afkomst.
hoi Ramona...haar vader was ook zo zeg je.. had haar vader een bakru op zich.. ???... slechte geest..
zou best kunnen .. hoeft ook niet.. soms kan het inderdaad zijn dat er iets van haar vader ook bij haar ist..maar dat is Zo moeilijk te zeggen. hoe oud is je dochter en merk je dat ze alleen naar jou toe veranderd .. of algemeen.als het iets met cultuur te maken heeft zou ze misschien niet alleen geommen..maar ook eens nare dromenbzoals nachtmeri  kunnen hebben.. maar zou net zo goed ook kunnen zijn dat ze gewoon als vader soms boos kan zijn .. in de genen..zien is soms nadoen.. maar dat zou een deskundig iemand kuisvrouw of man jou kunnen vertellen.. succes .
*

vissersman

« Reactie #3 Gepost op: 20 juni 2018, 18:30 »
hoi Ramona...haar vader was ook zo zeg je.. had haar vader een bakru op zich.. ???... slechte geest..
zou best kunnen .. hoeft ook niet.. soms kan het inderdaad zijn dat er iets van haar vader ook bij haar ist..maar dat is Zo moeilijk te zeggen. hoe oud is je dochter en merk je dat ze alleen naar jou toe veranderd .. of algemeen.als het iets met cultuur te maken heeft zou ze misschien niet alleen geommen..maar ook eens nare dromenbzoals nachtmeri  kunnen hebben.. maar zou net zo goed ook kunnen zijn dat ze gewoon als vader soms boos kan zijn .. in de genen..zien is soms nadoen.. maar dat zou een deskundig iemand kuisvrouw of man jou kunnen vertellen.. succes .
[/quotelu    ]kuisvrouw. is lukuvrouw of lukuman. zou jou dat kunnen vertellen
« Reactie #4 Gepost op: 25 juni 2018, 15:28 »
halllo iik ben surinaams ik heb heb ineens een soort van aanval gehad dat ik geen controle had van me lichaam en bezeten werd door een geest vlak voor de gebooorte van me kind en ik weet niet wat ik moet doen om dervanaf te komen want het doet me steeds pijn met stroomstoten  stemmen hoor ik en het bestuurd me lichaam en ik denk dat het met de cultuur te maken heeft en ik wil ervanaf komen en het voortaan ook voorkomen in de toekomst en uit de buurt van dat soort mense n blijven die hier met dit soort dingens te maken hebben kan iemand mij de antwoord hierop geven ??? met de nodigende antwoorden van de persoon bij wie ik moet zijn en de telefoon nr en adres en al info? alvast bedankt
Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
schoonmoeder heeft dochter nodig,

Gestart door Demarcus

6 reactie(s)
4016 x bekeken
Laatste bericht
20 oktober 2015, 12:21
door palm
xx