hypnose is toch ook trance | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

hypnose is toch ook trance

• 2 reactie(s)
  • 1081 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 1081 x bekeken
*

Lamai

hypnose is toch ook trance
« Gepost op: 23 oktober 2010, 12:29 »
Als iemand winti heeft dan is die in trance.
maar wat is  hypnose
soms kan je naar een persoon gaan en die brengt je onder  hypnose

wat is het verschil tussen  hypnose  en winti
want soms kan iemand je onder  hypnose  ondervragen.

het zelfde als een winti iets vragen.

wat denken jullie?

Advertentie
Advertentie

*

willy1968

Re: hypnose is toch ook trance
« Reactie #1 Gepost op: 23 oktober 2010, 19:12 »
Hoi Lamai,
Met de term hypnose wordt een bewustzijnstoestand aangeduid waarbij de cliënt diep ontspannen is en volledig geconcentreerd. Hypnotherapie is het gebruik van deze trance door een hypnotherapeut om te komen tot verandering van gevoel/gedrag. Dagelijks komen we in een hypnotische(trance) toestand , wanneer we een boek lezen en we zijn zo geconcerteerd aan het lezen dan kunt u zeggen dat u in een hypnotische toestand bent, want u hoort bepaalde dingen die gebeuren niet. Een lift is ook een mooi voorbeeld, waar u zo geconcentreerd op de nummertjes van de verdieping aan het kijken bent dat u even mensen om u heen vergeet.

Deze bewustzijnstoestand is niets nieuws, net als slaap, bewust zijn, bewusteloos en dromen bestaat de hypnotische toestand al zolang er mensen zijn. Bij hypnotherapie worden deze natuurlijke trance-ervaringen doelbewust gestimuleerd door gebruik te maken van de techniek hypnose. Iedereen kan leren door middel van hypnose in trance te gaan. Vervolgens leert u vertrouwd te raken met uw eigen concentratie mogelijkheden. U zult merken dat deze vorm van verhoogde concentratie en diepe ontspanning prettig is. Tegelijkertijd houdt u volledig controle over uw geest en lichaam. Door u sterk te concentreren op uw innerlijke wereld kunt u mogelijkheden in uzelf ontdekken waarvan u zich eerst niet bewust was. De therapeut ondersteunt u in uw proces

Ik vind het wezenlijke verschil tussen hypnose en winti, dat je dus bij hypnose de controle behoudt, ik vind dat je die niet behoudt als je bevangen wordt door een komfo
tenminste bij mij is het geval, ik ben wel aanwezig, maar iets anders zet mijn handelen aan, mijn spraak, enzenz
Ik hoop dat je er wat aan hebt
Willy
*

een vriend

Re: hypnose is toch ook trance
« Reactie #2 Gepost op: 25 september 2018, 19:06 »
Als iemand winti heeft dan is die in trance.
maar wat is  hypnose
soms kan je naar een persoon gaan en die brengt je onder  hypnose

wat is het verschil tussen  hypnose  en winti
want soms kan iemand je onder  hypnose  ondervragen.

het zelfde als een winti iets vragen.

wat denken jullie?
zelfde bijna  maar toch anders. de Grieken stond dit bekend als tempelslaap.rituele wassingen en trance kwam daar ook aan de orde bij hypnose. de priester vertelde de zieke over hoe hem te zullen genezen. consult. waarna de zieke behandeld die prietersdie in trance het contact met de goden tot stand bracht.  maar dit allemaal heeft een oorsprong  en dat is AFRIKA. de echte kracht .. blaka boeba. vandaar zie je soms dat hypnose alleen niet helpt in zware gevallen waarna de hypnotiseur zijn patiënt door verwijst naar de echte winti genezer. voor hulp. en vandaag de dag zie je dat er vaak of sneller contact gezocht word bij de winti genezer. de drempel is nu lager .. het zit ook in jezelf. .

Gerelateerde onderwerpen

xx
Hypnose

Gestart door een vriend

0 reactie(s)
32 x bekeken
Laatste bericht
25 september 2018, 18:54
door een vriend
xx
Trance

Gestart door jong tigrie