Flik geschud | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Flik geschud

• 3 reactie(s)
  • 119 x bekeken
  • 3 reactie(s)
  • 119 x bekeken
*

Offline Marcy

• *
  • 22
    • Bekijk profiel
Flik geschud
« Gepost op: 05 november 2018, 21:08 »
Okay alle enge verhalen die ik lees daar gelaten...
Maar wat betekend het als vlak voor het slapen misselijk wordt hartkloppingen krijgt en iets je binnenste door elkaar schud.

Gaat er iets fout?
Heb je dan iets gedaan?
Moet he wellicht iets doen?
Of is het niets gewoon een eveneichtsstoornis terwijl je ligt?

Het is mij niet echt duidelijk en iedereen doet er geheimzinnig over.

Kan iemand de betekenis hiervan uitleggen. Zodat ik weet hoe wat en waar....
Ik weet dat er velen van ons hier mee te maken hebben masr een goede uitleg blijft uit...,

Wie o wie gast ons hierbij helpen?

Advertentie
Advertentie

*

Blakabasie

Re: Flik geschud. Beste Marcy,
« Reactie #1 Gepost op: 06 november 2018, 11:21 »
Okay alle enge verhalen die ik lees daar gelaten...
Maar wat betekend het als vlak voor het slapen misselijk wordt hartkloppingen krijgt en iets je binnenste door elkaar schud.

Gaat er iets fout?
Heb je dan iets gedaan?
Moet he wellicht iets doen?
Of is het niets gewoon een eveneichtsstoornis terwijl je ligt?

Het is mij niet echt duidelijk en iedereen doet er geheimzinnig over.

Kan iemand de betekenis hiervan uitleggen. Zodat ik weet hoe wat en waar....
Ik weet dat er velen van ons hier mee te maken hebben masr een goede uitleg blijft uit...,

Wie o wie gast ons hierbij helpen?
Re: Flik geschud.
« Reactie #2 Gepost op: 06 november 2018, 11:37 »
Beste Marcy. Wat zich bij jou voordeed is een gevolg van een oorzaak dat veel verder gaat. Het lijkt mij in elk geval niet mogelijk om een antwoord te geven op dergelijke verschijnselen zonder de achtergrond informatie daarbij te betrekken. Het zou een waarschuwing kunnen zijn om iets in je leven te veranderen, iets aan te pakken, in actie te komen. Er gaat heel veel aan vooraf voordat dergelijke verschijnselen zich in zo een dreigende vorm kunnen voordoen. Kortom, voor alles wat er gebeurt is er een reden, niets gebeurt zonder reden.

[/quote]
*

Offline Marcy

• *
  • 22
    • Bekijk profiel
Re: Flik geschud
« Reactie #3 Gepost op: 06 november 2018, 12:19 »
Beste Marcy. Wat zich bij jou voordeed is een gevolg van een oorzaak dat veel verder gaat. Het lijkt mij in elk geval niet mogelijk om een antwoord te geven op dergelijke verschijnselen zonder de achtergrond informatie daarbij te betrekken. Het zou een waarschuwing kunnen zijn om iets in je leven te veranderen, iets aan te pakken, in actie te komen. Er gaat heel veel aan vooraf voordat dergelijke verschijnselen zich in zo een dreigende vorm kunnen voordoen. Kortom, voor alles wat er gebeurt is er een reden, niets gebeurt zonder reden.

Dank u wel GranDada,
Voor uw antwoord - ik denk te weten wat er speelt en ga daar even werk van maken...
Is het daarom dat niemand het uit wil leggen?? Omdat het niets op zich zelf staand iets is?
Nogmaals bedankt voor uw antwoord