slechte buurvrouw | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

slechte buurvrouw

• 1 reactie(s)
  • 116 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 116 x bekeken
*

Gonda

slechte buurvrouw
« Gepost op: 20 september 2018, 16:18 »
waarom sturen mensen elkaar kwaad toe? waarom stuurt mijn buurvrouw een bakru naar ons. sinds kort zijn we erachter gekomen dat onze buurvrouw boze geesten naar ons stuurt. ik vraag me af waarom. we doen haar niets. steeds dromen wij broers en zusters dat we me de buurvrouw vechten. dat ze steentjes op ons erf gooide. en gister zag me broertje een slang op ons erf. aan de kant van die buurvrouw. me broer zou het kappen maar ik hield hem tegen. de slang ging zelf weg. een oom van mij. me moeders broertje komt een tapu .djari tapu op ons erf zetten. hij zegt dan gaat de buurvrouw zelf haar eigen graf graven. ze heeft het zelf gezocht. wie de bal kaats,moet het terug verwachten.

Advertentie
Advertentie

*

Ullrich

Re: slechte buurvrouw
« Reactie #1 Gepost op: 20 september 2018, 20:53 »
waarom sturen mensen elkaar kwaad toe? waarom stuurt mijn buurvrouw een bakru naar ons. sinds kort zijn we erachter gekomen dat onze buurvrouw boze geesten naar ons stuurt. ik vraag me af waarom. we doen haar niets. steeds dromen wij broers en zusters dat we me de buurvrouw vechten. dat ze steentjes op ons erf gooide. en gister zag me broertje een slang op ons erf. aan de kant van die buurvrouw. me broer zou het kappen maar ik hield hem tegen. de slang ging zelf weg. een oom van mij. me moeders broertje komt een tapu .djari tapu op ons erf zetten. hij zegt dan gaat de buurvrouw zelf haar eigen graf graven. ze heeft het zelf gezocht. wie de bal kaats,moet het terug verwachten.
zijn mensen zo machtig om geesten naar anderen te sturen. lijkt soms op sprookjes. maar goed. sprookjes komen soms uit. ik weet dat zolang mensen iets niet mee hebben gemaakt is het soms moeilijk om te geloven.

Gerelateerde onderwerpen

xx
buurvrouw en buurvrouw e kosi

Gestart door Tanta

0 reactie(s)
621 x bekeken
Laatste bericht
20 april 2015, 21:15
door Tanta
xx
de stem van mijn buurvrouw.

Gestart door peggyC