fio fio water | Culturu.com
Culturu.com | Suriname Nieuws Magazine

fio fio water

• 3 reactie(s)
  • 1825 x bekeken
fio fio water
« Gepost op: 23 mei 2014, 15:51 »
Odi,

Ik zou graag willen weten hoe je een foo fio water baad tussen man en vrouw?

Wat ik ook zou willen weten!!
Wanneer een moeder takru mofo op jou en je vriendin zet bijvoorbeeld( dat j vriendin geen kind moet krijgen van der vriend of geen kinderen kan krijgen) komt het werkelijk uit?

Want ik heb gehoord dat me schoonmoeder helemaal niet van me houd zecwardeerd me niet en door gezeg gezeh van haar is er een hele ruzie ontstaan tussen haar en mij en met haar zoon. Maar ze accepteerd mij niet en haar fouten. Maar ze zegt dat ik geen kind moet krijgen met haar zoon en dat ik geen kind kan krijgen.
Mij werd er verteld dat het werkelijk ook niet kan kinderen krijgen met me vriend doordat ze fio fio heeft lopen zetten en ja haar zoon is haar bloed!!

Wat ik dan wil weten of het ook kan?
Is als mijn vriend en ik elkaar baden met fio fio water por tak mofu enzo van zijn moeder en ook van mijn moeder . Zou het dan lukken om het weg te halen en toch kinderen te krijgen?

Ik hoop het zo zeer maar beste optie wat ik gekregen heb is mijn vriend te laten want het gaat heel moeilijk gaan een kind te krijgen met hem en word al helemaal niet gewaardeerd zins het begin!

Alvast bedankt,
Odii!!

NIEUWS
  • Data loading...

*

Offline love-ly

• so so lobi
  • 8296
  • Just me
    • Bekijk profiel
Re: fio fio water
« Reactie #1 Gepost op: 26 mei 2014, 22:28 »
Odi odi Hopefull,

Ik heb je verhaal 2 x gelezen en als het vanaf het begin al niet lekker gaat tussen jou en je schoonmoeder dan zou het wel heel vervelend kunnen aflopen.

Ik zal jou eigen punten weer voor je herhalen:

- Je schoonma zet takru mofo op dr eigen kind en op jou
- ze wenst geen kleinkind wat afkomstig is van jou en dit spreekt ze ook uit
- Er onstaat ruzie tussen jou en je schoonma en je vriend om haar

Fio fio watra baden is water naar zee brengen.. het is en blijft zijn moeder en ze zal er niet mee eens zijn.

Een moeilijke situatie, ga voor jezelf na of dit alles de moeite waard is.

Odi,

Love-ly
It's a Love-ly thing

*

Ria

Info graag
« Reactie #2 Gepost op: 08 juni 2018, 04:40 »
Beste, het is nl zo dat ik bepaaldr vragen heb. En door zoeke  op ht internet ben ik hier terecht gekomen.
Me man en ik zijn een maand geleden gestart met een new business. We hebben heel lang gewacht op dit te kunnen vervullen. Na heel moeite en stress is het ons gelukt. Nu dat de familie weet dat we iets nieuws doen, zijn ze een beethe vreemd geworden. We hebbn het duidelijk gemerkt. Mijn fam hft mij altijd gehaat omdat ik alles heb gehad wat wil. Ik bn enigs kind van my ouders dus vandaar ook. Heb altijd haat van ze gehad. Naar onzr planning zou ons bedrijf het goed doen tot nu toe. We zijn niet duur en niemand hft het op dit moment wat wij hebben. Dus daarom ook moet het goed gaan. Wat we doen wil ik nog niet vertellen.
Maar integendeel gaat het heel slecht. Kortom gezgd niks gaan. Veel klanten vragen naar de product, ze wille  ook langslopen. Maar de dag waarop ze plannen om te komen, komen ze niet. Heb het gevoel dat iets ze tegen houdt.
Wij hebben alles gedaan volgens ons cultuur, mar tog lukt het niet.
Me man hft een gevoel dat het takru mofo kan zijn.
Wat kan ik doen.
Graag uw advies.
Dank u
*

Een vriend

Re: Info graag
« Reactie #3 Gepost op: 08 juni 2018, 18:07 »
Beste, het is nl zo dat ik bepaaldr vragen heb. En door zoeke  op ht internet ben ik hier terecht gekomen.
Me man en ik zijn een maand geleden gestart met een new business. We hebben heel lang gewacht op dit te kunnen vervullen. Na heel moeite en stress is het ons gelukt. Nu dat de familie weet dat we iets nieuws doen, zijn ze een beethe vreemd geworden. We hebbn het duidelijk gemerkt. Mijn fam hft mij altijd gehaat omdat ik alles heb gehad wat wil. Ik bn enigs kind van my ouders dus vandaar ook. Heb altijd haat van ze gehad. Naar onzr planning zou ons bedrijf het goed doen tot nu toe. We zijn niet duur en niemand hft het op dit moment wat wij hebben. Dus daarom ook moet het goed gaan. Wat we doen wil ik nog niet vertellen.
Maar integendeel gaat het heel slecht. Kortom gezgd niks gaan. Veel klanten vragen naar de product, ze wille  ook langslopen. Maar de dag waarop ze plannen om te komen, komen ze niet. Heb het gevoel dat iets ze tegen houdt.
Wij hebben alles gedaan volgens ons cultuur, mar tog lukt het niet.
Me man hft een gevoel dat het takru mofo kan zijn.
Wat kan ik doen.
Graag uw advies.
Dank u
odi... een bedrijf beginnen is zakelijk zijn. de winti die zijn er en zullen beschermen tegen het negatieve. jullie hebben al veel gedaan op cultureel gebied.. de plek lokaties het pand waar gewerkt word voel jij of je man je lekker daarom.. om te beginnen zou je toch ff gericht moeten kijken. dus zakelijke Luku doen.  want soms kijkt men alleen naar de mens.. maar zakelijk kan er iets schuilen waardoor al je centen op gaan en klanten jou niet weten te vinden en dat noemt men dangra.. kijk gericht.. de duman kan je verder helpen.