Culturu.com | Suriname Nieuws Magazine

Auteur Topic: Zwarte schimmen  (gelezen 18653 keer)

Black Boy

• Gast
Zwarte schimmen
« Gepost op: 26 oktober 2012, 03:37 »
Hallo mensen,

Ik zal maar met de deur in huis vallen.
Al jaren zie ik schimmen soms zie ik iets in mijn ooghoeken wegschieten.
Als ik hetgeen zoek dat ik zie verdwijnen kom ik nooit iets tegen.
Dit begon al toen ik bij mijn moeder woonde.
(we zijn Surinaams) zij was wel een beetje cultureel ingesteld (dus baden met sweet watra op oud en nieuw, huis uitroken, lemmetjes achter de deuren enz) Maar toch zag ik die dingen.

Toen ik ben gaan samenwonen met mijn vriendin is het erger geworden en begon ik meer dan alleen schimmen te zien.
Mijn vriendin die half NL/Half Anti is had haar huis naar eigen zeggen ook uitgerookt met wierook.

Ik heb meerdere malen duidelijke schimmen gezien met menselijke vormen. Schimmen die in schaduwen verdwijnen.
Omdat ik altijd 100% zeker wil zijn van hetgeen dat ik heb gezien check ik of er geen schaduwen van mijn worden geprojecteerd op de vloeren of muren, want ik moet mezelf natuurlijk niet gek maken.

Één heel concreet voorbeeld ik stond op de gang de gang is een T kruisingen ik stond in het midden aan kop van de T.
mijn slaapkamer is aan het einde van de T. Mijn kamerlicht stond aan en de deur creëerde een schaduw zoals deuren altijd doen. Ik zag toen een schim vanaf de romp in de schaduw verdwijnen de kamer in. Ik wist toen direct dat als het een schaduw van iemand was dat die persoon in de kamer moest zijn, maar mijn vriendin zat in de woonkamer.

Weet iemand wat ik hiermee aanmoet?
Zijn schimmen iets kwaadaardigs?
Kan het zijn dat schimmen bij sommige mensen horen?

Ik hoop dat iemand mij hier wat info over kan verschaffen.

MvG,

BB

Prodo misie

• Gast
Re: Zwarte schimmen
« Reactie #1 Gepost op: 29 oktober 2012, 14:44 »
Hoi blackboy,

Heb jij je nooit afgevraagd waarom jij de schimmen ziet?. Eerst toen je nog thuis woonde en nu weer. Je gaat de schimmen niet kunnen uitroeien met uitroken, je hebt zwaarder geschut nodig.

Een ding schimmen zijn geen goede energieën. Ze horen niet in je huis.

Ik stuur je een pm.

Bless,
PM

Black Boy

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 29 oktober 2012, 14:48 »
Hallo PM,

Bedankt, ik zie jouw bericht tegemoet.
Ik heb het me eigenlijk nooit afgevraagd.

Duidelijk ik was in de veronderstelling dat schimmen beide kanten op konden goed en slecht.

Offlineclaudia

• Everything has beauty buth not everyone sees it!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 02 november 2012, 13:26 »
Odi Odi,

Ik denk ook dat ze beide kanten op kunnen gaan hoor.

Ik heb dat ook jaren geleden gehad, maar dat waren gewoon begeleiders van mij of van mijn toenmalige vriend die zich lieten zien. Ik was ook nooit bang, integendeel sprak ik tot ze.

En als het slechte zijn dan ga je er toch last van hebben?

:love:
Clau
Pray about everything, Worry about nothing!

martin

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 09 november 2012, 17:18 »
odi
je hebt helemaal gelijk claudia .
wanneer ik niet goed bezig ben doen mijn begeleiders dit ook met me  :yes: maar ik weet nu dat hun het zijn en dat ik de probleem bij mezelf moet zoeken

Black Boy

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 09 november 2012, 19:21 »
Bedankt voor de reacties :)
Ik heb achterhaald wat de schimmen zijn en het zijn idd mij begeleiders.

noowtje

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 21 december 2012, 20:47 »
odi black boy,

Er zijn 3 soorten schimmen...

Witte
Zwarte
Grijze

Wit is altijd goed, dan zijn postieve energieen.
Zwart is nooit goed, dat zijn slechte energieen.
Grijs zit er tussen in, dat zijn energieen die vast zitten hier op aarde.

Wat jij kan doen tegen de zwarte schimmen is vrij simpel..en dat is praten.
Wanneer je weer een schim zit die zwart is, zeg hem datie weg moet gaan en moet verdwijnen uit je huis. Doe dit op een dominate toon en laat merken dat je niet bang bent.

Verder moet je altijd als je savonds thuis komt met de rug naar binnen lopen en zo min mogelijk met schoenen in huis lopen.

Wanneer je een witte schim ziet, hoef je niet te vrezen, echt niet.
Wanneer je een grijze schim ziet, kun je hetzelfde doen als bij de zwarte, alleen zeggen datie naar het licht moet gaan op een normale toon en zeggen datie jou met rust moet laten en uit je huis moet gaan.

Verder raad ik je toch wel aan om te bidden, weet niet of je dat al doet..

:great:

Black Boy

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 23 december 2012, 04:27 »
Hallo Noowtje,

Bedankt voor de informatie, Ik heb achterhaald wat de schimmen zijn.
Ik wist niet dat er ook witte schimmen waren.
Wat zijn dat dan?
Bidden doe ik al, maar moet er beter in worden en kom na 00:00 achterstevoren binnen.

MvG,

B.Black

noowtje

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 23 december 2012, 15:08 »
Odi black boy,

Graag gedaan...

Witte schimmen kunnen overleden familieleden zijn, andere diernaren, iedergeval is het altijd goed. Om dat te achterhalen zul je proberen ermee te communiceren.

In bidden zul je met de tijd beter worden, lees elke dag een willekeurig stukje uit de bijbel.
Probeer ook je dromen op te schrijven...

Succes..

:great:

Black Boy

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 23 december 2012, 15:19 »
Thanx Noowtje  :yes:

OfflineMistiek

• Kindness
  • Leven en laten leven
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 25 december 2012, 14:26 »
Odi,
Ook hier wordt verondersteld dat wit goed is en zwart slecht. Dit is in mijn ogen onjuist. De mens (vooral de witte mens) heeft dit zo uitgelegd en we nemen dit zonder twijfel over. Zwart is juist goed! Wanneer je een zwart schim ziet, zijn dit meestal je bigi sma of andere etherische entiteiten. Het is de zwarte of donkere materie van onze voorouders, die teruggekeerd zijn naar de "black hole" in onze universum toen zij doodgingen. Van tijd tot tijd ontstaat er een vortex, een opening, in onze dimensie waardoor zij zich kunnen begeven in onze dimensie. Vaak wanneer wij ze aanroepen (bewust of onbewust). Maar het kan ook dat er negatieve entiteiten gebruik maken van deze opening (vortex) om onze dimensie te betreden. Echter vrees ook hen niet want zij komen van andere werelden en onze voorouders kunnen hen verjagen.

Die black hole  in de ruimte waar de wetenschappers tegenwoordig over spreken is Melanine, een zwarte materie dat zich in het universum bevind en steeds groter wordt.

Ze zijn bang dat de aarde erin zal verdwijnen want dat zwarte gat komt steeds dichterbij, of eerder gezegd de aarde komt steeds dichter in de buurt ervan. Dit is juist goed, want het zijn onze voorouders van weleer die ons komen bijstaan. En juist nu in deze tijd van overgang (2012) zijn onze bigi sma heel actief in onze realm, omdat zij weten what time it is.

Dit is wat ik  ervan denk hoor,  men hoeft het niet met mij eens te zijn, is slechts mij mening.

Soso lobi
Kindness in words creates confidence,
kindness in thinking creates profoundess,
kindness in giving creates love....

kringsking

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 25 december 2012, 18:11 »
Odi,
Ook hier wordt verondersteld dat wit goed is en zwart slecht. Dit is in mijn ogen onjuist. De mens (vooral de witte mens) heeft dit zo uitgelegd en we nemen dit zonder twijfel over. Zwart is juist goed! Wanneer je een zwart schim ziet, zijn dit meestal je bigi sma of andere etherische entiteiten. Het is de zwarte of donkere materie van onze voorouders, die teruggekeerd zijn naar de "black hole" in onze universum toen zij doodgingen. Van tijd tot tijd ontstaat er een vortex, een opening, in onze dimensie waardoor zij zich kunnen begeven in onze dimensie. Vaak wanneer wij ze aanroepen (bewust of onbewust). Maar het kan ook dat er negatieve entiteiten gebruik maken van deze opening (vortex) om onze dimensie te betreden. Echter vrees ook hen niet want zij komen van andere werelden en onze voorouders kunnen hen verjagen.

Die black hole  in de ruimte waar de wetenschappers tegenwoordig over spreken is Melanine, een zwarte materie dat zich in het universum bevind en steeds groter wordt.

Ze zijn bang dat de aarde erin zal verdwijnen want dat zwarte gat komt steeds dichterbij, of eerder gezegd de aarde komt steeds dichter in de buurt ervan. Dit is juist goed, want het zijn onze voorouders van weleer die ons komen bijstaan. En juist nu in deze tijd van overgang (2012) zijn onze bigi sma heel actief in onze realm, omdat zij weten what time it is.

Dit is wat ik  ervan denk hoor,  men hoeft het niet met mij eens te zijn, is slechts mij mening.

Soso lobi

wees gegroet mistiek,wat jij typt is niks mis mee, :great:je hebt het trouwens goed gezien (mag ik trouwens je en jij  zeggen tegen  de leden of ben ik dan onbeschoft? ) de witten hebben ons proberen te hersen spoelen door ons te doen denken dat zwart slecht is.

Moi

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 19 juni 2014, 11:28 »
Lieve schatten,

Geen een schim is goed ... je antwoord vind je altijd in de bijbel en niet bij mensen, accepteer geen een schim bioj jouw, God is liefde en niet aanstaanjagend als het iets ok was had ie je het al aangekondigd in een droom ofzo. Zegt de bijbel iets voor begeleiders don't let the devil fool you! Dit is precies wat die demonen willen dat je denkt... als ze engelen waren geweest dan zouden ze naar je toe zijn gekomen en had je het begrepen. Kijk in de bijbel... de engelen die in de bijbel voorkomen bij Jozef, Daniel... ze waren duidelijk, ze waren boodschappers. Read your bible children of GOD!!!! Die geesten willen gewoon een huis om in te wonen, rituelen etc... lees de bijbel God heeft geen condities dus wierook bla bla bla komt niet van God trekt alleen maar meer miserie aan believe me. In de tijd van Mozes hadden we van alles nodig but now whe are in the time of grace, God only wants us to ask and he shall give. Only read the bible en vraag in de naam van Jezus Christus die vieze geesten je huis te verlaten. Ik zie soms weleens schimmen op werk etc... net nog of witte aura etc... ik denk dat ik ergens een gave heb maar die schimmen hoef ik niet bij mij thuis te zien hoor. Als jij ze niet domineert zullen ze jouw wel domineren eventually want ze zijn op kwaad uit. DOMINEER ZE!

piaiman

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 29 juli 2014, 19:12 »
ik ben het niet eens met je. een witte schim kan een engel zijn maar ook een overleden persoon met een hoge spirituele niveau. wat waren de geschenken die de wijzen uit het oosten brachten voor kindje jezus ja juist mirre wierook en goud. dus wierook is niet slecht eveneens als mirre. goud heb je nodig voor het vervaardigen van bepaalde tapu's.  in de ned. staten bijbel staat in de woordenlijst dat de wijzen uit uit het oosten magiers waren. ingewijden dus in de occulte leer. als een schim slecht is kun je het vaak voelen(met je aura)wat je voelt je of lekker(goed) of je krijgt gro skin(= slecht) gooi een duivel en een  minder goede of kwade ziel niet over een kam. wat jullie als duivel steeds betitelen zijn menselijke zielen die  kwaad doen. een echte duivel loopt echt niet rond tussen ons. die zijn goed opgeborgen. als ne met een van ze in contact wil komen moet je van goede huize zijn en heel ingewikkelde rituelen kunnen uitvoeren. en als hij komt en je kunt hem niet bezweren dan ben je ook opslag dood.
helderiendheid krijg je niet zomaar. dat is een gave die zich gaat openbaren als je een bepaald spiritueel niveau hebt bereikt. weet jij wat je zoal hebt gedaan in je vorige leven(s) hier op aarde? weet jij waar je vandaan komt en waar je naar toe gaat? een kwade schim moet je onherroepelijk weg bonjouren maar een goede dient god op zijn eigen manier namelijk door op aarde iemand te bescherrmen. vergeet niet dat je ziel onstervelijk is net als zijn schepper en dat aan gene zijde het leven gewoon doorgaat.

Offlinechen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 14 augustus 2014, 23:18 »
Hoi piaiman.

Goed ingezien.je weet veel merk ik. Ik begin me na jaren weer te verdiepn op in het niet verklaarbare.

© 2018 - Culturu.com | Niets van deze site mag worden gekopieerd, gereproduceerd, openbaar gemaakt, gebruikt of verspreid worden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming