Slang in de buik | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Slang in de buik

• 0 reactie(s)
  • 83 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 83 x bekeken
*

Wensje

Slang in de buik
« Gepost op: 26 oktober 2018, 21:42 »
Mijn tante bleef maar braken. toen ging ze naar de dokter. mijn tante haar buik was zeer dik. opgezwollen.  de huisarts had haar doorgestuurd naar het ziekenhuis.  ze bleef maar braken. in het ziekenhuis wisten ze niet wat me tante scheelde. foto's gemaakt niets hebben ze gevonden. toen zouden ze haar buik maar open snijden om te gaan kijken wat er scheelde. maar een zuster zei tegen me moeder, gaan jullie buiten kijken. want soms is het iets cultureel.  Winti. voodoo. de familie ging naar een luku man. en die zei jullie zus is goed ziek. er zit een slang in haar buik.  laten de dokters niet opereren.  anders gaat ze dood op de operatie tafel. wel iedereen is zo geschrokken dat ze gelijk het ziekenhuis hebben gevraagd hun zus mee te nemen. en zo na lang praten ging de zieke zus naar de bonu man. .hij zei de slang steekt zijn staart in haar keel daarom braak ze zo.. gelijk baden. ze gaat niet weg voordat de slang eruit gaat.  en zo bracht hij me tante achter het huis.. als soort dingen deed hij  een bad met zoveel kruiden..  en opeens zag je rook uit me tante haar mond komen .. gewoon rook.  dan moest ze haar ei wat de bonu man haar gaf in de lucht gooien,  en dat ei plofte in de lucht en de duman gilde ,,ai mi wini..  a go.

me tante moest na 7 dagen terug om al haar winti,s te baden. ze moest 7 dagen uitrusten   geen zeep. geen sex .echt niets mocht ze doen.  daarna winti gewassen en nooit meer hoefde ze meer te braken of naar het ziekenhuis. en ja gelukkig zei de verpleegster..gaan jullie het buiten zoeken. het heeft geholpen. anders was me tante dood
als de dokter het niet weet  geef niet op . vecht. en alle hulp kan helpen dat ergens hulp komt. 

Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
Slang kruipt vanuit mijn buik, in iemand anders buik.

Gestart door taki taki no de

6 reactie(s)
2915 x bekeken
Laatste bericht
27 juni 2012, 09:55
door taki taki no de
xx
slang in de buik.

Gestart door Kromantie

5 reactie(s)
6922 x bekeken
Laatste bericht