Beeldvorming WisiMan | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Beeldvorming WisiMan

• 1 reactie(s)
  • 109 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 109 x bekeken
*

MAKES-SENSE

Beeldvorming WisiMan
« Gepost op: 08 november 2018, 13:53 »
Beste mensen, ik trof laatst (recent) op Culturu een onderwerp dat ging over een student die opzoek is naar een
Wisiman. De student heeft de Wisiman nodigif vanwege een scriptie school onderzoek dus waarschijnlijk gaat hij of zij de wisiman intervieuwen, ik heb mijn mening laten blijken en aangegeven dat het mij geen goed idee lijkt maar wat is jullie mening?

Mijn mening:

Beste topichouder,
Als lerende medemens en ervaringdeskundige binnen het surinaamse kult-uru, zou ik je willen adviseren om je zoektocht naar een wisiman (satanist) blackmagic dienaar per direct stop te zetten.

Heb een aantal punten die je goed moet doornemen en tot je innerzelf moet laten bezinken.

Punt 1
Bedenk goed wat de voor en nadelem zijn nadat jij zo een persoon heb bezocht.

Punt 2
Als een goede helper van god, jou vragen en nood beantwoordt met een gave dat hij of zij beheerst maar tegelijkertijd men nooit in detail zomaar zou uitleggen hoe hij of zij deze gaves heeft verkregen ... waarom zou een wisiman dat jou dan wel vertellen enkel voor jou scriptie????!!

Punt 3
De enige manier om informatie te winnen van een wisiman is als
jijzelf een duister opdracht klaar hebt staan voor de wisiman. Want dan zal jij dan ook meteen in detail horen wat jij aandeel gaat zijn in het duistere verzoek. Maar let op dan mag je meteen ook weten dat je inderdaad als voordeel dan jou scriptie onderzoekvragen rond en compleet hebt maar tegelijkertijd die informatie heb moeten kopen met je ziel. Want een wisiman gaat zijn duistere tijdelijke kunsten echt niet doorvertellen en helemaal niet zonder een betaling.

En zoals je op deze website kan lezen, wordt er met een betaling niet over valuta oftewel geld gesproken maar over offeringen.

Mijn advies:
Ga naar het openbare bibliotheek, ga op zoek naar literatuur, zoek vervolgens ook informatie op youtube combineer de gevonden informatie en gebruik het boek als bronvermelding ( gezien youtube niet als bron vermeld mag worden)

Mvg
Think before you act
Wees niet alleeb booksmart maar ook life smart

Advertentie
Advertentie

*

Almaida

Re: Beeldvorming WisiMan
« Reactie #1 Gepost op: 08 november 2018, 14:21 »
Beste mensen, ik trof laatst (recent) op Culturu een onderwerp dat ging over een student die opzoek is naar een
Wisiman. De student heeft de Wisiman nodigif vanwege een scriptie school onderzoek dus waarschijnlijk gaat hij of zij de wisiman intervieuwen, ik heb mijn mening laten blijken en aangegeven dat het mij geen goed idee lijkt maar wat is jullie mening?

Mijn mening:

Beste topichouder,
Als lerende medemens en ervaringdeskundige binnen het surinaamse kult-uru, zou ik je willen adviseren om je zoektocht naar een wisiman (satanist) blackmagic dienaar per direct stop te zetten.

Heb een aantal punten die je goed moet doornemen en tot je innerzelf moet laten bezinken.

Punt 1
Bedenk goed wat de voor en nadelem zijn nadat jij zo een persoon heb bezocht.

Punt 2
Als een goede helper van god, jou vragen en nood beantwoordt met een gave dat hij of zij beheerst maar tegelijkertijd men nooit in detail zomaar zou uitleggen hoe hij of zij deze gaves heeft verkregen ... waarom zou een wisiman dat jou dan wel vertellen enkel voor jou scriptie????!!

Punt 3
De enige manier om informatie te winnen van een wisiman is als
jijzelf een duister opdracht klaar hebt staan voor de wisiman. Want dan zal jij dan ook meteen in detail horen wat jij aandeel gaat zijn in het duistere verzoek. Maar let op dan mag je meteen ook weten dat je inderdaad als voordeel dan jou scriptie onderzoekvragen rond en compleet hebt maar tegelijkertijd die informatie heb moeten kopen met je ziel. Want een wisiman gaat zijn duistere tijdelijke kunsten echt niet doorvertellen en helemaal niet zonder een betaling.

En zoals je op deze website kan lezen, wordt er met een betaling niet over valuta oftewel geld gesproken maar over offeringen.

Mijn advies:
Ga naar het openbare bibliotheek, ga op zoek naar literatuur, zoek vervolgens ook informatie op youtube combineer de gevonden informatie en gebruik het boek als bronvermelding ( gezien youtube niet als bron vermeld mag worden)

Mvg
Think before you act
Wees niet alleeb booksmart maar ook life smart
helemaal mee eens. als je met een wisiman praat die mensen hun leven kapot of misschien wel dood heeft gemaakt zal ik nooit willen zien. hij is het gesprek niet waard. satan maakt kapot. gelukkig zijn er goede winti mannen om ze te verslaan. maar die wisiman is en blijft slecht. zoek ze niet op. straks denken ze dat ze nog dat wat ze doen ok is. mensen die door wisi mannen bezocht worden. of ernaar toe gaan zijn slechter dan de de wisiman. want zij geven de opdracht. dus de wisiman is slecht maar sommigr mensen die de opdracht geven een ander wat te doen
zijn vele maler slechter. satan bestaat echt om mensen tegen elkaar optezetten en wisi te sturen.

Gerelateerde onderwerpen

xx
waarom heeft de wisiman vaak succes bij zijn daad?

Gestart door gnet - neko

38 reactie(s)
7730 x bekeken
Laatste bericht
10 november 2015, 03:01
door soso Lobi
xx
Waarom lukt het de wisiman wel om de asi van een winti kwaad te doen?

Gestart door Beata

24 reactie(s)
5191 x bekeken
Laatste bericht
25 april 2010, 13:47
door willy1968