is er iemand die zelf een luku kan doen of iemand kent.. | Culturu.com
Culturu.com | Suriname Nieuws Magazine

is er iemand die zelf een luku kan doen of iemand kent..

• 0 reactie(s)
  • 64 x bekeken
is er iemand die zelf een luku kan doen of iemand kent..
« Gepost op: 14 juni 2018, 14:22 »
Hallo,
ik ben opzoek naar een iemand die mij kan helpen, ik heb een luku gedaan bij iemand die weinig zei en niet echt duidelijk was het leek wel alsof deze persoon enkel zijn geld wilde hebben.
betalen is opzicht geen probleem maar als jouw vragen niet worden beantwoord en je het gevoel heb dat je niet veel mag vragen dan is dat een niet fijne ervaring snap ook niet hoe klanten dan weer naar zo iemand terug gaat.
ik voel me alleen of in de steek gelaten ook al heb ik betaald en diegene bel en er weinig uithaal.
ik werk dus dat is geen probleem maar als er hulp geboden wordt dan mag je toch wel verwachten dat zo iemand je help en adviseert en als je iets niet begrijp je dat duidelijk en goed wilt uitleggen hoe of wat.
iemand die zonder al te veel te vertellen mij kan uitleggen als ''client'' hoe dingen zitten wat er te zien is wat ik eraan kan doen en of diegene mij daar zelf mee kan helpen.
ben jij iemand die zelf een luku kan doen of iemand ken die het zelf ook heel goed kan dan zou ik we met u in contact willen komen u kunt mij ook prive mailen.
alvast bedankt allemaal

NIEUWS
  • Data loading...