Kromanti | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Kromanti

• 3 reactie(s)
  • 157 x bekeken
  • 3 reactie(s)
  • 157 x bekeken
Kromanti
« Gepost op: 14 december 2018, 11:48 »
Beste Obiaman hoe maakt u het?
Kunt u mij misschien helpen?
Ik krijg het gevoel dat er wat met mij gebeurd iets krachtig gisteravond zat ik tv te kijkenn en ik voelde mijn hele lichaam trillen en daarbij het gevoel dat mijn lichaam heel erg zwaar werd? Ik vond dit apart maar ik raakte in trance en ik zag een grote kromti die had een boek in zijn hand en hij maakt dat boek open en begon te praten maar ik hoorde niks heel vreemd maar ik zag dat hij via mijn voeten eerst een kanaal heeft geopent en vervolgens ging deze kromanti ook via mijn voeten door mijn heen en zo gingen er heel veel winti via mijn voeten door mijn heen?? Wat kan dit zijn? Het deed geen pijn alleen mijn rechter been die sliep voor een paar uur.

Kunt mij helpen?
P.s. wat is een kromanti huis?
Alvast bedankt

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: Kromanti
« Reactie #1 Gepost op: 15 december 2018, 06:41 »
Beste Obiaman hoe maakt u het?
Kunt u mij misschien helpen?
Ik krijg het gevoel dat er wat met mij gebeurd iets krachtig gisteravond zat ik tv te kijkenn en ik voelde mijn hele lichaam trillen en daarbij het gevoel dat mijn lichaam heel erg zwaar werd? Ik vond dit apart maar ik raakte in trance en ik zag een grote kromti die had een boek in zijn hand en hij maakt dat boek open en begon te praten maar ik hoorde niks heel vreemd maar ik zag dat hij via mijn voeten eerst een kanaal heeft geopent en vervolgens ging deze kromanti ook via mijn voeten door mijn heen en zo gingen er heel veel winti via mijn voeten door mijn heen?? Wat kan dit zijn? Het deed geen pijn alleen mijn rechter been die sliep voor een paar uur.

Kunt mij helpen?
P.s. wat is een kromanti huis?
Alvast bedankt
je zat tv te kijken en je voelde de kromanti... voordat ik antwoord wil ik jou vragen hoe je weet dat het de kromanti is?
« Reactie #2 Gepost op: 15 december 2018, 10:34 »
Beste Vriend, hoe ik weet dat het een kromanti is omdat hij vleugels had en zweefde in de lucht.

Gr
*

Renz

« Reactie #3 Gepost op: 16 december 2018, 04:14 »
Beste Vriend, hoe ik weet dat het een kromanti is omdat hij vleugels had en zweefde in de lucht.

Gr
wauw.. je kon hem zien..geen droom.

Gerelateerde onderwerpen

xx
Tapu Kromanti prey: Kromanti obia liederen: Gebry, Ando, Abemsayni enz

Gestart door luangupikinte

31 reactie(s)
11742 x bekeken
Laatste bericht
07 februari 2010, 19:31
door Luangu Masra
xx