Beste allenVele van jullie zullen wel het bel program van NET 5 kennen.Het is een program waar mensen een 0900 nr draaien en een paragnostaan de lijn krijgt en zo een voorspelling doet.Als ze goed zijn in hun vak weet ik niet !!!!!!!!!!!Ik maak geen reclame.MIJN VRAAG:Is het ook mogelijk om Surinaamse luku,s/du/sji,s daar te plaatsenom luku voor ons te doen.(kijkje nemen) Want zoals ik het zie kost het je maar een paar euro,sik denk 3a4 euro i.p.v 50 of 100 euro en tal van andere dingen die je nog moet meenemen voor een luku.Iedereen wordt gescreend voordat ze het werk kunnen doen, hun gave,s worden getest.Het zou goedkoper voor vele onder ons zijn die een kijkje willen nemen in hun EIGEN LEVEN en dat van hun DIERBAREN.Gaan de sur luku,s accoord voor zo weinig geld.dat was mijn idee.ENGEL
Odi,Ik volg die program soms ook en geef toe dat er een paar goeie bijzitten.Maar geef mij tog mijn surinaamse manier van kijkje nemen.Face to face voor mij.(in de wacht staan kost al meer dan 20 euro)Groet Henny.
Laat je niet misleiden.er zitten heel goede tussen, maar weet je wat ze ook doen, iemand in de studio die belt(jij ziet de persoon niet) die helderziende kent de persoon in de studio die belt en samen maken ze een heel mooi verhaal voor de kijkers, en wat doen de meeste kijkers en luisteraars, zo die helderziende is goed en gaan ze bellen, en zo komen de centen ook binnen.
Odi,Krijg geen haveloos,mogen wij weten over welke Surinaamse vrouw jij het hebt?(tel nr)Dank u vriendelijk.
Susanna in Rotterdam. Ik heb haar telnr. niet
Gestart door safri