Culturu.com | Suriname Nieuws Magazine

Auteur Topic: zat ik fout?  (gelezen 760 keer)

OfflineObia pikin

• Pikin Fu Obia
  • **
  • Stay Humble
    • Bekijk profiel
zat ik fout?
« Gepost op: 18 mei 2017, 16:06 »
Odi,

Ik wil graag mijn verhaal kwijt.
Laatst heb ik een luku gedaan voor iemand. Heb diegene duidelijk verteld om *** April 2017 niet naar buiten te gaan en binnen te blijven. Daarnaast heb ik haar verteld over haar liefdesleven, familieproblemen. Sessie heel fijn afgesloten
Nog nacontact over de app.

Het ging beter met haar, ze zat lekker in haar vel.

Na een tijdje niks meer van haar te hebben gehoord.. had ik een onderbuikgevoel en besloot toch even te appen hoe het met haar ging. Bij geen reactie werd ik al een beetje argwanend. Ik werd keurig door haar vader opgebeld.

Vorige week hoorde ik van haar naaste dat ze 3 weken geleden door een auto was aangereden en mevrouw ligt nu nogsteeds in coma. Wervels van haar rug zijn flink beschadigd.. exact op de datum dat me bigisma haar waarschuwde niet naar buiten te gaan. maar tranga yesi is ze toch gegaan. omdat ze lekkerder in haar vel zat dacht ze vast dat niks haar wat kon aandoen.

ik voel me nu zo schuldig
Moest ik haar over de app nogmaals aanduiden dat ze niet naar buiten moest gaan?
Ik zit ermee ..heel erg.

Dit was mijn verhaal.

Niet fijn om te uiten maar gelukkig heb ik het gedaan.

Nanga sakafasi,  ;)

OP
BIFO YU MERI MI ASI, MEMRE A HABI EN BAKA MAN
MI NA WAN KONFO DI DEN KARI A HOGRI-WAN
MERI MI ASI NOMO, TEY I WAN SABI FA MI TAN!

MI KANTASI, MI BASI FU HOGRI!!!

Offlinelaga

• the more i see, the less i know!!
    • Bekijk profiel
Re: zat ik fout?
« Reactie #1 Gepost op: 19 september 2017, 06:14 »
na geruime tijd niet meer op culturu te zijn geweest, was deze topic de eeste die in mijn oog sprong en ik heb hem met belanstelling gelezen. u zat zeer zeker NIET fout en het laatste wat u niet moet doen is schuldgevoelens op gaan bouwen. het is erg dat deze persoon zo'n ernstig ongeval heeft gehad. maar trots dat heeft zij de waarschuwing die zij van hogerhand heeft gekregen genegeerd!!

het klinkt misschien hard, maar die zijn billen brand, moet op de blaren zitten.
 :Dlaga

© 2018 - Culturu.com | Niets van deze site mag worden gekopieerd, gereproduceerd, openbaar gemaakt, gebruikt of verspreid worden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming