korte metten maken. | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

korte metten maken.

• 2 reactie(s)
  • 346 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 346 x bekeken
*

Offline BK

• **
  • 45
    • Bekijk profiel
korte metten maken.
« Gepost op: 26 maart 2018, 14:36 »
Goedendag,

Ik vraag mij af, hoe kom je af van iemand die koste wat kost - je relatie wil verpesten/verbreken.
Als culturu sma ben ik goed geregeld en weet ik mij zelf en partner goed te beschermen.  En ik doe mijn best om positief in het leven te staan, en alles positief te benaderen. Maar er is iemand die er zijn levensdoel van heeft gemaakt om de relatie tussen mij en mijn partner te verbreken voor eigen persoonlijke doeleinde ( die ik hier niet ga vernoemen)
Maar heel concreet: Hoe kom je van zo een persoon af zonder dezelfde negativiteit te gebruiken dat de persoon gebruikt. Of hoe bescherm ik ons zo goed dat elke poging direct wordt afgeketst.

Hoe maak je op een positieve manier korte metten. Want dit is heel vermoeiend.

A.u.b. als je geen serieus antwoord kunt geven gelieve niet te reageren!!!!

Advertentie
Advertentie

*

Boto mang

Re: korte metten maken.
« Reactie #1 Gepost op: 26 maart 2018, 14:52 »
Goedendag,

Ik vraag mij af, hoe kom je af van iemand die koste wat kost - je relatie wil verpesten/verbreken.
Als culturu sma ben ik goed geregeld en weet ik mij zelf en partner goed te beschermen.  En ik doe mijn best om positief in het leven te staan, en alles positief te benaderen. Maar er is iemand die er zijn levensdoel van heeft gemaakt om de relatie tussen mij en mijn partner te verbreken voor eigen persoonlijke doeleinde ( die ik hier niet ga vernoemen)
Maar heel concreet: Hoe kom je van zo een persoon af zonder dezelfde negativiteit te gebruiken dat de persoon gebruikt. Of hoe bescherm ik ons zo goed dat elke poging direct wordt afgeketst.

Hoe maak je op een positieve manier korte metten. Want dit is heel vermoeiend.

A.u.b. als je geen serieus antwoord kunt geven gelieve niet te reageren!!!!
weet je er is een spreekwoord, of gezegde,,, sinsi kondre bing de a bing seti so,
dat wilt zeggen deze mensen die steeds in een ander leven bemoeien ze bestaan sinds jaar en dag.
wat jij moet doen is blijven geloven in jezelf en winti, bid dat ze je bevrijden van deze persoon want het is vermoeiend, zonder om je hand vuil te magen mag je tegen je winti zeggen dat je al moe bent... want deze persoon diekt en verveelt en je laat het aan de winti over... trowe watra na grong begi maisa.. net zag ik een filpje op de app van een vrouw die een ander vies en vuil uitscheld en vernederd en op toilet ging zitten en de ander vervloekt. verlaag je niet tot die klaasse, maar bid voor jou en vrouw  dat niets jullie overkomt,,, maar dat er wel een oplossing komt in deze.
*

Offline BK

• **
  • 45
    • Bekijk profiel
Re: korte metten maken.
« Reactie #2 Gepost op: 26 maart 2018, 14:59 »
@Boto mang,

Dankjewel voor je reactie.
Dit is de beste oplossing ja.

grantangi. ;)

Gerelateerde onderwerpen