Kowru dresi en moeroe dresi | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Kowru dresi en moeroe dresi

• 14 reactie(s)
  • 17246 x bekeken
  • 14 reactie(s)
  • 17246 x bekeken
*

Suzy

Kowru dresi en moeroe dresi
« Gepost op: 21 september 2012, 11:16 »
Hallo Allemaal,

Graag heb ik een vraagje:

ik heb een fles kowru dresi en een fles moeroe dresi

nu is mijn vraag wanneer het beste te starten met die drankjes kan je het gewoon dinken net na je menstruatie of voor je menstruatie of gewoon op een dag.

graag snel antwoord want morgen is het zaterdag en ik wilde morgen ermee beginnen.

en klopt het dat je dan vruchtbaarder bent??

please graag antwoord

Advertentie
Advertentie

*

Suzy

Re: Kowru dresi en moeroe dresi
« Reactie #1 Gepost op: 21 september 2012, 11:58 »
Niemand?? ???
*

Offline Loverboy

• 6413
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 21 september 2012, 15:09 »
odi,

de persoon die die moeroe dresie voor je maakt kan jou het beste vertellen hoe het werkt.
Ik dacht altijd tijdens menstruatie,,,dus je voelt het komen dan moet je drinken.
om goed te reinigen

odi
maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst.mijn naam is Loverboy
« Reactie #3 Gepost op: 21 september 2012, 15:22 »
Odi sisa,

Bij de aanschaf van over de counter medicijnen, is het de plicht van de apotheker/drogist om jou de gebruiksaanwijzing voor te houden.

Ik denk dat het handig is als je de maker/verkoper/verstrekker van jou kowru en muru dresi vraagd naar de gebruiksaanwijzing. Waarom?... Alle medicijnen(oso dresi) hebben een bep dosering en gebruiksaanwijzingen kunnen van elkaar verschillen.

Kan je de bron van origine niet achterhalen, dan zal je het op gevoel moeten doen of liever niet.
In het vervolg aan de verstrekker vragen wat de gebruiksaanwijzing is.

Leliambo na sabiambo
Anato fu kandiyaifo
Leliambo na sabiambo
Anato fu kandiyaifo
*

Suzy

« Reactie #4 Gepost op: 21 september 2012, 16:11 »
Ik weet precies wanneer je het moet drinken maar mijn vraag is
kan je die moeroe dresi drinken net voor je menstruatie of als je klaar bent met je menstruatie??
Advertentie
Advertentie

« Reactie #5 Gepost op: 21 september 2012, 16:59 »
Ik weet precies wanneer je het moet drinken maar mijn vraag is
kan je die moeroe dresi drinken net voor je menstruatie of als je klaar bent met je menstruatie??

"Ik weet" precies wanneer je het moet drinken.
Als je iets weet hoef je geen info meer er over te vragen denk ik effe luid op. Naar  jouw schrijven weet je precies wanneer je het moet drinken, drink het dan precies op het moment dat je weet ...

kan je die moeroe dresi drinken net voor je menstruatie of als je klaar bent met je menstruatie??...precies op het moment dat je weet

Leliambo na sabiambo
Anato fu kandiyaifo
*

Offline mi asi

• 1067
  • Te yu abi pasensi, yu sa si mira bere.
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 21 september 2012, 17:11 »
Wat ik weet is dat voordat je een mang nengre batra(moeroe dresi) gaat drinken, je je vooraf moet reinigen met een kowru dresi.
Het verschil zit hem erin dat je eerst de boel in één keer schoonmaakt en met het ander hou je de boel bij. 

mi asi
« Reactie #7 Gepost op: 21 september 2012, 17:31 »
Wat ik weet is dat voordat je een mang nengre batra(moeroe dresi) gaat drinken, je je vooraf moet reinigen met een kowru dresi.
Het verschil zit hem erin dat je eerst de boel in één keer schoonmaakt en met het ander hou je de boel bij. 

mi asi

odi,

@ mi asi
bij de vrouw is het verschillend hoor, en ik weet  dat er verschillende methoden zijn van reinigen bij de vrouw.
waarom?... er zijn verschillende planten en plantzamenstellingen die allen een eigen of verschillende tijd van werking heeft. de ene moet je aan het begin of kort voor de menstruatier innemen, de andere op de 3e dag van menstruatie of sommigen zelfs op de laatste dag van de menstruatie.

jy hebt helemaal gelijk in het geval van de man dat er eerst de boel moet reinigen.
bij de vrouw zit het toch effe anders.

vb. de moere dresi met Pedrekoe(bita)als reinigingsmiddel heeft een totaal andere werktijd dan de muru dresi met pepre rutu als reinigingsmiddel.

daarom is het van levensbelang dat je de gebruiksaanwijzingen kent en naleeft.
bij verkeerd gebruik kan de vrouw onnodig lang vloeien of eerder stoppen zonder het gewenst resultaat.

P.s... er zijn doelgerichte doses en procedures voor vrouwen die nog geen kind hebben of vroegtijdig het vrucht verliezen.

Leliambo na sabiambo
Anato fu kandiyaifo
« Reactie #8 Gepost op: 22 september 2012, 00:28 »

mi asi

Odie,

ik denk toch niet dat je bedoelt dat mannegre batra het zelfde is als moeroe dresie???
Want als dat het geval is wil ik graag weten o teng man negre abie moeroe???
Zo niet wil ik je adviseren om zeer voorzichtig en heel duidelijk te zijn over  middelen voor inwendig gebruik!!!

DK.
*

Suzy

« Reactie #9 Gepost op: 23 september 2012, 11:02 »
Als je iets weet hoef je geen info meer er over te vragen denk ik effe luid op. Naar  jouw schrijven weet je precies wanneer je het moet drinken, drink het dan precies op het moment dat je weet ...

kan je die moeroe dresi drinken net voor je menstruatie of als je klaar bent met je menstruatie??...precies op het moment dat je weet

Leliambo na sabiambo
Anato fu kandiyaifo

laat maar hoor ik heb mijn atnwoord al gehad door normale mensen.

Thanks voor jou bijdrage!!!! :yes:
Advertentie
Advertentie

*

Suzy

« Reactie #10 Gepost op: 23 september 2012, 11:04 »

mi asi

ja klopt heb ik al gedaan en ben de dag erna begonnnen met moeroe dresi het maakt dus voor mij niet uit wanneer je het drinkt.

*

diana

moeroe dresi
« Reactie #11 Gepost op: 17 juni 2018, 03:03 »
ik hb vorigemaand gemenstrueert maar is nog niet gekome voor deze maand waarschijnlijk hb ik een verstopping want ik gebruikte de pil alleen als ik pil drink da menstrueer ik als ik stop met de pil da komt ht niet  wat moet ik doen
*

The Captain Himself

« Reactie #12 Gepost op: 24 juli 2018, 02:56 »
Als je iets weet hoef je geen info meer er over te vragen denk ik effe luid op. Naar  jouw schrijven weet je precies wanneer je het moet drinken, drink het dan precies op het moment dat je weet ...

Leliambo na sabiambo
Anato fu kandiyaifo
*

The Captain Himself

« Reactie #13 Gepost op: 24 juli 2018, 03:08 »
Wat ik weet ,is dat de kouroe dresie wordt ingenomen op het moment dat je voelt dat het al begint te komen..want dat gaat helpen met reinigen..alle sama sama al reeds weg is, kook luangoe ttee uit , giet het over in een teil en dan zitten erop ..letop wel warm hoeveel met het kan verdagen..da alla restant e kmoto.da ye figa tori boeng.en dan moet de moeroe dresie gebruikt worden zodat alles die binnen ontregeld waren op zijn plaats te doen zetten , danpas kan de zaadcel makkelijk zijn plaats bereiken...dat bigi sma foe mi foe pikin slee leer mi ..
*

The Captain Himself

« Reactie #14 Gepost op: 24 juli 2018, 03:16 »
Wat ik weet ,is dat de kouroe dresie wordt ingenomen op het moment dat je voelt dat het al begint te komen..want dat gaat helpen met reinigen..alle sama sama al reeds weg is, kook luangoe ttee uit , giet het over in een teil en dan zitten erop ..letop wel warm hoeveel met het kan verdagen..da alla restant e kmoto.da ye figa tori boeng.en dan moet de moeroe dresie gebruikt worden zodat alles die binnen ontregeld waren op zijn plaats te doen zetten , danpas kan de zaadcel makkelijk zijn plaats bereiken...dat bigi sma foe mi foe pikin slee leer mi ..maar er zijn wel moeroe dresies die op verschillende methodes wordtbereid..dus mensen zoek a juiste mang yere.....

Gerelateerde onderwerpen

xx
Moeroe dresi

Gestart door Wansabie

1 reactie(s)
1502 x bekeken
Laatste bericht
13 juni 2017, 19:58
door baas cre
xx
Zwanger worden, moeroe dresi, droom over eierdooier

Gestart door Wansabie