Culturu.com | Suriname Nieuws Magazine

Auteur Topic: droom over aisa  (gelezen 3285 keer)

sylphy

• Gast
droom over aisa
« Gepost op: 19 mei 2011, 19:13 »
odi, odi allemaal, fa oen tang?

ik heb een droom gehad van een vrouw, ze moet zo een 40 jaar zijn denk ik. ze had een heel erg mooie koto aan. het is een friyar oso koto in de kleuren groen en oranje en het stof is met goud bewerkt. verder had ze een angisa met proisiede op. onder die anisa zag je dat ze haar haar in tween had verdeelt en aan de weerskanten vast gemaakt aan de anisa. ze had heel veel gouden sieraden om en een kopro bekie op. het is een apart model anders dan die normale die we gewend zijn te zien. het was bewerkt met figuurtjes. ze stond met haar rug naar mij toe en al dansende wandelde ze weg en ze was vrolijk. haar gezicht heb ik niet kunnen zien. ze wees met haar rechter hand naar rechts waar ze mij liet zien wat er allemaal in mijn leven speelt met mensen waarmee ik omging, een heleboel zaken. de dag ervoor had ik een aisa swit watra genomen geprepareerd door iemand die mij vertelde dat ik een aisa had. maar ik geloofde niet. ik geloof nu wel nu ik haar gezien heb maar mn vraag is, wat voor soort aisa is dit? Is het zo dat ik al die gouden siraden die ze aanheeft moet kopen? En ook die speciale kopro bekie moet gaan zoeken? zo te zien is ze tevreden over die wassie, daarom zag ik haar denk ik, maar ik ben 28, manifesteert zij zich toch bij jongere vrouwen?

ik zit met spanning op uw reactie te wachten.

gran tangi......

© 2018 - Culturu.com | Niets van deze site mag worden gekopieerd, gereproduceerd, openbaar gemaakt, gebruikt of verspreid worden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming