Baaswaterval | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Baaswaterval

• 18 reactie(s)
  • 671 x bekeken
  • 18 reactie(s)
  • 671 x bekeken
Baaswaterval
« Gepost op: 30 augustus 2018, 14:19 »
Goedemiddag iedereen,

Ik heb een vraag; Is iemand hier ervaring met Baaswaterval?
Alvast bedank voor uw eerlijk antwoord.

Groet.

Advertentie
Advertentie

Re: Baaswaterval
« Reactie #1 Gepost op: 31 augustus 2018, 16:55 »
Goedemiddag iedereen,

Ik heb een vraag; Is iemand hier ervaring met Baaswaterval?
Alvast bedank voor uw eerlijk antwoord.

Groet.

Odi Odi Mlespeki,

Helaas heb ik geen persoonlijke ervaringen met baas waterval!
Ik hoop dat een ander op het forum je kan helpen.

Odi Odi Luangupikin

*

fadang

« Reactie #2 Gepost op: 31 augustus 2018, 17:31 »
Odi Odi,

Wat luku betreft ben ik zeer tevreden. A Obia e koteng mooi mooi.
Wroko zelf weet ik niet.

Odi
*

Noah

« Reactie #3 Gepost op: 01 september 2018, 12:04 »
Een van de weinige die betouwbaar is en goed werkt
« Reactie #4 Gepost op: 01 september 2018, 13:38 »
Een van de weinige die betouwbaar is en goed werkt

Hallo Noah,

Met alle respect; ik was laatst bij B. en ik ging niet met een lekker gevoel weg. Hij zou je vertellen waarvoor je bij hem kwam maar bij mij bleef hij steeds herhalen of ik vragen had. Er viel vaak een stilte tussen ons....
B. zei iets tegen mij waar mijn gevoel het niet mee eens was. Diezelfde avond kwam een indiaan in mijn droom en zei tegen mij; ik kom je oren schoonmaken omdat ze vies zijn. Waar ik van deze droom begrijp is dat ik dat niet moest luisteren naar wat B. zei, dat ik het moet vergeten vandaar die droom? Wat denk jij?
Vriendelijke groet.
Advertentie
Advertentie

*

noah

« Reactie #5 Gepost op: 01 september 2018, 15:23 »
Hallo Noah,

Met alle respect; ik was laatst bij B. en ik ging niet met een lekker gevoel weg. Hij zou je vertellen waarvoor je bij hem kwam maar bij mij bleef hij steeds herhalen of ik vragen had. Er viel vaak een stilte tussen ons....
B. zei iets tegen mij waar mijn gevoel het niet mee eens was. Diezelfde avond kwam een indiaan in mijn droom en zei tegen mij; ik kom je oren schoonmaken omdat ze vies zijn. Waar ik van deze droom begrijp is dat ik dat niet moest luisteren naar wat B. zei, dat ik het moet vergeten vandaar die droom? Wat denk jij?
Vriendelijke groet.

Mijn ervaring is goed. Had een luku gedaan en gehoord wat ik moest weten. De wintie vroeg me ook of ik nog vragen had. Ik vind het juist netjes als dat word gevraagd. Ben ook ergens geweest waar ik niets mocht vragen.

De droom over je oren denk ik juist dat het anders om is. Waarschijnlijk heeft Baas Waterval je iets gezegd waarnaar je niet luistert. De ingi kom je zeggen dat je oren vies zijn. In nederland zeggen ze wel eens de gezegde "je hebt poep in je oor". Dat betekend, je luistert niet.
« Reactie #6 Gepost op: 01 september 2018, 20:19 »
Mijn ervaring is goed. Had een luku gedaan en gehoord wat ik moest weten. De wintie vroeg me ook of ik nog vragen had. Ik vind het juist netjes als dat word gevraagd. Ben ook ergens geweest waar ik niets mocht vragen.

De droom over je oren denk ik juist dat het anders om is. Waarschijnlijk heeft Baas Waterval je iets gezegd waarnaar je niet luistert. De ingi kom je zeggen dat je oren vies zijn. In nederland zeggen ze wel eens de gezegde "je hebt poep in je oor". Dat betekend, je luistert niet.
Bedankt voor je serieuze antwoord Noah.
Dat is het juist, er kwam helemaal geen wintie praten! Hij ging niet in trance of zo. Daarom ging ik weg met een niet lekker gevoel. Ik had meer van hem verwacht, laat me het zo zeggen.
Groet. :)
*

noah

« Reactie #7 Gepost op: 01 september 2018, 20:31 »
Bedankt voor je serieuze antwoord Noah.
Dat is het juist, er kwam helemaal geen wintie praten! Hij ging niet in trance of zo. Daarom ging ik weg met een niet lekker gevoel. Ik had meer van hem verwacht, laat me het zo zeggen.
Groet. :)

Ik ben bij veel bonumans geweest. De ene spring naar de plafon de ander rolt het hele huis door. Wat ik heb gemerkt is degene doe rustig is heeft het meestal bij het juiste eind. Mijn laatste luku was bij hem en vond het anders dan de andere. Hij was idd rustig, alof hij haast geen wintie had. Maar wat hij zij klopte voor mij. De lukus die ik bij andere had gedaan was heel druk en nog andere mensen erbij. Iedereen kreeg zowat wintie. Maar wat er uit hun mond kwam sloeg nergens op. Kortom, mijn ervaring met Bas waterval is goed.
*

Leslie

« Reactie #8 Gepost op: 01 september 2018, 23:08 »
Ik ben bij veel bonumans geweest. De ene spring naar de plafon de ander rolt het hele huis door. Wat ik heb gemerkt is degene doe rustig is heeft het meestal bij het juiste eind. Mijn laatste luku was bij hem en vond het anders dan de andere. Hij was idd rustig, alof hij haast geen wintie had. Maar wat hij zij klopte voor mij. De lukus die ik bij andere had gedaan was heel druk en nog andere mensen erbij. Iedereen kreeg zowat wintie. Maar wat er uit hun mond kwam sloeg nergens op. Kortom, mijn ervaring met Bas waterval is goed.
  ik heb mijn beterschap bij Baaswaterval gevonden en dat zal ik hem altijd dankbaar voor zijn.
*

Mari

« Reactie #9 Gepost op: 02 september 2018, 20:09 »
Hallo Noah,

Vriendelijke groet.

Ik heb het zelfde ervaren als jij. Hij verteld te weinig uit zichzelf
Advertentie
Advertentie

*

Susan

« Reactie #10 Gepost op: 02 september 2018, 22:57 »
  ik heb mijn beterschap bij Baaswaterval gevonden en dat zal ik hem altijd dankbaar voor zijn.
mijn familie heeft nu hulp bij hem gevonden
*

Jachinta

« Reactie #11 Gepost op: 03 september 2018, 01:52 »
mijn familie heeft nu hulp bij hem gevonden
Zonder zijn hulp was ik nu dood .Ik bleef vaak bloeden .Menstruatie die te lang bleef. steeds maar weer. dokters bonoe hier  bonoe daar.teveel afgelopen. Hij heeft me goed geholpen
« Reactie #12 Gepost op: 03 september 2018, 21:08 »
Baaswaterval, heeft mij goed geholpen!! Ik ben sterker geworden hij praat niet veel maar doet! Als je vragen heb kan je altijd bellen als hij niet opneemt dan is hij druk. Ik ben zeer tevreden met zijn werk.

Mvg
« Reactie #13 Gepost op: 04 september 2018, 09:10 »
Ik kan ook alleen maar positief praten over deze man. Ik ben al een aantal keren geweest en de problemen die ik had met mijn familie zijn opgelost. Ben daarvoor naar veel bonus geweest allemaal me geld op gegeten. Veel waren brutaal en druk en rumoerig. Als ik dat vergelijk met Baaswaterval dan werkt hij heel anders. Ik kan niets anders zeggen dat ik tevreden ben over hem.
*

gast

« Reactie #14 Gepost op: 04 september 2018, 09:19 »
Lang lang geleden ben ik geweest bij baaswaterval in plaats zat hij toen. Hij is volgens mij verhuisd maar ben daar niet geweest. Ik heb toen aisa gebaad omdat ik steeds droomde over een slang. Na het baden kreeg ik positieve dromen. Ik neem aan dat het dan goed is gegaan. Ik ben ook wel positief. Vond het eng de eerste keer. Ik ben niet iemand die van bonuman naar bonuman gaat.

Gerelateerde onderwerpen

xx
ervaring met Baaswaterval

Gestart door reshie

5 reactie(s)
1329 x bekeken
Laatste bericht
18 september 2018, 08:51
door tijgertje
xx
Begi ( Speciaal gevraagd aan BAASWATERVAL ) ?

Gestart door Maida

4 reactie(s)
1609 x bekeken
Laatste bericht
30 november 2016, 17:25
door yahyah
xx
Wie kan wat vertellen over praktijk baaswaterval?

Gestart door culturuboy

4 reactie(s)
4040 x bekeken
Laatste bericht
22 juli 2014, 10:42
door ben de