Ampuku/fodu | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Ampuku/fodu

• 1 reactie(s)
  • 49 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 49 x bekeken
Ampuku/fodu
« Gepost op: 16 september 2018, 02:48 »
Odiodi,

Ik las laatst dat de ampuku ruzie kan hebben met de fodu en dergelijke over wie de aandacht mag opeisen.

Niet zo lang geleden had ik vaak last van mijn ampuku, hij probeerde altijd seks in mijn dromen te hebben met mij, wanneer ik bidde dat hij het niet moet doen en mij seksueel met rust moet laten deed hij niks, maar de dagen dat ik niet bidde kwam hij weer. Nu de laatste maand heb ik helemaal geen last meer van hem, maar droom ik vaak over de fodu/watra wenu die gehoord wilt worden.

Mijn vraag is hoe kan dit? Hebben ze ruzie gehad, heeft de ampuku straf gekregen, ik vraag het me echt af..

Advertentie
Advertentie

*

Nancy

Re: Ampuku/fodu
« Reactie #1 Gepost op: 16 september 2018, 10:28 »
Odiodi,

Ik las laatst dat de ampuku ruzie kan hebben met de fodu en dergelijke over wie de aandacht mag opeisen.

Niet zo lang geleden had ik vaak last van mijn ampuku, hij probeerde altijd seks in mijn dromen te hebben met mij, wanneer ik bidde dat hij het niet moet doen en mij seksueel met rust moet laten deed hij niks, maar de dagen dat ik niet bidde kwam hij weer. Nu de laatste maand heb ik helemaal geen last meer van hem, maar droom ik vaak over de fodu/watra wenu die gehoord wilt worden.

Mijn vraag is hoe kan dit? Hebben ze ruzie gehad, heeft de ampuku straf gekregen, ik vraag het me echt af..
ik maakte het zelfde mee. een donkere man die me bijna elke avond gebruikte. ik werd er moe van. toen ben ik een luku gaan doen. die bonu man zei me dat hij die apuku gaat wassen en die pa winti ook gaat wassen. ingi ook. ik moest een vierkante ring met zwarte steen. ik heb nooit meer last gehad. die ingi en pa winti waren sterk naar voren gekomen dat die apuku mijn lichaam niet meer als sex object zag. wat mijn ingi en pa winti zijn er nu ook. de apuku heeft een ring aan mijn vinger dat hij van me mag houden om te beschermen. en niet meer sex. hij heeft zijn plaats gehad. hopelijk ziet je apuku nu in dat de vodu je is komen beschermen..

Gerelateerde onderwerpen

xx
Ampuku Liederen. Lala Ampuku, Ampuku-Obia, Baka-Busi-Ampuku, Negre Kondre Ampuku

Gestart door Luangu Masra

71 reactie(s)
33872 x bekeken
Laatste bericht
06 augustus 2018, 22:03
door Sjors pasanka
xx
Fodu Prey: Ppa-winti, Dagwe, Awanga, Adya-Fodu, Alada-Fodu, Nkese, Wenu, etc etc

22 reactie(s)
18575 x bekeken
Laatste bericht
02 december 2013, 15:55
door Assistent
xx
Fodu prey: Wenu liederen (Watra Fodu)

23 reactie(s)
10517 x bekeken
Laatste bericht