Bere keti | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Bere keti

• 1 reactie(s)
  • 65 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 65 x bekeken
Bere keti
« Gepost op: 29 augustus 2018, 01:13 »
Odi odi, heb sinds 1 dag een bere keti op advies van een luku gekocht en gedragen. Deze is dezelfde avond kapot gegaan. Heel stom want voordat ik het kocht had ik gedroomd dat het los op de grond viel.  Een waarschuwing dat ik het niet had mogen dragen. ?? Wie kan me vertellen wat dit betekent want voel me nu ook genaaid door de luku man

Advertentie
Advertentie

*

A tjonie

Re: Bere keti
« Reactie #1 Gepost op: 29 augustus 2018, 14:30 »
Odi odi, heb sinds 1 dag een bere keti op advies van een luku gekocht en gedragen. Deze is dezelfde avond kapot gegaan. Heel stom want voordat ik het kocht had ik gedroomd dat het los op de grond viel.  Een waarschuwing dat ik het niet had mogen dragen. ?? Wie kan me vertellen wat dit betekent want voel me nu ook genaaid door de luku man
zoo.. dan kan het zijn dat het of niet goed gemaakt is en de juiste symbolen ontbreken..het niet goed gereinigd is.. het is duidelijk niet geaccepteerd.. heb je geen droom gehad waarom   dat het valt op de grond zegt nog niet dat je het niet moet hebben.. alleen kan het zijn dat het niet de juiste is  of goed gemaakt is.. want tegenwoordig verkopen ze ook 2de handse dingen.  jij denkt is nieuw.. maar kan zijn dat iemand geen geld had en het voor de gouden zilver Smit heeft verkocht. en jij iets draagt dat niet voor jou bestemd is.  dus eerst goed onderzoek doen ...

succes... en hopelijk krijg je de juiste droom   ..

Gerelateerde onderwerpen

xx
Bere keti

Gestart door mtkafesh

1 reactie(s)
49 x bekeken
Laatste bericht
31 augustus 2018, 12:41
door Dasa mama
xx
bere keti in de wc

Gestart door steven38

4 reactie(s)
1753 x bekeken
Laatste bericht
29 augustus 2018, 14:32
door A tjonie
xx
Waar voor dient een bere keti

Gestart door Piai Meisje

2 reactie(s)
2117 x bekeken
Laatste bericht
29 augustus 2018, 14:41
door A tjonie
xx
een ster (hanger) aan je bere keti

Gestart door MXX

12 reactie(s)
5314 x bekeken
Laatste bericht
04 april 2009, 22:30
door MXX
xx
Hoe betrouwbaar is het om te voelen met een bere keti?

Gestart door waswasgodo

4 reactie(s)
1979 x bekeken
Laatste bericht
24 augustus 2014, 16:46
door Broos n kaliko