Kleine jongen | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Kleine jongen

• 8 reactie(s)
  • 2838 x bekeken
  • 8 reactie(s)
  • 2838 x bekeken
*

Offline blacksugard

• 487
  • Zijn licht niet onder de korenmaat zetten
    • Bekijk profiel
Kleine jongen
« Gepost op: 06 april 2014, 09:48 »
Odi Odi,

Ik heb een vraag want ik zie vaker meldingen over kleine jongen/ meisje wat dan weer Bakra of Adumakama is of kan zijn.

Ik heb wel vaker gedroomd met kleine jongen en vaak denk ik onder de 10 jr en meestal is het iemand anders die een band heeft met deze jongen.ik zie hem op een kinderen autootje zitten en dan lopen maar die valt in het water en iemand redt hem en vertrekt in rode auto.

Dan weerman en vrouw die hem zwemmend in het water willen grijpen  maar ik vertel hem hoe hij van de belagers moet ontkomen enstuur hem voor bescherming naar een familie lid(vaders moeders bereh).De belagers praten Portugees en mijn vaders moeder bereh is deels joodse afstamming.

Dus bij beide kanten van de familie droom ik ze.
Niet zolang werd eentje gedoopt in de kerk en mijn stiefzus werd peetmoeder.

Moet ik nu concluderen dat er een Bakra of Adumakama in de familie(s) voorkomt?
Waarom zie ik ze dan in mijn dromen.

BSD

Doe wel en zie niet om bika tangi fu bung na kodja

pasensi na wan bita bon, ma en froktu switi fu nyan
Advertentie
Advertentie

*

Offline blacksugard

• 487
    • Bekijk profiel
Re: Kleine jongen
« Reactie #1 Gepost op: 06 april 2014, 09:49 »
Bakra moet bakroe/Bakru zijn
*

MooiBlakaRosoe

« Reactie #2 Gepost op: 06 april 2014, 10:36 »
Ik heb het zelfde maar dan met een klein meisje die heel dichtbij me staat (ze is geen familie)
Is het kind van iemand die ik heel goed ken, we zaten op dezelfde school
Ik heb der dochter nog noooooooooit gezien alleen maar op foto's maar ik droom wel met der, Ik bescherm der zelfs (wist ik  al hoor, maar vannacht heb ik het voor het eerst gedroomd)
Het verlangen om der te zien is dan ook heel groot, der moeder weet het HEEL GOED maar tog nooit
Soms denk ik misschien moet ik gewoon bij der school gaan staan, om een smile 1 keer op te vangen
Gewoon fu safu mi ati EINDELIJK (kan ik door met me leven, alsof ik iets gemist heb)
maar dan denk ik nee doe maar niet (aangezien ik geen djugu djugu wil veroorzaken)

Andere keren denk ik misschien is zij het tog niet en moet ik aan een bakru denken?
Maar dan in de vorm van een klein meisje?  (Kan dat eingelijk wel????)
*

Offline getyours

• 2212
    • Bekijk profiel
    • Tamare Sma Sani
Re:
« Reactie #3 Gepost op: 06 april 2014, 11:07 »
Lespeki Odi,

Fa a du kan dat ini furu fu den aksi abra un Winti bribi, furu fu unu abi soso negatief prakseri.

Te takru sani e lontu yu/unu yu o sabi yu skien o sabi brib mi.

Onderzoek alle dingen en behoud het goede.

Alla prakseri kan tron meki. Anga dati mi wan taki te yu e prakseri ini wan fasi dan na dati yu o hari kon na yu srefi.

Een simpel voorbeeld wanneer je denkt dat je gaat zakken voor je examen zal je ook zakken.

Het is niets meer dan een stukje psychologie zoals men dat in de westerse wereld noemt.

Een ander voorbeeld geluk krijg je niet je hebt het. Maar ondanks je hebt moet je geluk voor je laten werken. Dit kan alleen door geluk te sturen en zijn werk te laten doen, want sa naf yu naf yu maar yu'm sabi fa yu man kis a sani.

Een sollicitatie voor spoedig laten verlopen kan door de juiste stappen de door lopen.

Zelf het een relatie behouden wat overigens tot een van de moeilijkste taken behoord is te behouden door de juiste stappen te door lopen zonder dat je een ander daarbij last van moet laten onder vinden.

Terugkomend op het onderwerp durf bij het analyseren van dromen of soortgelijke gebeurtenissen ook een te denken wie je eens geweest bent of wat jou link is met je droom symbolen.

Mvg
Wan bun sonde
Tide mi na kotokoi boi ma'anga leri kisi sabi mo tron Dompo.
*

MooiBlakaRosoe

Re:
« Reactie #4 Gepost op: 06 april 2014, 23:32 »
Lespeki Odi,

Fa a du kan dat ini furu fu den aksi abra un Winti bribi, furu fu unu abi soso negatief prakseri.

Te takru sani e lontu yu/unu yu o sabi yu skien o sabi brib mi.

Onderzoek alle dingen en behoud het goede.

Alla prakseri kan tron meki. Anga dati mi wan taki te yu e prakseri ini wan fasi dan na dati yu o hari kon na yu srefi.

Een simpel voorbeeld wanneer je denkt dat je gaat zakken voor je examen zal je ook zakken.

Het is niets meer dan een stukje psychologie zoals men dat in de westerse wereld noemt.

Een ander voorbeeld geluk krijg je niet je hebt het. Maar ondanks je hebt moet je geluk voor je laten werken. Dit kan alleen door geluk te sturen en zijn werk te laten doen, want sa naf yu naf yu maar yu'm sabi fa yu man kis a sani.

Een sollicitatie voor spoedig laten verlopen kan door de juiste stappen de door lopen.

Zelf het een relatie behouden wat overigens tot een van de moeilijkste taken behoord is te behouden door de juiste stappen te door lopen zonder dat je een ander daarbij last van moet laten onder vinden.

Terugkomend op het onderwerp durf bij het analyseren van dromen of soortgelijke gebeurtenissen ook een te denken wie je eens geweest bent of wat jou link is met je droom symbolen.

Mvg
Wan bun sonde

Heel erg bedankt voor uw antwoord,
Ik ga zeker op onderzoek uit !
Advertentie
Advertentie

*

Offline Obiaman

• 1135
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 18 april 2014, 17:07 »
Odi

e
Odi Odi,

Ik heb een vraag want ik zie vaker meldingen over kleine jongen/ meisje wat dan weer Bakra of Adumakama is of kan zijn.

Ik heb wel vaker gedroomd met kleine jongen en vaak denk ik onder de 10 jr en meestal is het iemand anders die een band heeft met deze jongen.ik zie hem op een kinderen autootje zitten en dan lopen maar die valt in het water en iemand redt hem en vertrekt in rode auto.

Dan weerman en vrouw die hem zwemmend in het water willen grijpen  maar ik vertel hem hoe hij van de belagers moet ontkomen enstuur hem voor bescherming naar een familie lid(vaders moeders bereh).De belagers praten Portugees en mijn vaders moeder bereh is deels joodse afstamming.

Dus bij beide kanten van de familie droom ik ze.
Niet zolang werd eentje gedoopt in de kerk en mijn stiefzus werd peetmoeder.

Moet ik nu concluderen dat er een Bakra of Adumakama in de familie(s) voorkomt?
Waarom zie ik ze dan in mijn dromen.

BSD
en kleine jongen op een fiets, speelgoed of wat dan ook geeft aan wat zijn ding is. speelgoed.
hij valt in het water en word gered. zegt veel. deze kleine zin.

duidelijker kan het niet.

Je ziet hem vaak dan is het aan jou om te onderzoeken.

Odi nanga brasa,Obiaman
*

Offline blacksugard

• 487
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 08 mei 2014, 21:55 »
Odi Odi,

Grantangi voor de aanvullingen.

BSD
*

Tanja

« Reactie #7 Gepost op: 26 december 2018, 23:16 »
Hallo... Odi Odi,

Ik heb 2 dagen achter mekaar over een klein jonge gedroomt.
Dag1: Ik was op Sar'ca bij mijn schoon ouders, en mijn man zou gaan jagen met zijn vader... En toen begon ik te huilen en ik zei me man om niet meer te gaan , Ik wou naar huis. En toen zag ik een klein jongen naar me kijken en ik begon te schreeuwen en harder te huilen.(Mijn droom was een beetje ingewikkeld)

Dag2: Er was een groot feest bij mijn moeder thuis, luid muziek werd afgespeeld enzo... En plotseling zag ik een klein jongen, hij had maar 1 oog en t was echt eng om ernaar te kijken. Maar hij bleeft alleen hurken in een hoekje.
Kan iemand me zeggen wat het betekent?
Odi Odi.
*

Tanja

« Reactie #8 Gepost op: 26 december 2018, 23:18 »
Hallo... Odi Odi,

Ik heb 2 dagen achter mekaar over een klein jonge gedroomt.
Dag1: Ik was op Sar'ca bij mijn schoon ouders, en mijn man zou gaan jagen met zijn vader... En toen begon ik te huilen en ik zei me man om niet meer te gaan , Ik wou naar huis. En toen zag ik een klein jongen naar me kijken en ik begon te schreeuwen en harder te huilen. Toen belde ik oma van mijn man om mij te komen halen(Mijn droom was een beetje ingewikkeld)

Dag2: Er was een groot feest bij mijn moeder thuis, luid muziek werd afgespeeld enzo... En plotseling zag ik een klein jongen, hij had maar 1 oog en t was echt eng om ernaar te kijken. Maar hij bleeft alleen hurken in een hoekje.
Kan iemand me zeggen wat het betekent?
Odi Odi.

Gerelateerde onderwerpen

xx
kleine jongen

Gestart door marowijne

1 reactie(s)
1295 x bekeken
Laatste bericht
10 augustus 2012, 00:27
door getyours
xx