Aisa winti? Wat komt allemaal in je op? | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Aisa winti? Wat komt allemaal in je op?

• 19 reactie(s)
  • 23396 x bekeken
  • 19 reactie(s)
  • 23396 x bekeken
*

Moeder

Re: Aisa winti? Wat komt allemaal in je op?
« Reactie #15 Gepost op: 01 november 2016, 01:30 »
Mijn dochter ziet regelmatig mama Aisa in haar droom vanaf dat zij 12jarrn oud is. Wat kan hier de betekenis van zijn. Het is toch te vroeg
Advertentie
Advertentie

*

Audrey Watson

« Reactie #16 Gepost op: 09 oktober 2017, 04:13 »
Goede morgen ik heet Audrey ik weet dat ik een Asia heb ik voel haar aanwezigheid heel sterk bij mij ze praat zelfs tegen mij ik zit al een tijd met een strijd in mijn leven het gaat om een persoon maar ik vecht er ermee zoals ik al zei ze praat tegen mij stelt mij gerust ik weet dat zij  welvaart en geluk brengt ik weet dat dit miss een lastige vraag is omdat jullie mij niet kennen maar als ik naar liefde vraag zegt ze mij dat ze een man voor mij gaat sturen die mij verdient en niet de gene is waar ik mee zit in mijn gedachte kan dit waar zijn ? kan iemand mij hier mee helpen ? Ik heb lang hierover nagedacht omdat ik niet gek wil overkomen aub kan iemand mij goed advies geven dank u
*

Dress

« Reactie #17 Gepost op: 09 oktober 2017, 15:11 »
Goede morgen ik heet Audrey ik weet dat ik een Asia heb ik voel haar aanwezigheid heel sterk bij mij ze praat zelfs tegen mij ik zit al een tijd met een strijd in mijn leven het gaat om een persoon maar ik vecht er ermee zoals ik al zei ze praat tegen mij stelt mij gerust ik weet dat zij  welvaart en geluk brengt ik weet dat dit miss een lastige vraag is omdat jullie mij niet kennen maar als ik naar liefde vraag zegt ze mij dat ze een man voor mij gaat sturen die mij verdient en niet de gene is waar ik mee zit in mijn gedachte kan dit waar zijn ? kan iemand mij hier mee helpen ? Ik heb lang hierover nagedacht omdat ik niet gek wil overkomen aub kan iemand mij goed advies geven dank u
Hoi Audrey

als ik je verhaal leest dan denk ik dat je opzoek ben naar een man.(betere)
het is niet raar als je hoopt een oprechte lieve man tegen te komen.

je wens kan in vervulling gaan door oprecht en eerlijk te zijn naar jezelf.
bid en hoop ik dat je de juiste man zal tegenkomen want wij allemaal hopen de juiste partner tegen te komen . hou hoop en geloof en met de wil van God en de winti zal het ook jou lukken de juiste man te ontmoeten. indien deze man niet de juiste is dan zal jij je ogen moeten openen om te zien waarom het niet lukt en een juiste beslissing te nemen wat jou gelukkig maakt of kan maken.

succes
*

Aa

Hoe weet je of je een aisha winti hebt?
« Reactie #18 Gepost op: 03 juni 2019, 16:54 »
Hallo mensen,

Hoe weet je of je een aisa winti hebt?

Graag uw ervaring te delen
*

Floyd

Re: Hoe weet je of je een aisha winti hebt?
« Reactie #19 Gepost op: 04 juni 2019, 05:13 »
Hallo mensen,

Hoe weet je of je een aisa winti hebt?

Graag uw ervaring te delen
meestal via dromen. oude vrouw die jou adviezen geeft in de droom. of je zou met je eigen moeder kunnen dromen of je oma. en natuurlijk als je je winti gaat regelen weet de duman welke winti je moet regelen. maar vaak droomt men dat ze vliegen dan denk men gauw aan de kromanti. en water   watra ingi. en zo oude vrouw .. Aisa
Advertentie
Advertentie