Culturu.com | Suriname Nieuws Magazine

Auteur Topic: Droom witte bloemen wassi  (gelezen 205 keer)

OfflineShanty

• *
    • Bekijk profiel
Droom witte bloemen wassi
« Gepost op: 14 februari 2018, 16:25 »
Goedendag beste leden,

Ik Heb dit gedroomd en vraag me af of iemand weet wat het betekent.

Ik was met een vriendin in een bloemenzaak en in ene zei ze van het gaat niet zo goed met je je geluk is niet echt aan je zijde dus dan gaan we je baden met witte bloemen. Ze ging toen bloemen uitzoeken ze waren wit.
We wouden gaan betalen maar die mensen waren zo in de weer want iemand had een portomenee gestolen van een van de medewerker. Ik zei tegen der ik ga  buiten wachten enkele minuten kwam ze openbaar buiten met die bloemen en ze had nog een paar extra dingen gekocht maar ik ben vergeten wat  en vroeg der hoeveel ze van me kreeg maar ze zei nee hoeft niet is goed zo.

Thuis aangekomen was er in ene een andere vriendin van mij bij mij thuis en we gingen de vriezer opruimen ik weet niet meer of het vlees of zalm meer was naar ze zei is niet meer goed je moet het weggooien.  We hadden alle laden met vlees eruit gehaald en aan de kant gezet om de binnenkant te vegen in ene waren de lades met vlees verdwenen. En later zei ze van is beter dat we die wassi ook een andere dag doen want er zijn ook een paar andere dingen die je nog in de weg staan (kleine mannetje)
En toen werd ik wakker 

OfflineSabi

• Sramacca Bubu
    • Bekijk profiel
Re: Droom witte bloemen wassi
« Reactie #1 Gepost op: 15 februari 2018, 13:49 »
Goedemiddag Shanty,

Je droom is duidelijk.

Wat ik je kan adviseren om te doen in contact proberen te leggen met je winti om precies te weten met wat je moet baden.

Dat stukje van de bakroe noemen zei de voerbakru.
Soms zal je als persoon merken dat je soms vrolijk bent en uit het niets bent u niet meer vrolijk.

Je word geplaagd door een bakroe dat betekent dat iemand in de familie  weet wie je bent en die er van bewust Is wat je kan bereiken in je leven dus die zal je blijven treiteren met de bakru, je hoeft niet bang te zijn.

Dat stukje van de vriezer wilt zeggen dat jij jezelf moet gaan reiniging en vervolgens dat heerlijke badje kan gaan nemen waar je over hebt gedroomd.

Wat je nu hieraan kan doen stuur me een persoonlijke bericht.

Odi Sabi‎

© 2018 - Culturu.com | Niets van deze site mag worden gekopieerd, gereproduceerd, openbaar gemaakt, gebruikt of verspreid worden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming