Boodschappen beter ontvangen | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Boodschappen beter ontvangen

• 2 reactie(s)
  • 92 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 92 x bekeken
*

Offline TheIllusionist

• **
  • 26
  • Joe no habi winti, na winti habi joe...!!!
    • Bekijk profiel
Boodschappen beter ontvangen
« Gepost op: 28 september 2018, 22:42 »
Is het u ooit opgevallen dat wij soms boodschappen van onze winti's krijgen, maar dat wij die niet kunnen herinneren??? In een droom of in welk vorm dan ook.

Dat is nu het geval bij mij. Ik snap niet waarom ik slechts delen van mijn dromen of mijn hele dromen niet kan ontvangen. Ik neem aan dat onze winti's ons heel veel willen vertellen, masr hoe kan ik er nou voor zorgen dat "mi kisi krieng boskopoe foe deng san sa e tjar mi"? Op die manier kan ik ook weten wat ik allemaal wel of niet moet doen, of misschien zelfs meer.

Brada nanga sisa, mi begu nanga boeng foer lespeki: "oeng jepi  mi"
Want ik wil op den duur ook verstaan wat er allemaal met mij gebeurt qua geestelijk gebied.

Is er misschien iemand die mij hiermee te hulp zou kunnen schieten middels het beantwoorden van mijn vragen?

Advertentie
Advertentie

*

Offline TheIllusionist

• **
  • 26
  • Joe no habi winti, na winti habi joe...!!!
    • Bekijk profiel
Re: Boodschappen beter ontvangen
« Reactie #1 Gepost op: 28 september 2018, 23:04 »
Ik hoop echt dat iemand helpt want het komt vaker voor dat er niet gereageerd wordt op mijn berichten
*

een vriend

Re: Boodschappen beter ontvangen
« Reactie #2 Gepost op: 29 september 2018, 00:29 »
Ik hoop echt dat iemand helpt want het komt vaker voor dat er niet gereageerd wordt op mijn berichten
odi.. als je dromen niet onthoud dan kan het zijn dat je toch ergens iets gemist hebt. een winti kan je iets 2 of zelden  4 keer zeggen. dus jij als mens wat doe jij met je dromen. als ik jou iets zeg en je er vervolgens niets mee doet zal ik j o u niets meer vertelden.  (algemeen genomen) tenzij het dringend is. maar de geest moet ontvangen. dus de winti verteld jou iets. en dat moet jij de volgende ochtend nog weten.. als leerlinf van een duman kan ik een droom krijgen wat heel belangrijk is voor een persoon. ik ben al zo getraind dat ik gelijk na de droom wakker op spring en het gaat analyseren.. waardoor ik alles tot op de finesses kan navertellen. waar gaat het meestal fout dat mensen hun dromen vergeten.

oud eten.. trefu eten.. dingen doen waardoor lichaam en geest uit balans zijn. dus ergens is iets niet in balans. ergens moet je terug kijken van doe ik iets waardoor ik mijn winti niet begrijpt of kan verstaan. maar vaak is het de balans weten te vinden. baden voor het slapen gaan. geen tv in de kamer. goede nachtrust.. niet moe  anders slaap je diep..kijk wat voor jou van toepassing is. en dan iets niets mooier om in contact te staan met je winti en te weten wat er gezegd word.. schoon. zoals het is

Gerelateerde onderwerpen

xx
droom over het ontvangen van Geld om boodschappen te doen voor iemand

Gestart door josephin

5 reactie(s)
2246 x bekeken
Laatste bericht
05 juli 2013, 07:23
door Prodo misie
xx
Hoe kan ik mijn dromen (boodschappen) beter leren begrijpen?

Gestart door Cinta

4 reactie(s)
1851 x bekeken
Laatste bericht
17 april 2013, 20:16
door getyours
xx
dromen over geld ontvangen

Gestart door suriguy

18 reactie(s)
12751 x bekeken
Laatste bericht