Bezeten / Bijna dood ervaring | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Bezeten / Bijna dood ervaring

• 2 reactie(s)
  • 264 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 264 x bekeken
Bezeten / Bijna dood ervaring
« Gepost op: 25 juni 2018, 15:30 »
halllo ***Bezeten / Bijna dood ervaring** iik ben surinaams ik heb heb ineens een soort van aanval gehad dat ik geen controle had van me lichaam en bezeten werd door een geest vlak voor de gebooorte van me kind en ik weet niet wat ik moet doen om dervanaf te komen want het doet me steeds pijn met stroomstoten  stemmen hoor ik en het bestuurd me lichaam en ik denk dat het met de cultuur te maken heeft en ik wil ervanaf komen en het voortaan ook voorkomen in de toekomst en uit de buurt van dat soort mense n blijven die hier met dit soort dingens te maken hebben kan iemand mij de antwoord hierop geven ??? met de nodigende antwoorden van de persoon bij wie ik moet zijn en de telefoon nr en adres en al info? alvast bedankt

27/06 titel aangepast door moderator ivm onjuist gebruik hoofdletters

« Laatst bewerkt op: 27 juni 2018, 21:48 door Culturu.com »
Advertentie
Advertentie

*

wan umapiking

Re: Bezeten / Bijna dood ervaring
« Reactie #1 Gepost op: 26 juni 2018, 03:06 »
halllo ***Bezeten / Bijna dood ervaring** iik ben surinaams ik heb heb ineens een soort van aanval gehad dat ik geen controle had van me lichaam en bezeten werd door een geest vlak voor de gebooorte van me kind en ik weet niet wat ik moet doen om dervanaf te komen want het doet me steeds pijn met stroomstoten  stemmen hoor ik en het bestuurd me lichaam en ik denk dat het met de cultuur te maken heeft en ik wil ervanaf komen en het voortaan ook voorkomen in de toekomst en uit de buurt van dat soort mense n blijven die hier met dit soort dingens te maken hebben kan iemand mij de antwoord hierop geven ??? met de nodigende antwoorden van de persoon bij wie ik moet zijn en de telefoon nr en adres en al info? alvast bedankt
GGZ..GEESTWLIJKE GEZONDHEIDS ZORG.  Een Psychiater
« Laatst bewerkt op: 27 juni 2018, 21:49 door Culturu.com »
*

Sassy

Re: Bezeten / Bijna dood ervaring
« Reactie #2 Gepost op: 27 juni 2018, 18:10 »
Dame kijk uit want het zijn tegenwoordig allemaal kwakzalvers.

Gerelateerde onderwerpen

xx
bijna dood ervaring

Gestart door suriboyy5

7 reactie(s)
85 x bekeken
Laatste bericht
09 september 2018, 12:13
door suriboyy5
xx
Bijna dood ervaringen.(BDE)

Gestart door saka fasie