ampuku beheerst mijn leven | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

ampuku beheerst mijn leven

• 3 reactie(s)
  • 2363 x bekeken
  • 3 reactie(s)
  • 2363 x bekeken
*

kongprodo

ampuku beheerst mijn leven
« Gepost op: 21 september 2013, 19:53 »
odi odi lobi wang. Ik was een luku gaan doen. maar de dag daarvoor droomde ik dat er 3 mannen in mijn huis was. en 1 van ze zei dat na joe heri srefi mi e sjei tak a ampuku e beheerst jo libi.
nu mijn vraag wat moet ik doen om mijn leven zelf te beheersen

toen ik naar de luku mang ging. de 1ste ding wat hij zei dat na wang pa winti e regeri mi so meki mi kong sweri.

snap het even niet meer
alvast bedankt

Advertentie
Advertentie

*

Offline love-ly

• so so lobi
  • 8296
  • Just me
    • Bekijk profiel
Re: ampuku beheerst mijn leven
« Reactie #1 Gepost op: 22 september 2013, 13:53 »
Odi odi Kongprodo,

Alvorens je naar een lukumang ging kreeg je al je boskopoe, wat heb je hiermee gedaan?
Heb je zelf ook dat je leven beheerst word door ampuku?

Love-ly
It's a Love-ly thing
*

kongprodo

« Reactie #2 Gepost op: 22 september 2013, 20:11 »
ik droom vaak over een man die omgang met me krijgt. of als me man in me droom. de laatste keer was dat hij me aanraakte maar was toen een hindoestaanse man. en ik zei aan de barman van bel me de politie want hij raakt me aan.  opgegeven moment was die hindoestaanse man veranderd in een donkere man met korte rasta die wat op me wilde gooien en aan de ogen kon ik zien dat het die ampuku

sorry dat ik een droom hier heb geplaatst. was even voor de uitlegt hoe de ampuku me leven beheerst.
ik ben niet boos op hem dat kan ik niet. moet wat doen voor hem denk ik. want hoe dan ook bescherm hij me
*

Prodo misie

« Reactie #3 Gepost op: 28 september 2013, 21:11 »
ik droom vaak over een man die omgang met me krijgt. of als me man in me droom. de laatste keer was dat hij me aanraakte maar was toen een hindoestaanse man. en ik zei aan de barman van bel me de politie want hij raakt me aan.  opgegeven moment was die hindoestaanse man veranderd in een donkere man met korte rasta die wat op me wilde gooien en aan de ogen kon ik zien dat het die ampuku

sorry dat ik een droom hier heb geplaatst. was even voor de uitlegt hoe de ampuku me leven beheerst.
ik ben niet boos op hem dat kan ik niet. moet wat doen voor hem denk ik. want hoe dan ook bescherm hij me

Odi Kongprodo,

Als ik dit zo mag interpreteren geef je het zelf toe dat je geen problemen mee hebt, omdat hij je toch beshermt. De vraag is mag een begeleider jou op deze manier benaderen? Heb je geprobeerd om met hem in contact te treden en vragen wat hij wilt.
Bij deze, het is aan jou of je daarin verandering wilt brengen of niet.

Bless,
PM